אירוח בפורום

../images/Emo41.gif אירוח בפורום

הערב בשעה 18:00 יתארחו בפורום נציגות מחברת 'HDL דפנה לווינסון' המעצבת ומשווקת בארץ ובחו"ל לבוש עסקי לנשים. אתם מוזמנים לשרשר כבר עכשיו את שאלותיכם בנוגע לעיצוב ולהקמת עסק.
 

talshani9

New member
היי דפנה, אני סטודנטית לעיצוב אופנה

ואני מייצרת תיקים. מצ"ב לינק באתר שלי. אם יש לך עניין פני אליי במייל: [email protected]
 

ברשר

New member
את מסיימת השנה?

גם אני מתגעגעת אבל, הנסיבות אילצו אותי להפסיק. מסרי ד"ש לכולם
 

just טלוש

New member
שלום דפנה,

אני אמנם צעירה מאוד. אבל אני אכן מתעניינת. רציתי לשאול איך אחרי 4 שנים של למידה של עיצוב אופנה אני מקדמת את עצמי? האם אפשר לפתוח עסק ישירות אחרי הלמידה? ומה התנאים לקבלת תלמידים ללמוד בשנקר? אם למדת שם כמובן. תודה!
 

just טלוש

New member
ואם כמובן,

את מדברת על תיק עבודות[אני מתכוונת לסקיצות מקצועיות] אז רציתי לשאול האם תיק עבודות שהכנתי כבר עכשיו ושבשנים הבאות יווספו לי עוד ועוד תיקי עבודות יוכלו לעזור לי בעתיד? או שאולי אני אצטרך להכין תיק עבודות במיוחד להתקבלות ללימוד עיצוב אופנה? תודה.
 
תשובה לטלוש

הי טלוש את שואלת שאלות לא קלות, אנשים שונים בוחרים בדרכים שונות. אפשרות אחת היא להתחיל לעבוד בחברות הגדולות ושם לצבור את הניסיון והביטחון ומשם להתקדם בדרך עצמאית, יש כאלה שמיד רוצים לפתוח דבר משלהם, דבר זה תלוי הרבה במבנה האישיות ובאמצעים שברשותך. אני אישית לא למדתי בשנקר, אני מאמינה רבות בכישרון מולד (אם כי יש צורך בהכוונה)
 

just טלוש

New member
תודה על התשובה.

אני אכן אתמקד בתשובות שנתת לי בעתיד. תודה רבה
 

victoria777

New member
שלום דפנה

בהתאם למה את מעצבת בגדים?האם את שמה דגש על טרנדים או יותר על נוחות ועיצובים קלאסיים?
 
עיצוב הבגדים

אני בעיקר מעצבת לקהל היעד אליו אני פונה ולכן אני מחוייבת לאופי ולצרכים של קהל היעד בראש ובראשונה. למרות זאת כמעצבת אופנה בשוק מתפתח ודינאמי אני נעזרת ומושפעת רבות מטרנדים אופנתיים עולמים.
 

just jenny

New member
../images/Emo205.gifשלום דפנה../images/Emo13.gif

אני לא מהפורום אבל נתקלתי בהודעה הזאת:] רציתי לשאול אותך קשר למשהו. אני עכשיו בת 16 ואני מעוניינת ללמוד בעתיד עיצוב אפנה. הייתי נורא רוצה להתקבל לשנקר בעתיד אבל צריך לשם תיק עבודות, הייתי שמחה אם היית מייעצת לי מה לעשות עכשיו, ובמה להתחיל שיעזור לי בעתיד, כי אני לא הכי מבינה בדברים הללו. תודה
 
תיק עבודות

כעת מוקדם לפתח תיק עבודות מקצועי אבל בהחלט אני ממליצה להתחיל בקצב שלך להתקרב לתחום אם ע"י גלישה באינטרנט , התעניינות לגבי ההיסטוריה של הלבוש/אופנה , עיצוב בין לאומי ולנסות לאייר את הבגדים שאת רואה בדמיונך. בבוא העת ישנם קורסים ומכינות לפי מיטב ידיעתי יש גם מכינה בשנקר שעוזרים להכין את תיק העבודות. בהצלחה
 
../images/Emo204.gifשלום דפנה../images/Emo70.gif

רציתי לדעת מה את מציעה לעשות כדי לבלוט בתחום עיצוב האופנה הכל כך תחרותי בארץ? והאם זה נכון שרוב החברות אופנה בארץ בעצם מייבאות דגמים מחו"ל? האם יש בכלל איזושהי מגמה של עיצוב עצמאי בארץ? תודה רבה
 
לבלוט בתחרות

הדבר החשוב ביותר מבחינתי זה לדאוג לקהל היעד שלי, כך שלקוחה קבועה שנכנסת אלי לחנות תדע כי תמצא את מבוקשה. כלומר לכל בית אופנה יש את הנישה שלו ואת הקו והיחודיות שלו, כל עוד הוא נשאר נאמן לו תוך כדי התחדשות והתיחסות למגמת האופנה העולמית כך גם ישארו הלקוחות. כמו בכל תחום, חברות שונות משפיעות ומעשירות אחת את השניה, אך עם זאת רוב החברות מעצבות את הבגדים בעצמם ועל פי ראות עיניהם, בהחלט יש עיצוב חופשי בישראל!!!!
 

ברשר

New member
מידה 44-46

אני בת 59 מתלבשת באופן צעיר ואופנתי ונתקלת בבעיה של מציאת בגדים לאישה גבוהה יחסית (175) בגלל הגובה אני בפרופורציה של 44-46 ומתקשה למצוא בגדים הולמים (המוכרות בחנויות אומרות:את !42). רוב המעצבות/מעצבים מתמקדים במידות עד 40-42 ומתעלמים מקהל יעד חשוב.
 
תשובה

ברשת HDL התמקדנו במידות מסוימות שתואמות דגמים ,בדים וצבעים שהוחלטו מאז פתיחת הרשת HDL המתאימות לקהל היעד אליו אנחנו פונים , אני מודעת שיש הרבה יוצאות מן הכלל אך בשלב זה אין באפשרותנו לשנות זאת.
 
למעלה