שאלות לנציגי משרד הפנים

deebeebee

New member
תעודות לידה

האם ניתן להשיג צילומי תעודות לידה מלפני הקדמת המדינה (אם היו בכלל תעודות לידה ממלכתיות בזמן השלטון הבריטי ואולי אפילו התורכי) וגם עותקי תעודות לידה משנות החמישים שהוצאו מארכיוני בתי היולדות?
 
תעודות לידה

שלום רב, ניתן לקבל תעודת לידה עבור מי שנולד בישראל לפני קום המדינה, על המבקש לפנות ללשכה באזור מגוריו או אל גנזך המשרד בטלפון 6550104-02 ולציין את מקום ותאריך הלידה, מקום מגורי ההורים בשעת הלידה, שם פרטי ומשפחה ושמות ההורים. התעודה תשלח למבקש בדואר. לפרטים נוספים ניתן לפנות לאתר המשרד בכתובת: www.pnim.gov.il
 
תאריכי מפקדים

שלום עינית, מפקדי אוכלוסין נערכים ע"י הלשכה המרכזית לסטטיסיקה, לכן יש להנות אליהם שאלה זו. לפי מה שידוע לנו מאז קום המדינה נעשו מס' מפקדים (בערך כל 10 שנים)
 

yzakai

New member
עיון בתיקי משרד הפנים

האם ניתן לעיין בתיקים שהתנהלו במשרד הפנים על שמם של אנשים שנפטרו, ומה הפרוצדורה הנדרשת לכך (הצגת תעודת פטירה? הוכחת קרבה? צואה? וכו'), ולמי לפנות? תודה קובי
 

Novartza

New member
איזה מידע אפשר לקבל ממשרד הפנים?

ברצוני לדעת איזה מידע לציבור ניתן כן לקבל ממשרד הפנים? האם המידע נגיש באמצעות האינטרנט? אם כן, באיזו כתובת? והאם יש מידע שניתן לקבלו על ידי פנייה בכתב, כגון: שם משפחה קודם, תאריכי לידה, פטירה וכו'? האם בכלל ניתן לקבל מידע אודות אנשים שכבר נפטרו?
 
מידע באמצעות האיטרנט

כל מידע הנוגע לפרטים אישיים- לא ניתן לקבל באמצעות האינטרנט אלא באמצעות הגעה ללשכת מנהל האוכלוסין הרלוונטית, באמצעות מרכז המידע הטלפוני ובאמצעות הפקסים השונים. אתר משרד הפנים נועד לספק מידע כללי על שירותי המשרד, על כל תחומיו. כתובת המשרד: www.pnim.gov.il
 

hetsi

New member
יש לי שאלה שאולי לא כל כך קשרוה אבל

מה אתם יודעים על התוכנה "רישומון" ועל כך שהיא מופצת באינטרנט?
 
תכנת הרשומון

הפצתה של תכנת הרשומון, בניגוד לחוק, הובאה לידיעת משרד הפנים והועברה לטיפול הגורמים הרלוונטיים, ביניהם משטרת ישראל.
 

t u t a

New member
שאלה לנציגי משרד הפנים:

אמא שלי גדלה בלי אבא...הוא עזב כשהיא היתה בת 4 חודשים,אני מחפשת אותו כבר המון זמן-מה שידוע לי עליו זה שמו,ארץ לידה,שנת לידה משוערת ומקום עבודה בשנה מסוימת. השאלה שלי היא-בץעודץ הלידה שלה על שם האב מסומן איקס גדול ואין כלום-האם אני יכולה לגשת למשרד הפנים ולבקש לברר פרטים עליו למרות שכביכול לא מצוין קשר אליו?
 
שאלות לגבי דרכונים

האם לא-ישראלי/ת שהתחתנה עם ישראלי/ת בארץ זכאי/ת לדרכון ישראלי
ואם התחתנו בחו"ל
האם ילדיו של ישראלי/ת שנולדו בחו"ל (שלא במסגרת פעילות דיפלומטית) זכאים לדרכון ישראלי גם אם לא עושים עלייה
אלו סתם שאלות מתוך סקרנות, תודה מראש.
 
שאלות לגבי דרכונים.

שלום רב, בחוק הדרכונים נקבע כי רק אזרח ישראלי זכאי לדרכון ישראלי, לכן, יש לבדוק כל מקרה לגופו ולראות אם נשוא השאלה הוא אזרח או שאינו אזרח.
 

wow1

New member
ברור מען: האם השירות המקוון לברור

מען באמצעות האתר של משרד הפנים פעיל? פעמיים ניסיתי לברר באמצעותו ולא נעניתי (השלמתי את כל שלושת השלבים הנדרשים וקבלתי אישור שבקשתי הועברה)ולעומת זאת טופס ברור מען, ששלשלתי בסניף הדואר לתיבתכם, זכה למענה. איל.
 
ברור מען

שלום רב, הפעילות של בירור מען מקוון מתבצע ע"י מרכז שירות ומידע הארצי של מינהל האוכלוסין, וכפי הידוע לי בכל יום הם עונים על מאות פניות. צר לי שלא נענית, ואשמח אם תשוב ותשתמש באפשרות זו.
 

wow1

New member
../images/Emo124.gif הארוח מתחיל. אנו שמחים לארח

את נציגי משרד הפנים מר אלי לוי, סגן הממונה על מחלקת מרשם ודרכונים והגב' סבין חדד, דוברת מנהל האוכלוסין. אנא, שרשרו שאלותיכם. איל.
 
12 שאלות בבת אחת...

חלקים משאלתי מפוזרים בשאלותיהם של אחרים, אך אני רוצה לוודע שלאחר האירוח נדע לאן לפנות בכל אחת מהן, לכן אני מרכז אותן כאן בבת אחת. היכן וכיצד ניתן לקבל פרטים על רישומי לידה/נישואין/גירושין/פטירה מן התקופות של לפני המנדט/המנדט/אחרי קום המדינה
כלומר, יש כאן 12 תת-שאלות, אך אני מניח שהן מקובצות לפחות חלקים. לגבי כל אחד מן הנ"ל, אשמח לדעת אם אפשר בכלל לקבל, מי רשאי, ואיך עושים זאת.
ארנון
 
מידע לפני קום המדינה

שלום ארנון, למשרד הפנים ישנו מידע על לידות ופטירות לפני קום המדינה המצוי בגנזך המרכזי של המשרד, מס' הטלפון: 6550104-02, פקס מס6511011-02 בכדי לקבל תעודות לידה או פטירה יש למסור פרטים מדוייקים על המבוקש כדוגמת: שמות משפחה ופרטי בשעת הלידה/פטירה, מקום המגורים ותאריך בשעת הלידה/פטירה שמות ההורים וכו'. אין ברישומנו מידע על נישואין וגירושין לפני קום המדינה.
 
שאלת המשך

אם כן, אני מבין שבידכם רישומים של לידה ופטירה מקום המדינה ואילך. מהם המגבלות על בקשת מידע - מי רשאי לבקש (ביחס לאדם המתועד) והאם יש "תקופת צינון", במהלכה לא ניתן לקבל מידע, בעקבות צנעת פרט? ארנון
 
למעלה