שרשור שאלות בנושא הכנס הבינ"ל

yehudad

New member
../images/Emo26.gif../images/Emo26.gifקצת לפני הזמן אבל

לאה כבר עונה במרץ לכל השאלות שהצטברו. אני שמח לפתוח את הארוח הראשון בתקווה לאירוחים דומים רבים נוספים. אני מקווה שכולנו נפיק תועלת מהאירוח הזה. אין מה לקבל את פניה של לאה כי היא הלא אחת משלנו...
ו
 
ו...עוד על חדר משאבים

בחדר המשאבים תהיינה עמדות מחשבים של 4 גורמים חשובים למחקר: בית התפוצות הקק"ל הסוכנות היהודית מאגר המעפילים ממוזיאון עתלית (זוכרים את נעמי יצהר מאירוח לפני זמן רב?..) המחשבים שלהם יהיו מחובריםonline כך שחוקרים יוכלו להיעזר באנשי הגופים הללו.
 

ornan

New member
נרשמתי לפי שעה ליומיים

ליום הראשון וליום חמישי, האם אוכל במקום להירשם לשאר הימים?
 
ו...סיכום - איך לא?

היה נעים! תמיד נעים לשהות במחיצתכם. היה גם קצת מתח... בכ"ז. בבית צופים בכם מי שנמצא - בעלי שיחיה ובני הצעיר - משתאים נוכח הקשר וההכירויות ובעיקר הפירגון והידע. בעלי "טייל" בכמה הודעות , בינתיים והפטיר "אתם משהוא"... לבני הצעיר, (בי"א...) online היה חלק מהחיים גם שלו..."אבל כולם מדברים על היסטוריה ומשפחות"...ו..גם צעירים...?!? על הכנס- אומר שוב - לרובכם חלק גדול במשאבי הכנס. הדברים שלמדתי מכם חברים ועוד אני לומדת הם מתנה ממשית. אודה על האמת, חלק מהידע אעביר הלאה ויהנו ממנו גם אחרים-לטעמי ידע שלא משתתפים בו כולם הוא אובדן! וידע בו כולם חברו ללמוד וללמד הוא בעצם הון, תרתי משמע! הכנס משלב את המאמצים, בהתנדבות, שנעשים מכל חברי הוועדה שלו ועמיתיו בארץ כדי להרחיב את הידע, אשר הצטבר בארץ ובעולם. זה כיף ממש אמיתי!! בהכנה היו המון קשיים ולבטים ואולי אף מתחים.זה טבעם של דברים. בהכנה יש קבוצה מלומדת ונבונה והיא מקבץ מרתק של יהודי הארץ והעולם! פתיחת הערב תהיה שונה במעט ותאופיין קצת "בישראליות" (הפתעות!!), במתן הפרס לביתה של ענתר, בברכת ראש העיר ירושלים. כעת נרשמו לכנס 650 איש מהארץ ומהעולם, ואם נחשוב שבכנס לפני שנה היו כ1000 איש והוא נערך בארה"ב, מצבנו טוב ואולי עוד קצת... בשבוע הבא אולי תכנס גם התקשורת מעט ואז אולי, טפו, טפו, טפו, יעלה מס' האנשים הלוואי... אבל, המביט מלמעלה רואה אוסף של "משוגעים" הנכונים ללמוד וללמד, לקבץ את בני עמנו מכל העולם, לחלוק את הידע עמם. (ולנו יש מה להציע והרבה!). יש לנו הזדמנות פז להיפגש עם בני עמנו ואם נביט עוד למעלה - עשינו משהוא בציונות, בקרוב לבבות ובעיקר חיפשנו והלוואי וכך, ומצאנו את בני משפחותינו. לי היה כיף הערב! אני פה אם תעלינה שאלות נוספות. מבטיחה לענות. תודה על הכל!!! להתראות בירושלים! לאה.
 

yehudad

New member
../images/Emo51.gif רבה ללאה.

האירוח הראשון הסתיים ואני מקווה שהוא היה מוצלח לכולם. נשמח לשמוע מכם הערות ותגובות וכן הצעות לשיפור לפעמים הבאות. שוב תודה רבה ללאה טייכר שהייתה הנחשון והסכימה להיות הראשונה.
 

עב

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

קבעת סטנדרטים גבוהים למתארחים הבאים.
 
למעלה