ערב מספרי סיפורים, עדות, טעמים וצלילים 31.12 יד יצחק בן צבי,

prigat22

New member
ערב מספרי סיפורים, עדות, טעמים וצלילים 31.12 יד יצחק בן צבי,

הינכם מוזמנים לערב מספרי סיפורים " בין מזרח למערב, טעמים וצלילים", עם גדולי המספרים: דביר סורמלו, יהודה עצבה והמסרפת/נגנית מצפת, איטה זילברמן.
התכנסות וכיבוד 17:30, התחלה 18:00
חברי העמותה לחקר שורשי המשפחה, ללא תשלום, אורחים 30 שקלים.
להרשמה כאן https://forms.gle/kBcEqicUgmPJHMbo8
____________
בשולחן הערוך של ישראלים רבים מוגשים זה לצד זה חריימה וגפילטע פיש, פיתה וקרעפלך, קובה ומרק עוף. סביב שולחן המשפחה הישראלית, מסבים ילדים יפהפיים, בנות ובנים להורי בני מזרח ומערב, אירופה והמגרב, רוסיה וארצות ערב, ומספרים סיפורי אבות ואמהות מאשכנז ומספרד. ובהסבם בבתי ישראל, שבעים מהאוכל שצמח מן הארץ ורוחם נחה מתחושת היחד המשפחתית - הולכת ונרקמת האגדה הישראלית מחדש.

סניף ירושלים של עיל"ם (העמותה הישראלית לחקר שורשי משפחה) נרגש להזמינכם/ן לערב שמסכם שנה של מחקר משפחות מרחבי העולם היהודי, ומתגלגל למפגש עם מספרי סיפורים שכולו דקויות, טעמים, ניחוחות וסיפורים שהיו ואינם על המשפחות הישראליות שלנו הבאות מכל קצוי העולם ובוראות את התסריט הטוב-והרע בארץ שחודשה לה יחדיו ובחיבורים שמתרחשים רק כאן. ורק נוסיף, שללא גוון מעורב ירושלמי מתובל ועסיסי – לא יהיה הערב שלם...

בחלקו הראשון של הערב יסבו ויספרו מספרי המספרים הנפלאים איטה זילברמן, דביר סורמלו ויהודה עצבה.

בחלק השני אורחים מהקהל יוזמנו לספר סיפורון קצר (עד חמש דקות) על הווי משפחתי יחודי וקולע. אז הכינו מראש ונשמח להעביר אליכם את רשות הסיפור.

 
למעלה