מחפשת מידע על משפחות רוף, פאוקר, לרר מסטרוזניץ בוקבינה

מאירה59

New member
מחפשת מידע על משפחות רוף, פאוקר, לרר מסטרוזניץ בוקבינה

שלום לחברי הפורום, במסגרת חיפושים אחרי שורשי המשפחה אני פונה אליכם בשאלה, אם יש מישהו כאן שהכיר , שמע / יודע על משפחות רוף , פאוקר, לרר מסטרוזניץ בוקבינה אשמח לשמוע.
סבי מאיר פאוקר (צלם העיירה סטרוזניץ) נשא לאשה את סבתי צילה לבית רוף שניהם נספו בשואה, סבא במוגילב סבתא בסקזינץ, אם למישהו יש תמונות או מידע כלשהו.. סבי מאיר פאוקר נולד לברל דב ושיינדל אך אינני יודעת מאין הם ואם הם הגיעו לסטרוזניץ, אני מחפשת גם מידע על בני משפחת לרר מנחם מוניש לרר (סופר סתם) שנשא לאישה את צירל ביילה, את קיברה של צירל מצאנו בבית העלמין בסטרוזניץ היא ניפטרה ב 1888 וע"ג המצבה היה כתוב בת מורנו הרב חיים סופר, (לא הצלחתי למצוא את הענף של חיים סופר המדובר) . מנחם מוניש וצירל ביילה הם ההורים של הסבתא רבא שלי דבורה לרר שנישאה למאיר הרש רוף ולפי הצלבת נתונים משני ענפים של המשפחה שלא מכירים המשפחה הגיע מקמיניץ פודולסקי, אני לא דוברת רוסית ולא דוברת אוקראינית, אם למישהו מידע כלשהו , שמע מההורים/סבים אשמח לדעת. תודה מאירה
 

pelly

New member
יש ב-JEWISHGEN

שני חוקרים שמחפשים על מדפחת לרר, האם ניסיתים ליצור איתם קשר?
 

מאירה59

New member
האם אפשר בבקשה לקבל קישור אליהם? אני לא כל כך מסתדרת עם -JEW

 

pelly

New member
פירוט

שם הראשון הוא רוברט אלכסנדר הוכשטאט מארה"ב
שם השניה הוא מאירה גולדשטיין - יכול להיות שזו את?
אם תרצי רשמי לי השמות הפרטיים של מי שאת מחפשת ואשלח להם שאלה דרך האתר
פלי
 

מאירה59

New member
משפחת לרר

פלי תודה
רוברט הוכשטאד הוא בן דוד מדרגה שניה שמצאתי לפני כשנתיים באוסטרליה והשניה אכן זו אני ואם אתה רואה את ההודעה סימן שאכן הצלחתי בזמנו להשאיר הודעה.
תודה על הרצון הטוב.
מאירה
 

מר טווס

New member
בפורום גינון כאן בתפוז משתתף רן פאוקר המקסים. כדאי ליצור קשר

 
למעלה