חברים יקרים חייבים להציף את זה פעם אחרי פעם MyHeritage

דשבסקי

New member
הצדיקים ממיי הריטג'

מה חידשו רבותינו ?
זה חלק מהתנהלות שנקראת ע"י רבים "צידוק הדין" והאמת שזה מגיע לנו .
 

bzzaidman

New member
לא מחדש כלום, רק מקווה שמישהו מחברה יראה את השירשור ויעשה

מעשה. אולי זו תמימות מצידי?
 

bzzaidman

New member
חברים יקרים חייבים להציף את זה פעם אחרי פעם MyHeritage

לחברה MyHeritage אין שירות לקוחות! אין עם מי לדבר או להתכתב!
שיא האבסורד הוא ההודעה השקרית שאתה המקבל לאחר משלוח הודעה באתר, משהו בסגנון: בגלל שאתה מנוי במסלול פרמיום פנייתך תטופל בעדיפות. BS.
אין מענה טלפוני, אין מענה להודעות הנשלחות מתוך האתר שלהם, שירות אפס.
למשל, השארתי בשבוע שעבר כ 6 הודעה לבקשת עזרה יום אחרי יום ושום תגובה. צילצלתי מספר פעמים, גם אין תגובה.
לפי מה שאני רואה ב FTB שלי (גרסה 8), אין בה אשף תרגום, למרות שבהוראות התפעול נטען שיש אשף תרגום ב FTB.
 
אבל כשתצתרך לחדש את המינוי הם יתקשרו אליך בלי סוף

אני הייתי צריך לחסום את המספר שלהם.
&nbsp
 
למעלה