תמיכת מייהריט'ג

Yossi Saness

New member
תמיכת מייהריט'ג

אני מנוי על האתר, שנים, ומשלם לא מעט מידי שנה על הפרימיום. פניתי מספר פעמים בשנים האחרונות בכתב ובטלפונים ,לגבי מספר בעיות טכניות ותוכניות והתשובה תמיד, שהנושאים בבדיקה ובטיפול. לאחרונה שופרה מאוד התמיכה הטלפונית בעברית. יש עם מי לדבר אבל לא נעשה דבר. לדוגמא: כשמעתיקים טקסט כמו קורות חיים ממקור כלשהו, כדוגמת הויקיפדיה, מקבלים סימני ג'יבריש קבועים. למחוק אותם אחד אחד, בעץ גדול יחסית כמו שלי, הכולל 14,735 איש, יקח שבועות וחודשים. בעייה שנייה,בחודשים האחרונים איני מצליח לתייג אנשים בתמונות מעבר לאחד או שניים. שלישית, כל קורות החיים שלי מוכפלים ומשולשים בחודשים האחרונים. וכשאני מוחק את הכפולים, הכל נמחק. ביקשתי שברשימת המועדפים שנמחקת לי מידי פעם, תהיה אפשרות של הדפסה. הדבר שהוא טכנית פשוט יחסית כמו שאר הבעיות, לא טופל.מדובר בחברה ישראלית, עולמית גדולה מאוד, בן הגדולות בעולם שלא פותרת בעיות. להלן דוגמא לתשובה מהחודש האחרון:
13 בספט׳ 2018, 9:32
שלום יוסי שא-נס,
אני מודה לך על פנייתך אלינו. אשמח לסייע לך עם כל שאלה או בקשה
העברתי את כל התלונות שלך למחלקה הטכנית שלנו, והנה מה שהצלחנו לחקור עד עכשיו:
לגבי הג'יבריש בהערות - הם מציעים למחלקת הפיתוח לשנות את הדרך שבה כתובה התוכנה בשביל למנוע את זה, אבל בינתיים הדרך היחידה להתחמק מזה זה לא להעתיק את הכתב מאתרים. הבעיה היא בדרך כלל כשמעתיקים טקסט מאתרים ופשוט מדביקים אותו לתוכנה וכל מיני הערות משפת התכנות מגיעות להערה עצמה. אנחנו ממליצים להמנע מהעתקת טקסטים לתוכנה.
לגבי הבעיה עם תיוג התמונות - עזרת לנו למצוא באג במערכת. העברנו את זה הלאה למחלק הפיתוח לתיקון ואני מאמינה שהוא ייתוקן בקרוב, אבל אין לי עדיין מסגרת זמן שבה זה ייתוקן.
לגבי הכפלת ההערות - העברתי את זה הלאה למחלקה הטכנית בדרגה הגבוהה ביותר, ובימים הקרובים הם יינסו למחור את הכפילויות ויחזרו אליי עם פיתרון איך למוע מזה לקרות שוב בפרוייקט שלך.
אני מודה לך על הסבלנות.
אם יהיו לך שאלות נוספות, אל תהסס לפנות אלי.
בברכה,
את שם המשיבה , הנחמדה ועם הרצון הטוב השמטתי.
אם יש למישהו רעיון לפתרון העניין, אשמח לשמוע.
 
למעלה