עזרתכם בסיפור המרתק הבא:
סיפור מעניין המופנה לגששי ובלשי הפורום:
רבקה ומשה היו בני זוג פולנים, ובתחילת המלחמה ברחו לאסיה. נולד להם תינוק שנפטר.
מתישהו בשנים אלו נפרדו דרכיהם, וב 1943 רבקה עלתה ארצה כשהיא בהריון, כשבד בבד היא מכירה את דוד. הבת נולדת בתל אביב, ודוד שגם הוא הגיע בגפו לארץ נרשם ברישומי הלידה המנדטורים כאביה, למרות שהוא לא.
רבקה ודוד הם זוג והם מגדלים את הילדה.
ב1947 מגיע משה לארץ ולאחר דין ודברים, משה ורבקה מתגרשים ברבנות בתל אביב וחותמים על הסכם ראייה לילדה. הילדה תגודל רק ע"י רבקה ודוד. משה מופיע בהסכם כאביה.
במשפחה המורחבת ידוע (בסודיות מה) כי משה הוא אביה הביולוגי.
לא ידוע אם רבקה נישאה כלל, לא לדוד ולא למשה.
אני רוצה להזכיר כי כל הנפשות הפועלות הגיעו ארצה עם התחתונים עליהם, כלומר ללא כל מסמכים או תמונות.
זהו המידע היבש. השאלה שמעסיקה את הילדה שגדלה בינתיים היא שאולי גם משה הוא לא אביה הביולוגי האמיתי, וכאן אני פונה לנסיון ולחוש הבלשי של חברי הפורום המצוינים בשאלה הבאה:
אם גם משה איננו אביה הביולוגי, איזה תסריט היה יכול לגרום לו לחתום ברבנות על גירושים מרבקה? ולמה?
סיפור מעניין המופנה לגששי ובלשי הפורום:
רבקה ומשה היו בני זוג פולנים, ובתחילת המלחמה ברחו לאסיה. נולד להם תינוק שנפטר.
מתישהו בשנים אלו נפרדו דרכיהם, וב 1943 רבקה עלתה ארצה כשהיא בהריון, כשבד בבד היא מכירה את דוד. הבת נולדת בתל אביב, ודוד שגם הוא הגיע בגפו לארץ נרשם ברישומי הלידה המנדטורים כאביה, למרות שהוא לא.
רבקה ודוד הם זוג והם מגדלים את הילדה.
ב1947 מגיע משה לארץ ולאחר דין ודברים, משה ורבקה מתגרשים ברבנות בתל אביב וחותמים על הסכם ראייה לילדה. הילדה תגודל רק ע"י רבקה ודוד. משה מופיע בהסכם כאביה.
במשפחה המורחבת ידוע (בסודיות מה) כי משה הוא אביה הביולוגי.
לא ידוע אם רבקה נישאה כלל, לא לדוד ולא למשה.
אני רוצה להזכיר כי כל הנפשות הפועלות הגיעו ארצה עם התחתונים עליהם, כלומר ללא כל מסמכים או תמונות.
זהו המידע היבש. השאלה שמעסיקה את הילדה שגדלה בינתיים היא שאולי גם משה הוא לא אביה הביולוגי האמיתי, וכאן אני פונה לנסיון ולחוש הבלשי של חברי הפורום המצוינים בשאלה הבאה:
אם גם משה איננו אביה הביולוגי, איזה תסריט היה יכול לגרום לו לחתום ברבנות על גירושים מרבקה? ולמה?