opole ארכיון

shlomitta40

New member
opole ארכיון

אני מחפשת את תעודת הלידה של סבא שלי, שנולד בנמסלאו Namslau בגרמניה, היום נמיסלוב Namyslow בפולין. פניתי לעיריית נמיסלוב והם חזרו אליי ואמרו שהרישומים משנת הלידה, 1905, נמצאים בארכיון של אופולה. חלק מהאתר של הארכיון מתורגם לאנגלית, אבל הרוב בפולנית. למישהו יש ניסיון איתם? יש באתר טפסים שאפשר למלא, אבל הכול בפולנית ואני לא מצליחה להבין אם יש דרכים נוספות לתקשר איתם.
 

shlomitta40

New member
תרגום

תודה, סמדר.כמובן שתרגמתי את האתר בעזרת גוגל. בכל מקרה, היום שלחו לי מייל (בפולנית) ואליו צירפו מסמך (בפולנית). אם הבנתי נכון, הם מזמינים אותי לבוא לעיין אצלם במסמכים או להשתמש בשירותים שהם מציעים בתשלום. לא מצליחה לתרגם את טבלת התעריפים לאנגלית. עניתי להם שאשלם את הסכום הנדרש תמורת השירות. התרגום של גוגל (לאנגלית) לא כל כך ברור. אני מקווה שהבנתי אותם נכון ושהם יבינו אותי.
 
כמובן שבלי לראות קשה לדעת, אבל נראה לי שהבנת

זה תשובה די סטנדרטית. בשלב הבא הם ישלחו לך בקשה לתשלום על החיפוש ועל הצילום
 

shlomitta40

New member
ארכיון opole - עדכון

עדכון:
יצרתי קשר במייל עם הארכיון ב-opole. התקשורת איתם מתסכלת, כי הם כותבים אך ורק בפולנית ולא עונים לכל מה השאלות. כמו כן, אני צריכה לשלוח מייל נפרד על כל בן משפחה שאני מעוניינת במסמכים שלו.
לבסוף הודיעו שיש להם תעודת לידה של סבא שלי וביקשו זלוטי וחצי לסריקה של המסמך. בבנק גילינו שאי אפשר להעביר זלוטי בכלל, והמינימום להעברת אירו הוא 10 אירו.
העברנו את הכסף לפני שלושה יומיים והיום קיבלתי את תעודת הלידה במייל. כמובן, בלי אף מילה על כך ששילמנו להם בערך פי 30 ממה שביקשו... העיקר שנמצא.
 
למעלה