איתור מקום קבורה בעיר ניו יורק רבתי

josp

New member
איתור מקום קבורה בעיר ניו יורק רבתי

סבי מצד אבי, FURSETZER PHILIPPE נפטר ב-1957 בעיר ניו יורק. לא היתה לו משפחה בניו יורק , למעט קרוב משפחה שדאג לקבורתו. הקרוב כבר נפטר, אך ילדיו של אותו קרוב שיצרתי קשר איתם, היו ילדים קטנים כשנפטר, ולא יודעים באיזה בית קברות נקבר. האם יש ארגון על, שיכול לעזור לי באיזה בית קברות בעיר ניו יורק רבתי הוא קבור?
מצורף אישור פטירה מהביטוח הלאומי האמריקאי

 

josp

New member
מקום קבורה בניו יורק

תודה ארנון, מקרובי המשפחה שלו אני יודעת שלאחר שעבר לארה”ב ב1952 בגיל 60 גר בברוקלין הוא נפטר בשנת 1957 מאירוע לבבי. והם סבורים שהוא קבור באחד מבתי הקברות היהודיים ב- Long Island. ויש שם הרבה בתי קברות יהודיים שם. גם הוריהם של קרובי המשפחה מקום מגוריהם האחרון היה במרילנד, אך הם קבורים בבית קברות ב-Farmingdale Long Island. האם בתעודת הפטירה שלו יצויין מקום הקבורה?
אודה על תשובתך
שושנה
 
עקרונית, במקרה של ניו-יורק - אין קשר הכרחי בין מקום המגורים

האחרון לבין מקום הקבורה. יש עשרות בתי קברות יהודיים במטרופולין הניו-יורקי, והבחירה בבית עלמין זה או אחר נעשה על פי מגוון שיקולים (למשל, קבורה של בני משפחה שנפטרו קודם לכן, קירבה לבני משפחה שיוכלו לעלות לקבר, קיומן של חלקות לנדסמנשפטים, וכו').
&nbsp
בקיצור, תעודת הפטירה תספק את התשובה.
 

josp

New member
תעודת פטירה

ארנון הרשקוביץ שלום, על פי כתבתי למייל שצרפת, מלאתי טפסים, רשמתי את מספר תעודת הביטוח לאומי שלו וכמובן שילמתי, לאכזבתי קיבלתי תשובה ממשרד הבריאות של העיר ניו-יורק, שתעודת הפטירה לא נמצאה. הכיצד? (העיר ניו יורק כוללת 5 איזורים: ברוקלין, קווינס, ברונקס, סטטן איילנד ומנהטן). ידוע לי שהוא היה גר בברוקלין באותה תקופה, מה עוד ביכולתי לעשות כדי לברר את מקום קבורתו ?
מצרפת פרטים שמצאתי באינטרנט מתעודת הביטוח הלאומי שלו.

 

פגי11

New member
furesetzer

family search,ישנה כתובת ותאריך הגירה שלו ,הכתובת בברוקלין,סביר להניח שבית הקברות באזור ברוקלין.
 

josp

New member
מקום קבורה

יש לי את המסמכים מאתר Family Swaech. אכן כשהגיע לניו יורק בגיל 60 ב-1952 גר אצל קרובי משפחה רחוקים שגרו בברוקלין ויחד הקימו עסק למכירת בגדים.
הוא נפטר ב-1957, אך לפי קרובי משפחה אינו קבור בברוקלין, אלא דוקא באחד מבתי הקברות ב-Long Island, ויש שם הרבה בתי קברות יהודיים.
 

Sony2003

New member
תעודת פטירה

כן, תעודת הפטירה המונפקת ע"י עיריית ניו-יורק כוללת נתונים על מקום ההלוויה והקבורה.
 
למעלה