מיי הריטג'

קואירן

New member
מיי הריטג'

אבקש עזרתכם במספר שאלות לגבי עץ משפחה שבניתי בתוכנת מיי הריטג':
1. העץ שבניתי הנו בעברית. האם יש מקום לשנות את השפה ו/או לפתוח עץ נוסף בלועזית? מקור המשפחה בפולין.
2. כיצד ניתן למקסם את הפרטיות בעץ הן לגבי החיים והן לגבי חלק מהאנשים שהלכו לעולמם?
3. קרובת משפחתי נפטרה. לפני מותה העניקה לאנשים ממשפחתה (שאינם מבני משפחתי) אפשרות לעיין בעץ שלה. כיצד ניתן למנוע מהם לראות פרטים אודות משפחתי שאינה קשורה אליהם כלל?
תודה רבה וחג שמח
 

carmelra

New member
עץ דו לשוני ופרטיות

1) לדעתי כדאי להוסיף אנגלית לעץ. התוכנה שלהם מאפשרת בניית עץ דו לשוני כך שאין צורך לפתוח עץ נוסף או לשנות את העברית שכבר קיימת. הוספת אנגלית תאפשר לך שימוש בעתיד בתוכנות נוספות שתומכות באנגלית וכן ביכולת לשלוף מידע בשפה שנגישה לקצת יותר חוקרים מאשר דוברי העברית.
2+3) להבנתי, מקסום הפרטיות הוא על ידי שימוש באפליקציה החינמית שלהם Family Tree Builder. מתקינים על המחשב האישי ולא מפיצים לאתר. ניתן ליצא את העץ מהאתר לאפליקציה הזו (גם להיפך). באתר יש גם כל מני אפשרויות להגדרת רמות פרטיות כאלה ואחרות אבל אני לא מכיר את זה מספיק טוב.
המיגבלה היא שזה לא משותף עם אחרים. בכל אופן, במידה ומיצרים עץ מקומי, ניתן למחוק את הענפים שקיימים באתר שאותם לא מעוניינים לחשוף.
 

ariehprh

New member
עץ במיי הריטג' ופרטיות

בהמשך לנאמר למעלה, אני משתמש בעץ מלא של הנפטרים והחיים רק בתוכנה Family Tree Builder שמותקנת על המחשב שלי. בעץ באתר האינטרנט רשמתי רק אנשים שאינם בחיים (אם במקרה אנשים שאינם בחיים התבקשתי על-ידי קרובים לא לרשום אותם, אני מכבד זאת). בתוכנה בלטתי את האפשרות לסנכרן בין התוכנה לאתר.
באתר בצד ימין בסרגל למעלה רשומה השפה של האתר ניתן ללחוץ עליה ויפתח חלון עם שפות אפשריות נוספות, בחר את השפה הרצויה. לחיצה על בעל העץ בסרגל למעלה פותחת רשימה ויש שם הגדרות אתר, לחיצה על ההגדרות פותחת חלון חדש ובשורה העליונה יש (בין היתר) הפרטיות שלי ושם ניתן להגדיר פרטים שונים שיהיו פתוחים או לא.
&nbsp
אריה
 
למעלה