צאצאי הסבא משפולי

צאצאי הסבא משפולי

שלום לכולם! אני צאצא של הצדיק המפורסם ר' יהודה (ארי'ה) לייב (המכונה הסבא) משפולי. ברצוני לבנות עץ משפחתי ובמידת האפשר לכלול את כל הצאצאים. לפי הידוע לי מדובר באלפים. כרגע אני מתמקד בכמה משפחות שטוענות שיש להם מסורת שהם צאצאים, אך חסר מידע כיצד מתחברים לצדיק.
ברשותכם אכתוב כאן שמות משפחה ולמי שיש מידע עליהם או על צאצאים בכלל, אשמח אם יכתבו לי. משפחות: לבדינסקי, גרינברג, לוינסון, קייזלמן.
כמו"כ אני מחפש בן של מוריס גרטנר. מוריס (משה) סלובודיאנסקי נולד בעיר ראוונא בפולין (כיום אוקראינה), בתקופת השואה היגר לצרפת, החליף את שם משפחתו לגרטנר. שם הוא התגייס לצבא ושובץ בלגיון הזרים. הוא לחם נגד הנאצים במרוקו, שם נפצע. הוא נשאר במרוקו שם הכיר את אשתו (מרים?). אחרי החתונה הם גרו בקזבלנקה והוא ניהל מוסך לאופנועים עד בערך שנת 1956. נולד לו בן (שמו לא ידוע לי) בסביבות שנת 1945. אשתו ובנו עזבו אותו ועלו ארצה בערך באותה תקופה (שנת 56), והוא עזב לפריז, שם נפטר ונקבר. הקשר עם בנו התנתק כבר אז והמשפחה רוצה לחדש את הקשר (ואני רוצה לשבצו בעץ המשפחתי). כל היודע מידע או לאן לפנות, אשמח לקבל.
 
צאצאי הסבא משפולי

יש בשכונתי נחלת הר חבד קרית מלאכי כמה משפחות שהם צאצאים שלו ויודעות גם את סדר היחס על ידי שהסבא שנפטר לפני מספר שנים לכל שמחה היה מביא מתנה גביע עליו הוא חרט את סדר היחס עד הסבא משפולי
 
למעלה