משפחת קלינהוף - מקורות-מידע ביחס לווינה

שרי סילבר

Active member
משפחת קלינהוף - מקורות-מידע ביחס לווינה
שלום ראובן,

ההודעה הראשונית שלך כבר "נסעה" לה להמשך, ולכן העדפתי לפתוח שרשור חדש ביחס למקורות-מידע שעשויים לסייע לך.

ראשית, מחיפוש ראשוני ראיתי שהשם מופיע הן בתצורה KALINHOFF, כפי שאתה רושם, והן בתצורה KALINHOF, כך שכדאי כמובן לחפש תמיד ב-2 הצורות.

בקובץ שצירפתי מפורטים אי אילו מקורות-מידע שעשויים לסייע ביחס לחיפושים בהקשר של ווינה. לצד הקישורים עצמם השתדלתי להסביר מה יש באתרים הללו וכיצד יש לעבוד עימם. אני מקווה שהמידע הכללי יסייע לך ולאחרים שמתעניינים בווינה.

מיד ההמשך.
 

שרי סילבר

Active member
משפחת קלינהוף - מקורות-מידע נוספים
בקובץ שצירפתי כעת בסיסי-נתונים כלליים, שעשויים לסייע למי שמחפש במקומות שונים. הסיבה שצירפתי אותם היא שיש שם עיתונים/מדריכים שקשורים, בין השאר, גם למצרים, כך שאולי תוכל לאתר שם לפחות קצות-חוט ראשוניים.

גם אצלי "התגלגלו" אי אילו קרובי-משפחה למצרים, ובודדים מהם אף נפטרו ונקברו שם. נכון לעכשיו טרם הצלחתי להשיג פריצת-דרך בהשגת-מידע דרך רישומי-פטירה ו/או קבורה לצד צילומים של מצבות רלוונטיות.

כאמור, המקורות בקובץ הזה כלליים, כך שכדאי לחפש בהם לא רק בהקשר של מצרים.

יש עוד אי אילו בסיסי-נתונים, שעשויים לסייע לך בהקשר של ווינה, אפרט בהמשך. בינתיים, אני חושבת שקיבלת מספיק עבודה לפעם אחת


 

חיה2311

New member
שרי תבורכי...
תודה רבה על המידע המסודר והמושקע על מקורות מידע ביחס לוינה ,
בדיוק הייתי זקוקה להכוונה הזו כנסיון לעקוף את הפנייה הישרה לארכיון וינה.
 

שרי סילבר

Active member
בשמחה
, ואני מבהירה שנית
לא נתתי במסגרת המידע את הקישור אל רישומי-החיים עצמם, משום שלא רציתי להעמיס יתר על המידה. החיפוש בספרים הללו הוא לא מיידי, ולכן הדגשתי:

במידה שמי מכם ימצא מידע רלוונטי במסגרת האתר של ה-GenTeam, אעלה לכאן את הקישור הישיר לצד הסבר צעד צעד איך לאתר את הרישום הרלוונטי.

בהצלחה, ואשמח לשמוע אם במסגרת הקישורים שהעליתי מצאת אי אילו פרטים רלוונטיים.
 
למעלה