משפחת קלינהוף- תשובה לארנון ולשרי.

משפחת קלינהוף- תשובה לארנון ולשרי.

תודה על תגובתכם.
כפי שאמרתי לך ארנון, הופניתי אליך על ידי לימור מארכיון המושבה, המחפשת אף היא.יש להניח שבאיזשהו מקום קיימת רשימה שמית של האנשים שהגיעו לזמרין- נשים גברים וטף.
אינני מבין למה את, גב' שרי, מטיפה לי. אשמח מאד מאד לכל מידע מוינה.הארכיון היהודי בוינה דורש תשלום עבור מידע ולא החלטתי עם ללכת איתם. יש למישהו נסיון איתם?
יום טוב לכולם,
ראובן קלינהוף
 
ראובן, לא היתה כאן הטפה


שבתי לקרוא את התשובה של שרי, ונוכחתי שוב לדעת שהפתיח של תגובתה היה הכרחי וכתוב בצורה נעימה. מן הנסיון הרב שנצבר כאן בפורום, אנו יודעים כי חשוב מאוד להבין את הרקע כולו על מנת לסייע בצורה נקודתית ומועילה. לכן, שרי רצתה לוודא מה כבר עשית ומה לא. שרי היא אוצר בלום בכל הנוגע למחקר בווינה, ואני בטוח שהיא תוכל לסייע גם בפרשייה זו.
 

שרי סילבר

Active member
ארנון אמנם הגיב, אך אני מעוניינת לחדד את הדברים
בהודעה הראשונית שלך, ראובן, השארת פרטים ליצירת-קשר עימך (מס' טלפון ודוא"ל). מכיוון שראיתי שלא הגבת לתשובה של ארנון, ומכיוון שידעתי שזוהי הפעם הראשונה שאתה נוטל חלק בפורום, חששתי שאולי הסתפקת בביקור החד-פעמי בפורום, והינך ממתין שיענו לך בשיחה טלפונית או בדוא"ל. במצב כזה, גם אם הייתי עונה לך דרך הפורום, הטרחה שלי היתה לשווא, כי לא היית רואה את תגובתי. לכן רשמתי מה שרשמתי.

אני חברה בפורום מימיו הראשונים, והחברים הקבועים והוותיקים בפורום מכירים אותי מספיק שנים ויודעים, שאיני נוהגת להטיף ואף לא להעליב. התגובה שלך היתה פוגענית, ויכולתי להיעלב, אבל אישית אני סבורה שעם הטפות ועלבונות לא מגיעים רחוק. לכן אני בוחרת להאמין, שפשוט לא ירדת לסוף כוונתי בתגובה שרשמתי, כפי שאולי פספסת את המסר ביחס למצאי הרב שקיים ביחס לווינה ברשת (גם מבלי לפנות לארכיונים בווינה ו/או בטרם פנייה אליהם).

מאז שאני בפורום, יעידו חברי כאן, אני משתדלת לסייע כמיטב יכולתי. כשתקרא את מה שכתבתי ביחס למקורות-מידע בווינה ובכלל, תוכל להבין למה התכוונתי כשהתייחסתי לטרחה הקשורה לעיתים במתן-מידע מפורט.

העדפתי לפתוח שרשור חדש ולהעלות את המידע אליו על-מנת לסיים את השרשור הנוכחי, הלא רלוונטי, ולפתוח שרשור "נקי" וענייני ביחס לנושאים הרלוונטיים עבורך. מקווה שהמידע יהיה לעזר.

בהצלחה רבה במחקרך!
שרי
 
למעלה