יצירת קשר עם אדם בארה"ב

10david10

New member
יצירת קשר עם אדם בארה"ב

אולי אתם תצליחו לעזור לי:

מדובר באדם בשם ג'פרי אלן נווינס. הוא מנהל פרופיל של בני משפחתו בג'ני, זה אנשים שאני מחפש אודותם מידע נוסף, ואני מאוד מעוניין להיות בקשר איתו או עם בני משפחתו.
שלחתי לו הודעה בג'ני - אין תגובה.
שלחתי הודעה לרשימת התפוצה של ג'ואישגן - התגובה היחידה שקיבלתי היה של אחראי איתור אנשים שם, שסיפר לי שג'פרי רשום אצלהם, שמטעמי פרטיות הוא לא יכול לתת לי פרטים, אבל הוא עצמו כתב לו שאני מחפש אותו. אין תגובה בינתיים.
חיפוש באנססטרי העלה את הפרטים הבאים שלו:
NAME: Jeffrey Alan Nevins
DATE OF BIRTH: 5 Feb 1953
GENDER: Male
BIRTH COUNTY: Dallas
FATHER'S NAME: Phillip Abram Nevins
MOTHER'S NAME: Carol Davis
ROLL NUMBER: 1953_0011

האם מישהו יכול לעזור לי למצוא כתובת, מייל, או טלפון שלו?
 

10david10

New member
לא יודע למה הכל נשלח לי כפול. והנה הפרופיל המדובר בג'ני:

https://www.geni.com/people/Jeffrey-Nevins/6000000010051356101?through=6000000010051478616
ה"מבוקשת" היא אשתו השניה של סבא שלו. סבא שלו ראובן נוויס, אשתו השניה הייתה פרל לבית הורביץ. חיה עד לפני כמה שנים באיזור גיל מאה. מחפש מידע אודותיה ואודות משפחתה.
 
הוא בפייסבוק

שלום,

מתוצאות החיפוש באנססטרי ובאתרים כמו MyLife.com עולה כי ג'פרי שמצאתי באנססטרי מתגורר, ככל הנראה, ב - Visalia, קליפורניה. נדמה לי שזה פרופיל הפייסבוק שלו.
 
כתבתי זאת בהודעה שלי למעלה

על פי תאריך הלידה שנתת מאנססטרי - מצאתי אדם מתאים באתר MyLife, וראיתי כי הוא גר בעיר מסויימת בקליפורניה. הבחור מפייסבוק נראה לי בגיל המתאים והוא גר באותה העיר. זה לא זיהוי וודאי, אבל אין שום סיכון בלשלוח לו הודעה. שים לב כי הודעה בפייסבוק לאדם שאינו ברשימת החברים שלך - אינה "קופצת" לו כהודעה חדשה, אלא נשלחת אחר כבוד לתיבה אחרת. במקרים מסויימים, תופיע לאותו אדם התרעה כי מחכה לו בקשה להודעה.
 
למעלה