עזרה באיתור קצה חוט לגבי אח אבוד

opiri

New member
עזרה באיתור קצה חוט לגבי אח אבוד

שלום לחברי הפורום וחג שמח!
עבר זמן רב מאז הפעם האחרונה שהתעסקתי בתחום הגנאולוגיה באופן רציף כתוצאה מאילוצים , אך כעת יש לי קצת זמן פנוי.
לפני מספר ימים הצלחתי בעזרת נבירה במסמכים של הצבא האדום להתחקות ככל הנראה אחרי אח של סבא רבא שלי שלא ידענו על קיומו כלל עד עצם היום הזה. אתן קצת רקע לפני שאפתח את הפרשה: סבא רבא שלי נולד בריבניצה ב1900 ובשלב מסויים עברה משפחתו לקישינב. שמו היה ברקו בוברמן ושמות הוריו היו יהושע(Ovshiy, Oshia) וגיטל. את שמות הוריו ידעתי רק בזכות תיק שלם ב-ITS שנפתח על שמו ובו פרטים על קורתיו בזמן המלחמה וקצת לפניה יחד עם שמות הורים בלבד. הוא נפטר ב1971 ומעולם לא דיבר על קרובים שלו , לא על הוריו, אחים ואחיות, או דודים ודודות , פשוט חי את חייו כמו הרוב בתקופת הקמת המדינה.
במשך שנים ניסיתי לנפץ את תקרת הזכוכית שהיא למעשה המסתורין שסביב משפחתו וגיליתי כאמור בנבירות במסמכי הצבא האדום את האדם הבא: Буберман Моисей Овшиевич או בתרגום קל Buberman Moisei Ovshievich שנולד ב1908. את העמוד עליו ניתן לראות בכתובת הבאה: http://podvignaroda.ru/?#id=1535355798&tab=navDetailManAward 
לאחר חיפוש שמו בגוגל הצלחתי להבין שיש לו קורות חיים מרשימים בצבא האדום ואף מצאתי תמונה שלו כשהדימיון בינו לבין סבא רבא שלי עצום. יש להוסיף על כך ששם המשפחה הזה היה נפוץ באיזורים מאוד מסויימים והסיכויים שיהיו שניים עם אותו שם של אבא בתקופה ההיא די אפסיים.
ולבסוף , הסיבה שאני מפרסם זאת זה בין היתר לבקש אסטרטגיות והצעות מאנשים שיש להם רעיון כיצד אפשר לאתר את קרוביו של האדם כאשר בקורות חיים היחידים שמצאתי שיש לו רשום אך ורק על הישגיו הצבאיים ושהוא נולד ב1908 ונפטר ב1989. זוהי הפעם הראשונה שאני מצליח למצוא ככל הנראה קרובים של סבא רבא שלי בצד הזה וזה בין הדרכים היחידות אולי להאיר קצת על הצד המשפחתי הזה.
בנוסף , אשמח לעזרה גם לגבי האדם הבא: http://podvignaroda.ru/?#id=1518739721&tab=navDetailManUbil
ייתכן וגם הוא אח של האדם המדובר כיוון שנולד בסביבות אותם שנים בריבניצה , עיר הלידה של סבא רבא שלי , ושם אביו Ovtie, מזכיר את Ovshie
תודה מראש לכל העוזרים!
 

opiri

New member
תודה רבה לובה!

אהיה איתך בקשר בפרטי לגבי התשובות והמידע שתקבלי :)
 
למעלה