בבקשה תעזרו לי במציאת אנשים באמריקה.

בבקשה תעזרו לי במציאת אנשים באמריקה.

התבקשתי לעזור בחיפוש אחר קרובי משפחה של חברה שלי.

משפחה Doctorovich מ - פרבומאיסק, Odessa region, אוקראינה.
אבא JOSEF
אימא ???
ארבעת ילדים שמות לא יודעם חוץ מאחד : בשם פיטר נולד בשנת 1903.

בשנות ה -20 של המאה הקודמת ההורים מתו מטיפוס.
סבתם (אמא של אמא) בשם: Dubinskiy ולקחה את הילדים לאמריקה. אבל לא את כולם .S פיטר Doctorovich נשאר, כפי שהיה הקומוניסט ולא רוצה לעזוב את ברית המועצות מסיבות אידיאולוגיות.
פיטר נהרג בשנת 1941 במלחמה.
לאחר המלחמה, קרובי המשפחה מארה"ב מצאו את אשתו, קלרה Doctorovich..( לבית ... Albinder).
אז כבר היה להם משפחה גדולה ב ארה"ב, והם חיו בדטרויט .. אחד האחים נלחם ואיבד זרוע .
משפחה אשירה ... עסק רכבים ...

אז בשנות ה 40-50 היו שנות הנוראות בברית המועצות. עם קרובים בחו"ל היו שלחים ל סיביר לגולאג ....
ומערכת היחסים הופסקו.

זהו כל המידע.

נכדת של פיטר מחפשת את ה קרובים באמריקה.

תודה מראש לכל מי שיכול לעזור בחיפוש.
לובה.

בינתיים עוד לא הצלחתי למצוא קצה חוט

אולי אפשר יהיה "לסחוט" עוד קצת מידע בנוגע לשנות לידה משוערות של הסבתא והילדים?

תודה ארנון

בינתיים ענת ,תודה רבה רבה
! שלחה לי מסמך רישום נשואים של אידה דוקטורוביץ מדטרויט. נילי, תודה רבה רבה!
עזרה לי מאוד לפתוח את המסמך(מצ"ב). ואז שלחה לי עוד רישום (מצ"ב).
המסקנה היא כי אידה התגוררה עם בעלה ושני אחים, Abreham Daktor/Doktor, ו Ervin Daktor/Doktor. ש שינו את שמותהם ל דוקטור. ועוד איזה שהיא בחורה ..

שם של קרוב המשפחה אליו הם נסעו FIND A GRAVE RECORDS

Philip Dubin (?), Flint Ill
[URL]https://familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QS7-99DQ-VSHT-7?i=151&wc=3KMH-16D%3A1018494101%2C1018615601%3Fcc%3D2185163&cc=2185163[/URL]
Abraham Doctor finda a grave
[URL]http://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GRid=49580836&ref=acom[/URL]
Irving Doktor
Nov 11 1973 D
- B 28 Feb 1917
FIND A GRAVE
[URL]http://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?[/URL]
page=gr&GRid=49580840&ref=acom

סמדר יקרה תודה רבה!

אני מרוב התרגשות לא יודעת איך ממשיכים...זה הם אני חושבת...איך אני מחפשת אותם?

דובין

אשתו של פילפ היתה:
סופי דובין נולדה ב 1894-1895
נפטרה בלוס אנג'לס ב 1988
שם האב: KUNIN
שם הנעורים של האם: KEROTKIN
באנססטרי יש עצון.

תודה לכל מי שעזר לי לחפש!!!

תודה לכל מי שעזר לי לחפש קרובי משפחה של חברה שלי.
אני רוצה להודות לסמדר ונילי, ענת ,דרור, ארנון. כמו כן גם לאלה שניסו.

לפני יומיים קיבלתי מכתב לפני יומיים קיבלתי מכתב ב GENI :

Re: Irving DoktorDear Luba,

A cousin of my husband's was married to Irving Doktor (Israel Doktorovich), so I don't know much about his family. However earlier this year I was contacted by a man named Howard Garrison. His great-grandmother was a Dubinsky and I was able to help him discover that he too is related to the Doktorovich family and perhaps to your friend also. Do you know if the sister's name was Chayke? And do you know if Peter's father was Yehoshua/Joshua? If it is ok with you, can I share your message and email address with Howard? I think he may be able to help you better than I can.

Look forward to hearing from you,

Regards,
Sheryl

הלילה קיבלתי מכתבהזה :

Luba and Ludmila:
The Dubinskaya grandmother who came to the US with Ida (Chaika), Avrum (Abraham), and Israel (Irving) Doktorovich was my maternal grandfather’s maternal grandmother. On some records she is called Rachel, others call her Ruchlia, and on some she is called Rose.
I am related to the Doktorovich family through Rachel Dubinskaya. Her papers, however, state that she was from Uman, while the Doktorvich papers state that they were from Golta (Pervomaisk).
Ida and Morris Cohen had two daughters. My mother and one daughter, Raye Epstein, are still in contact. I actually spoke with Raye Epstein a few hours before I received your message. I believe that Raye Epstein is the only surviving Doktorovich in the United States.
Abraham Doktorovich never married. Irving Doktor did marry, as you have learned from Sheryl Levin. He had one daughter, Denise Lynn Doktor, but she died in 1972 when she was only 21 years old.
Do you know anything about the Dubinsky family? In addition to the daughter Fruma who married Yehoshua Doktorovich, there were two brothers (Moishe and Peisia) and two daughters (Anna and Goldie). Goldie was my great grandmother. She married a man named Sam Stalaroff.
Do you and any information about Goldie and Sam Stalaroff (or Stalarow)?
Sincerely,
Howard Garrison

y נ ת

נהדר

הכל מתאים חוץ משם האב, יוסף או יהושע?

לפי התגובה שקיבלתן מהווארד גריסון, עושה רושם שגם הוא מתעניין בחקר השורשים המשפחתיים. נהדר!

למעלה