ITS- אסור להתייאש!

shlomit80

New member
ITS- אסור להתייאש!

רציתי לשתף- לפני כשנה, שלחתי טופס בקשה לחיפוש באי-מייל ל-ITS . הבוקר קיבלתי סוף סוף תשובה והעתקי מסמכים במייל.
 

נאוהג

New member
צרוף מקרים מטורף

ביום שלישי הייתי בכנס בירושלים ושמעתי את הרצאתו של צבי ברהרט מיד ושם על המערכת שיש להם לצורך חיפוש במאגר של ITS ובדיוק כשחזרתי הבייתה ופתחתי את המחשב חיכה לי בדוא"ל מסמך אחד אמנם , מ ITS .
אני כבר ממש לא זוכרת מתי שלחתי את הבקשה אבל לפחות שנה וחצי עברה מאז.....
כנראה שהם עושים סדר.....
 

ariehprh

New member
השתתפתי ביום ראשון בסיור ביד ושם שאורגן מטעם הכנס הגנאולוגי

ושם ישבתי כול היום ליד מחשב בחדר העיון וחרשתי את מאגר ה-ITS וקיבלתי המון עזרה מעובדות המקום. יד ושם הגביר את עובדי חדר העיון לקראת באי הסיור. מצאתי חומר על אבי דוד רוכמן מאז חזר מהמלחמה לפולין (שהה ברוסיה בזמן המלחמה) ועד עלייתו ארצה ואפילו מאוחר יותר מהשנים 2002-3 חיפוש מידע ביד משרד האוצר הישראלי. עדיין לא עברתי על כל החומר, חלקו הגרמנית שאינני מבין. בין היתר ישנה רשימה של אנשים שבסוף שורת הרשומה שלהם כתוב ששהו במלחמה ברוסיה (כעת יש לי אישור מסוים על המידע המשפחתי). זו היתה קצת הפתעה, כיוון שלפני שנים אחדות פניתי ישירות ל-ITS בגרמניה וקיבלתי מהם תשובה שאין להם דבר על אבי.
&nbsp
כפי שכבר כתבתי, אני רוצה לחזור ולהדגיש את היחס המעולה של אנשי יד ושם, כולל הרצאת מבוא והסבר כיצד לחפש ואיזה מידע יש שאינו באינטרנט מפי צבי לפני הירידה לחדר העיון.
&nbsp
אריה
 

ט א

New member
לא צירוף מקרים -

אני קיבלתי בשבוע שעבר תשובה לבקשה ממאי 2014 - כלומר 13-14 חודש המתנה.
כנראה שמישהו החליט לנקות שולחן לפני הכנס... לצערי הם לא מצאו כלום. ולדעתי, מרוב רצון לנקות שולחן הם גם לא חיפשו במיוחד, כי בזמנו מצאתי במאגר שלהם ביד ושם כל מיני כרטיסים רלוונטיים.
 
למעלה