מכבי חיפה אלופת המדינה בכדורגל

ברוך השם!!!!

בס"ד ישששששש איזה אושר!!!!!! תודה לכווווווווווווווווולם על עונה גדולה שבע"ה תמשיך להיות גדולה!!! יאללה חיפהה תמשיכו לתת כדורגל יפה מחר וברביעי ובשאר העונה!!! האליפות ירוקה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
הברכה שלי

חיפה חיפה שלי...את תמיד תהי בליבי... מזל טוב לך נשמתי... שנזכה בכל התארים.. גם בעוד עשור שנים... את, את היחידה...את, את הכי טובה... יאללה חיפה!!! השנה טריפל ושנה הבאה הישג באירופה ואליפות על הראש של גאידמק... האמת, שהשנה בכלל לא דאגתי ופחדתי שיקחו את האליפות שלנו...מתחילת הסיבוב השני וסוף הסיבוב הראשון (המדהים ביותר) ידעתי שנהיה אלופים... יאללה בואו נריע למלכה ולשולטת במדינה...
 

The Bz

New member
שיר האליפות שלנו

אווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו היום אנחנו אלופיםםםםםםם אוווווווווווווווווווווווווו היום אנחנו חוגגיםםםםם אוווווווווווווווווווווווווווו עכשיו כולם נשיר ביחד אוווווווווווווווווווווווו את שיר האליפות שלנוווווווו האליפותתתתתתתתתתתת שלוש שנים כבר בכרמלללל אז בוא נגידדדדד תודה לאללללל האליפות ירוקההההההההההה
 

The Bz

New member
נולדנו בשבילך,נמות למענך

את היחידה שלא מאכזבת תודה על עונה מדהימה.תודה לך על הכל.
אווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו היום אנחנו אלופיםםםםםםם אוווווווווווווווווווווווווו היום אנחנו חוגגיםםםםם אוווווווווווווווווווווווווווו עכשיו כולם נשיר ביחד אוווווווווווווווווווווווו את שיר האליפות שלנוווווווו האליפותתתתתתתתתתתת שלוש שנים כבר בכרמלללל אז בוא נגידדדדד תודה לאללללל האליפות ירוקההההההההההה האליפות נשארה נשארת ותישאר בכרמל.
 

drorBIN

New member
../images/Emo47.gifיש אליפות, יש אליפות../images/Emo70.gif../images/Emo47.gif

הללויה
הרשו לי לצטט את מליניאק מהתוכנית"הראשון בשער": כמה אירוני ש
מכבי חיפה
זכתה באליפות המדינה.
חחחחחחחחחחחחחח
מכבי חיפה
אלופה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
אלופה
אלופה
אלופה
יש אליפות,יש אליפות
מכבי חיפה
הנה היא עולה, הירוקה,
מכבי חיפה
האלופה
 

bobas

New member
../images/Emo13.gifמזל טוב לכם .

ממני אוהד הפועל י-ם. הקבוצה עם הכדורגל הכי אטרקטיבי ,הכי יפה , לוקחת אליפות ובצדק. חגיגות נעימות לכם בירוק. ...
 
מזל טוב לאלופה!

מכבי חיפה שיחקה השנה מצוין והאליפות הגיעה לה. נקווה שמכבי חיפה ישלימו טריפל ואז השמחה תהיה מושלמת. מחר צריך לעלות עם ההרכב הרגיל.
 

O n y X

New member
ישששששששששש אליפות!!!../images/Emo99.gif

זה די מוזר לחגוג מהבית...אז אני אחגוג מחר כפול כ"כ חבל שכל המשחקים לא באותה השעה ואנחנו אלופים רשמית רק בגלל שער שוויון של אשדוד בדקה ה-90 (על זה אפשר לומר-אשדוד לקחה, אשדוד נתנה)
 
סוף סוף זה רשמי....

הגיע הזמן באמת... אחרי עונה קלילה ביותר (עם מספר טעויות מבישות בדרך) רשמית אנחנו אלופים.... 5 פעמים ב 6 שנים(גם זה בגלל פשלה מצערת מאוד...) עכשיו חייבים להמשיך להיות רציניים לתת את הכל ולהסתער על הגביע ועל אירופה.... (ולקרוע מה שנשאר מהליגה בדרך...)
 

King TiEsto

New member
מזל טוב ירוקים !

היי חברה , מה נשמע ? ברכות על האליפות העשירית של האימפריה הירוקה . עונה מדהימה , כיף להיות אוהד של הקבוצה מס' 1 במדינה .
 

almogon8

New member
מזלט טוב על האליפות

חברה תחשבו שאם לא היינו מפסידים אליפות בהפרש שערים היינו שוברים עכשיו שיא של 6 אליפויות רצופות
 
בשביל זה...

בגלל זה קוראים לזה כדורגל... והכדור עגול.... אולי הייתי מנסח את זה אחרת... כמה חבל שבגלל הפרש שערים לא עשינו הסטוריה ולקחנו 6 אליפויות רצופות.... כל הכבוד חיפה...
 

** רוזבד

New member
../images/Emo13.gifכל הכבוד לירוקים../images/Emo86.gif

מזל טוב למכבי חיפה על הזכייה באליפות.
 
למעלה