מכבי חיפה אלופת המדינה בכדורגל

ואם נפסיד לנצרת עלית?

בכל מקרה, האליפות הייתה שלנו.. עכשיו רק נחכה לחגיגות מחר, אני בטוח שהשחקנים יבואו עם מוטיבציה גבוה לתת שואו לקהל.
 

lbz

New member
אליפות!!!!!!!!!!!

הנה היא עולה אלופת אלופת המדינה!!!
 

GREEN GRASS

New member
בתיקווה ל4 עונות ברציפות וכן האלה .

וגם תיקוות הטריפל לא נגוזה .
 

אסִי

New member
מכבי חיפה אלופת המדינה בכדורגל../images/Emo70.gif

אוהדים וגולשים יקרים, מחר זהו יום מיוחד וחגיגי עבור מכבי חיפה. היום, למעשה, אפשר להוסיף עוד תואר לארון המפואר והגדול של מכבי חיפה, אבל מחר יהיה האירוע הרשמי וההכתרה הרשמית. מחר יהיה אפשר להוסיף עוד עונה ענקית להיסטוריה ולהכריז סוף כל סוף בצורה רשמית:
מכבי חיפה אלופת המדינה בכדורגל לעונת 2005/2006
האליפות העשירית מגיעה מוקדם מהצפוי, וכבר היום אפשר להכתיר את הירוקה מהכרמל פעם שלישית ברציפות ופעם חמישית ב-6 השנים האחרונות כאלופה. מכבי חיפה תעשה היסטוריה לא קטנה מחר ותוכיח שוב שהיא הקבוצה הטובה ביותר בישראל. מה שנותר זה רק לפתוח בשרשור מיוחד, להתחיל לברך במזל טוב ולקוות שנמשיך לאסוף עוד ועוד תארים בעתיד
אני שמח להכריז על שרשור ברכות על האליפות!
 
אמרו שזו תיהיה עונת הכדורגל

הכי טובה בהיסטוריה, מכבי והפועל התחזקו, גאידמק יביא כבר השנה כסף, וחגיגה בטוח תיהיה פה. שחר בתחילת העונה אמר לשחקנים:"תעשו את הליגה הזו משעממת". הבדל בכוחה של המילה הוא ששחר ידע על מה הוא מדבר. תודה לך מכבי חיפה על עונת יפה ועל האליפות מספר 10.
 

yarivlevi

New member
כן הא ,דיברו על גלאקטיקוס

וכל מיני שטויות כאלה,אמרו שזה יהיה מאבק בין ארבעה קבוצות עד למחזור האחרון ובסוף לקחנו אליפות כבר אחרי סיבוב ראשון,אין ספק שהיינו קבוצה שאני בספק אם היה דבר כזה בכדורגל הישראלי אי פעם (לפחות ב-2 הסיבובים הראשונים)
 

GREEN GRASS

New member
הליגה לא תיהיה אף פעם משעממת

אבל מכבי חיפה צריכה לשאוף לשלמות.גם בעונה הבאה , ותמיד. אפשר שנה הבאה לפתוח באותה צורה . רק הפעם , שהשחקנים יאמינו , שאפשר לשחזר את עונת האליפות של 1994. פשוט לא להפסיד לגדולות. לא להפסיד למכבי תל אביב ולבית"ר ירושלים. לא להפסיד . פשוט . צריך העונה הבאה , לפתוח פער של עשרים נקודות , ולשמור עליו , עד המחזור ה33 .
 

yarivlevi

New member
צריך לעלות מחר עם הרכב שני

או לפחות לא לסכן בפציעות כמה שחקנים חשובים אצלנו ,לפי דעתי עידן טל,בוקולי,קולאוטי,דוידוביץ ואולארה יכולים לשבת על הספסל,יהיה חבל אם אחד מהם יפצע ולא ישחק בגביע , הבנתי שנצרת עילית מתכוננים לבוא ולשחק חזק וברוטלי והם טוענים שזו הדרך היחידה שלהם לקחת נקודות מאיתנו ... הנה הרכב מצוין שאמור לתת בראש לנצרת עילית: אלמדון,סבן,חרזי,בנאדו,מגרלשווילי,דירסאו,לורפיסה,זנדברג,רפאלוב,ארביטמן,בן בסט
 
למעלה