אז מי האהוב עליכם בכל הזמנים?

raananx1

New member
ברוך ממן ויעקובו

כזקן השבט, כך נראה לי.... מי שלא ראה את ברוך ממן משחק ...לא ראה מרדונה מימיו.... יעקובו הותיר אצלי את הרושם העז ביותר מבחינת כישרון ועוצמה... כמובן שעטר וברקוביץ... ואלון חרזי..חברים 16 שנה בביתנו הירוק - שאפו !
 

orhe

New member
קשה לבחור

1. חרזי- מכיתה ה' אני אוהב אותו, האהבה התחזקה עם השנים. 2. יעקובו- חלוץ ענק שלא רואים כל יום במדינה שלנו. הלוואי שיחזור. הלוואי. 3. האחרון חביב, היהלום מהדרום, הילד המוצלח של הקרייה, הכישרון הדימונאי, השחקן שהצליח להכניס לקסיאס (פעמיים!), השחקן שהראה לשוויצרים מאיפה משתין הדג, האחד והיחיד- יוסי בניון.
 

crazy Chihuahua

New member
יש הרבה! אבל אני אכתוב רק כאלה

שראיתי אז..... חרזי- שחקן נשמה ולמרות שהוא רמת-גני אני מחשיב אותי כאחד משלנו ובאמת נשמה טובה ושחקן אחלה שדרך אגב יכל להיות באירופה אם היה ממש רוצה. דוידוביץ- אחריי כול מה שהוא עבר ועם כול הפציעות הוא הצליח לחזור כל פעם מחדש ולקבוע הישגים חדשים, חבל בשבילו שהוא לא הצליח לממש את החלום לצאת לאירופה, השחקן האהוב עליי בניון- אולי הוא לא סמל מובהק אבל אני פשוט אוהב אותו שחקן טכני ופשוט השחקן ההישראלי הטוב כיום ואולי בעתיד בכל הזמנים(שמי שבא לפני זה לא ברקוביץ' תיהיו בטוחים) עטר- לר ראיתי אותו הרבה במדי חיפה כי מתי שהוא בא הוא כבר היה מבוגר ולא שיחק הרבה, אבל גם שהוא שיחק בהפועל חיפה ובבית"ר וגם בהפועל פ"ת למרות שאני לא סגור שראיתי אותו שם, תמיד אהבתי אותו ופשוא מלאך וראיתי הרבה משחקים שלו בזמנים גדולים שלנו למרות שאני אומר אותו אני אוהב יותר תנשמה ואת הנאמנות ולא את המשחק כי לא הייתי בזמנים האלה.
 

yerakrak

New member
אי אפשר לבחור אחד אז הנה כמה...

1. ברוך ממן - בראש ובראשונה! שחקן ענק וללא ספק גיבור ילדותי. מי שלא ראה אותו משחק פשוט פיספס... הרבה בגללו אני אוהב כדוגל היום. 2. אייל ברקוביץ. גדול שחקני מכבי חיפה בכל הזמנים. 3. ראובן עטר . יכל להיות היחיד ברשימה ,אבל עבר להפועל , למרות זאת - עדיין אחד הגדולים. 4. איגבני יעקובו . שחקן ברמה מדהימה. 5. אלון חרזי . 16 שנה במועדון!!!! מכבי חיפה זה הוא! 6. ננאד פראליה. אחרי שנים של כלום בא פראליה והקסים אותי מחדש והזכיר לי למה מכבי חיפה כל כך מיוחדת. 7. רוני רוזנטל. חלוץ באמת ענק שהתחיל מכלום והפך להיות גדול יחד עם מכבי חיפה. 8. יניב קטן . התחיל מהנוער שהיינו גרועים והלך כשהמועדון בשיאו. 9. דניאל בריילובסקי. מראדונה היהודי! היה פשוט קוסם.
 
קשה קשה...../images/Emo39.gif

נתחיל *מראובן עטר*, השחקן עם התלתלים שאי אפשר לשכוח. למרות כל הפרשיות שהוא עבר לקבוצות השנואות, עדיין יש לו מקום גדול אצלי בלב :). כמו כן, כמו שאבישי פה אמר, בגלל היותו שחקן צנוע ושקט עושה אותו יותר ממה שהוא. השני *אייל ברקוביץ*, אין כל כך מה להוסיף עליו כי די דשנו את הנושא. הקשר, הקוסם, עם יכולת הבקעה ובישול נפלאים. הקשר שריגש ברגע שחזר לארץ וידע לאיזו קבוצה הוא רוצה להשתייך. ובגלל שבחרתי בשני קשרים, נבחר בחלוץ לאחרון חביב *איגביני יעקובו*- חלוץ ברמה אירופאית לכל דבר הראה נכחות בקבוצה שלנו. שחקן ענק שהיה לו חלק גדול בשם האירופאי שלנו.
 

The Bz

New member
חרזי אבי רן אין אהוב אחד.

כי הלב כולו ירוק. לא משנה מי משחק בגלל אין סמלים.
 

238

New member
אייל ברקוביץ,ללא ספק../images/Emo47.gif

בס"ד אהבתי המון שחקנים במכבי חיםה,אבל אייל זה אייל.
 

238

New member
אבל אני רואה שמותר לבחור יותר מאחד

בס"ד אז גם: אבישי ז'אנו,אלון חרזי,סרגיי קנדאורוב,וניר דוידוביץ.
 
../images/Emo45.gif

אני זוכר את היום שהוא חזר מבית"ר י-ם לספסל של חיפה. ואת אותו משפט שיכנס לדפי ההיסטוריה
.. "אני רק התוסף לדלק..."..
 
אז מה רצית שיהיה ?..

שנבוא כולם למגרש עם חולצות שחורות ?! וכן..אני מדבר גם על אותו אוהד,שתמיד אחרי ראיונות בטלויזיה, נמצא מאחורי המרואיין עם חולצת המזל האפורה שלו..
 
לא..

רציתי קצת יותר איכפתיות בנושא. היחס לעטר מתקשר גם למילים של אביו של אבי רן ז''ל על היחס של חיפה לשחקני עבר, אותי אישית זה מאכזב.
 
למעלה