לא יודעת אם עשו את זה כבר או לא אבל

greennir

New member
קשקוש

אתה יכול להצביע על מראדונה ולומר לי בלי היסוס שהוא הטוב בהיסטוריה של המשחק ולא ראית אותו משחק. אני ראיתי את אמר במספיק קטעי וידאו וכמו כן התברכתי בכך שיש לי אבא שהוא אוהד חיפאי עוד עשרות שנים אחורה ומסוגל לספר לי. נוסף לכך התברכתי בחבר נפלא ושמו יצחק הברמן, אוהד שכל אחד יכול ללמוד ממנו ואדם מדהים שסיפר לי רבות על אמר. תנו כבוד למסורת של המועדון.
 
בגלל זה אני לא מדבר על מראדונה

אז כל הכבוד לך שאתה הספקת להכיר אותו,ומסור גם ד''ש להברמן שעושה עבודה לא רעה עם האתר של חיפה. אבל אני לא מכיר אותו,בחיים שלי לא ראיתי אותו משחק,וסיפורים שמעתי עליו אבל רק בחצי אוזן. זה לא זילזול במסורת של המועדון,זאת שאלה שעניתי עליה לפי דעתי..כמו כולם כאן.
 
אם יש לך זמן ואתה רוצה לעשות את זה

אני אשמח אם תכתוב לנו בפורום מידי פעם על אותה מסורת,אני אפילו אשים אותם במאמרים כדי שגם שחדשים יבואו הם יוכלו לראות אותם.
 

scarlett 1

New member
ואז לי תהיה

הזדמנות להתרשם מהעיתונאות שלו. אני יודעת שהוא עיתונאי בביג וואן אבל לא יצא לי לראות חומר ממש.
 

dor1111

New member
ה-11 שלי

הרשימצה די מצומצמת כי אני די צעיר (13) אני אוהד לא הרבה זמן אולי 6 באופןמ רציני טוב אז זאת הרשימה ניר דוידוביץ'-השוער היחידי שראיתי בחיפה ואלמדון צעיר מדי כדאי שיוכל להיכנס דודו נכשל ואבי פרץ נתן פייט יפה לניר ח אריק בנאדו-האחד והיחיד עמוד הטבח של חיפה בהגנה יכל להיות באירופה וחבל שלא ניסה את מזלו למרות שאני זוכר שבזמנו היו לו הצעות מהפרמשייפ ומהלליגה הראשונה אבישי ז'אנו- שחקן נשמה מנהיג ושחקן לדוגמה שחקן לא מפונק שנותן כול משחק 500% בקיצור סוס עבודה אלוןחרזי-שחקן נשמה שיכול לשחק במלא תפקידים מנהיג וכמו אבישי שחקן לדוגמה ז'וטא- שחקן נדיר לא מתבלט יותר מדי אבל עושה את עבודתו על הצד הטוב ביותר בעל ראיית משחק נדירה שחקן לוחם ותלא ככה סתם הוא יצא לאירופה עידן טל- עושה הכול על המגרשש רץ מנהל משחק כובש ומוסר מסירות אדירות למרות ש/הוא לא בשלן גדול ג'ובאני רוסו- שחקן נדיר עושה הכול ומכסה שטח גדול של המשחק בכול חלקו יכולת ראיית משחק נהדרת מסירה מצוינת יכולת כיבוש טובה ווינריות גדולה,יודע בדיוק מתי לשים תכדור בשער יוסי בניון- לא סתם הדביקו לו את השם יוסי " מראדונה הישראלי פלה היהודי ורונאלדו הדימוני" בניון. טוב אז לא הדביקו לו תשם אבל גם היהלום זה נחמד, שחקן מביק שיוןדע לכבוש לבשל והוא תמיד שם שצריך יכול להיות רגוע כול המשחק ובמהלך אחד לשנות אותו הוא שחקן של משחקים גדולים יכולת כידרור מצוינת ובכעל השפעה גדולה על המשחק יניב קטן- שחקן אדיר שמתאים מאוד לאירופה יכולת פריצה מדהימה ויכולת מסירה מצוינת שליטה טובה בכשדור ובעל השפעה גדולה על המשחק שחקן שלא כצתוב ר בסטטיסטיקות ועוש/ה מעבר קואלטי- אומנם שנה אחת אבל הוא כבר הספיק להחתים את חותמו אני לא זוכר כבר הרבה זמן חלוץ בחיפה ששם 18 גולים ובישל עוד 8 וכבר הרבה שמים לא היה שחקן בחיה שהתקרב ככה ל-20נ אני זוכר רק אני רפי כהן וקלשנקו והם בניגוד לרוברטו לא ממש השתתפוו במשחק הקבוצתי זהו זה הרשיצמה שלי אני יטודע שהיא לא כוללת את זהאי ארמלי רוני ברקוביץ ועוד טובים אחרים אבל אל רציתי סתם לכתוב בגלל שלא ראיתי אותם
 

dor1111

New member
אופס יש לי רק 10 אני צריך גם מגן אז

הבחירה שלי היא אדורם קייסי0- למרות שהוא לא חיפאי אסלי הוא בשבייל שחקן סמל שחקן שנותן תנשמה ועושה עבודה מצוינת בעמדה שלו ובעל משחק ראש מצוין חבל על הפרשות שהיו לו על חיו האישיים בזמן האחרון דבר שהשפיע על ביצועיו פאק אני לא יכול לךשים את עטר כי לא ראיתי אותו ממש משחק בחיפה חוץ מהקדנציה שהוא בא אחרי ביתר כי ראיתי אותו בביתר ובנתניה והוא שחקן גדול וגם ראיתי את עונת האליפות ההיסטורית והוא היה פשוט גדול אבל אני לא אשים אותו כי לא ראיתי אותו ממש
 
11 שלי

אבי רן, אלון חרזי, רפי אוסמו, אריק בנאדו, ציון מרילי, קנדאורוב, אהרון אמר, ראובן עטר, אייל ברקוביץ`, ארמלי, יעקובו. עוד שחקנים גדולים ניר דוידוביץ`, רומן פץ, רוני רוזנטל, יוסי בניון, יניב קטן ורוברטו קולאוטי (לא העפיפון, הפה שלו הפך אותו בעיני לאחד שלא ראוי להיכתב פה)
 
וואלה ה-11 הכי טובים..

לא נראה לי שאני יכולה לבחור... לא גדלתי בתקופות האלה של ה60-80 שגם שם היו שחקנים ענקיים.... בכלל לבחוק 11 הכי הכי טובים נראה לי בלתי אפשרי... הרי גם אם שחקן הוא מעולה יכול להיות שתכניס אותו לקבוצה שהוא לא יסתדר בה והיכולת תרד הרי המרקם של השחקנים עושה המון.. אז שמות גדולים לא חסר אבל 11.. אי אפשר לבחור..
 
ה11 שלי

שוער: אבי רן ז''ל מגן ימני: אבישי ז'אנו מגן שמאלי: אדורם קייסי בלם: אברהם אבוקרט בלם: אריק בנאדו קשר: סרגיי קנדאורוב קשר: יוסי בניון קשר: ראובן עטר קשר או חלוץ: סלקטר. מה הוא היה? חלוץ: איגביני יעקובו חלוץ: זהאי ארמלי
 
למעלה