חגיגות ה-90 של המועדון

AKAK

New member
לא בגלל זה התחלתי לשנוא אותו

הוא טוען שחר נקם בו,שיפסיק לספר כבר שקרים,תגיד שאתה רוצה כסף וזהו ושחר לא הסכים,אך אייל טוען שאת הכסף הוא עשה והוא לא מחפש יותר כסף,כמה חורים יש לו בסיפור שלו פשוט מדהים. בנוסף הוא יורד על שחר,זה נקרא שקרן ובוגד,כי הוא זה ששקר והמציא דברים!
 
אתה מדבר שטויות..

1.אתה רוצה להגיד לי ששחר לא נקם באיל?..עשה לי טובה,זה כבר סופר נאיביות,למה ברקו לא הוחתם? כי שחר החליט בגלל התביעות והסיכסוך עם ברקו ב-9 שנים האחרונות. 2.מי שיורד(יורד?) על שחר נקרא בוגד ושקרן? אני כבר לא מבין את השטיות שאתה פולט,קודם כל ברקו לא ירד על שחר(לקרוא לו שקרן זה לרדת? הוא האשים ודי בצדק)ושנית כל, נגיד והוא כן ירד על שחר,אם זה מה שעשה אותו בעינך לבוגד אז אתה בהחלט בנאדם מוזר..אין לי מושג כבר מה נסגר איתך. 3.מתי תבין שברקו לא בא בשביל הכסף,אם ברקו היה רוצה כסף הוא היה נשאר באירופה. 4.הוא ושחר בכלל לא ניהלו מו''מ,ישר שחר החליט שברקו יקר מידי,אבל זה לא מונע משחר לשלם הון תעופות על שחקנים שלא שווים לגרביים של ברקו. הסיפור שמלא חורים זה הסיפור שאתה מוכר לעצמך כדי לנסות ולהשתלב בשנאת ברקו.
 

AKAK

New member
רק להבדיל הם לא ירדו על נשיא

המועדון ושיקרו בטלויזיה ובשידור ישיר... זה שברקו ממורמר מהמכירה שלו תם זהו את הכסף הוא לא יחזיר ולא יעזור לו! אגב שסמלים חוזרים לקבוצה הביתית הם לא חוזרים ישר להרכב באירופה ולא בשכר של הרכב ראשון אגב,אז בבקשה... בנוסף עם היה איכפת לו מהילדים הוא היה תורם את זה מכספו האישי ולא מהמשכורת שלו,זה מראה כמה שהוא צבוע בנוסף ל"לא מחפש כסף"... בו נעזוב את העניין או קיי,כי כל מי שקורא לשחר שקרן או אומר ששחר עשה לו תרגיל חזרה,שיסתכל על עצמו במראה קודם כל,אני מבטיח לך מה שברקו רואה הוא לא אוהב...
 

King TiEsto

New member
אתה מנותק מהמציאות

אתה כותב שטויות שהוכח מזמן שהן לא נכונות. אתה נתפס לעניין ה175 אלף דולר ( כאילו שברקו לא שווה יותר ) לא הבנתי מאיפה המצאת את העניין של שחקנים שחוזרים מאירופה ? נימני חזר מאירופה ( בלי לעשות שם כלום ) וקיבל כפול עשר ממה שקיבל לפני שיצא ויש עוד דוגמאות ( באדיר , בנין ) שחר לא רצה את ברקו נקודה וזה לא היה קשור לכסף ולא לכרטיסים שברקו רצה לחלק . שחר לא ישב למשא ומתן ואמר שהעניין נפל בגלל כסף ולכן ברקו קרא לו שקרן . מעכשיו כל מה שתגיב יהיה לדבר עם עצמך , שים לב שחוץ ממך ועוד כמה ילדים שלא מבינים כלום רוב הפורום לא מסכים איתך .
 
טוב זה כמו תקליט מקולקל

עם מנגינה חוזרת.. "צבוע","שקרן","כסף",אתה משחזר מילים אחי. ברקו אמר שהוא לא התפלא ששחר לא החתים אותו כי הוא עושה שיקולים אישיים ומכניס אותם לקבוצה,במקום לחשוב על טובת הקבוצה..וקרא לשחר שקרן(בצדק לדעתי)בגלל ששחר מסתתר מתחת לעובדה שאיל יקר,אבל גם אם זה לדעתך נקרא להעליב את הנשיא(לא הבנתי עדיין למה זה כ''כ גרוע,ולמה הנשיא מעל הכל) אז גם זה כבר נעשה אחרי שחיפה החליטה לוותר עליו,ולא לפני. לשחקן כמו ברקו אין פריוולגיה לשום קבוצה בארץ לוותר עליו,אתה רוצה שהוא יחזור לספסל,ועם משכורת של שחקן ספסל? אנחנו מדברים על גדול שחקני ישראל בכל הזמנים,תתעורר וצא מהאווירה הקיבוצניקית. הוא צבוע בגלל שהוא עוזר לילדים,והוא רוצה לראות אנשים באים לכדורגל,הוא רוצה את זה כחלק מהעסקה(אני לא יודע עד כמה אתה מתמצא בעניין אבל לכל מעסיק ומועסק יש חוזה עם תנאים,אלו התנאים של ברקו,ואתה בתור אוהד שאיל נלחם עלייך צריך להיות האחרן שיתלוננן על זה). נמאס לי לטחון מים כי אתה כל הזמן חוזר על עצמך.. תגיע לפואנטה..אתה מרגיש שברקו בוגד?..אני מרגיש שברקו נבגד
 

AKAK

New member
יותר שקרן מבוגד תיקון

שוב אני אמרתי לליב,שלא כדי לפתוח את הדיון שוב,אך גררתם אותי לזה. רק להזכירך אני רציתי שהוא יחזור,אך אחרי ששמעתי מה הוא רוצה ומה הוא אמר אז עשיתי אליו X עוד לפני שהוא חתם בתל אביב,לפני שהתחילה השינאה לברקו,עשיתי אליו X לבד.
 

TomZiZi

New member
אייל יצא סופר- אינפנטיל

משחקים של חתול ועכבר, כמו בגן, רק שלפעמים, ילד בגן חושב שחבר שלו משחק איתו, אבל חבר שלו בכלל לא מתעניין בו, אבל הילד בשלו והוא בטוח שמשחקים איתו. אני לא אתפלא עם אבא של אייל ייעץ לו מהצד. הוא את השריקות יקבל בקריית אליעזר (אני מקווה, כי לא מגיע לו שיתנו לו כבוד, למרות הכל).
 
אני אישית מתכוון ללכת למשחק

של איל נגד חיפה,ואני כבר בעבר רבתי מכות עם אנשים שקיללו את רוני לוי,כך שממש אני לא מתכוון לשבת בשקט לצד שירקות לאייל,אני לא אתן לחבורה של כפויי טובה לקלקל עוד יותר את השם של כל אוהדי מכבי חיפה בגלל שהם "בוגד" עלאק
 

AKAK

New member
צודק ב 100%

כל שריקת בוז מגיעה לו,למרות מה שהוא היה כאן בעבר.
 
למעלה