חגיגות ה-90 של המועדון

AKAK

New member
שלא ישקר בשידור חיי ולא אקרא לו

שקרן. הוא טוען שאת הכסף הוא עשה,אך רוצה חצי משכורת לכיס האישי,אך טוען שהוא לא מחפש כסף,שיחפש טמבל כמו הרציקוביץ וגם פוגע בשחר בנוסף לשקרים שלו,זה לא סמל ולא בטח שלא שחקן ישר,זה נקרא רודף כסף ושקרן וצבוע נטו... אם הוא היה אומר מההתחלה,שהוא רוצה גם כסף אז נכון הוא לא היה משקר,אך הוא אמר שאת הכסף הוא כבר עשה בחו"ל. מי שיורד על שחר ועוד הוא משקר זה נקרא בוגד ולא בגלל שהוא בצהבת! תגידו תודה לשחר,בלי שחר אין קבוצה!
 
בלי שחר אין קבוצה?

מכבי חיפה הייתה עוד הרבה לפני ששחר היה,והיא גם תיהיה עוד הרבה אחרי ששחר ילך.. אתה פולט שטויות בכמויות כאילו תוכננת במיוחד בשביל זה,קורה לסמלים של המועדון שנלחמו ירקו דם בשבילך,וגרמו לך להנות מחווית הכדורגל הכי טובה שאתה יכול לצפות,וגרמו לך לאהוב כ''כ חזק את המועדון הזה,"שקרן,בוגד וצבוע"? שחר לא מעל הכל!
 

AKAK

New member
בלי שחר אין אליפות אין ליגת על

יש ליגה ג אבישי,זה מה שאתה רוצה??? קח רגע ותחשוב על זה או קיי. "שקרן,בוגד וצבוע" זה התואר שמקבל משהו כמו אייל,זה שהוא הזיע וגם לי לאהוד את חיפה,לא נותן לו את הזכות לשקר לי בפרצוף ולהפיל את התיק על שחר... רק אחרי שהוא יתנצל,אולי נסלח לו על מה שהוא עשה לנו. אתה יודע לבנות משהו לוקח המון זמן להרוס צריך רק טיפה זמן,זה מה שאייל עושה לעצמו בדיוק,חכה שנה הבאה עד חצי העונה הקהל של תל אביב יגרש אותו לבד..
 
למה אתה לא מגיב כל אחד לנושא שלו?

בילבלת לי כבר את המוח... מכבי חיפה לא תיהיה בליגת ג' בלי שחר..זה שאתה כ''כ תמים דעות,וכ''כ מאוהב בשחר,זה לא אומר שכל קבוצה שאין לה את יענקל'ה כבר אוטומתית באה לליגה ג'(מה גם שבכלל הפאניקה שלך לאיבוד אליפות וירדת ליגה כולה בגלל רפי כהן כבר הצחיקה אותי). הוא לא צריך להתנצל על זה שהוא רצה לחזור למועדון בו הוא גדל ונזרק ממנו בבושת פנים..שחר ואותם אלו שמקללים אותו צריכים להתנצל,ואז אולי הוא יחשוב לקבל את הסליחה שלכם
 

AKAK

New member
אני לא יקלל אותו,אך ישרוק לו בוז

לקלל אסור ומי שמקלל משהו מקומו בכלא. בוז מותר לשרוק וזאת מחאה לגיטימית למי שאתה לא אוהב.
 

GA333G

New member
למה נראה לך שרוני לוי רצוי?

הקהל מקלל אותו יותר מברקוביץ` תאמין לי!ברקוביץ היה חייב לבוא לא בשביל שחר או בשבילנו הקהל,אלא לכבד את הקבוצה שהוא פעם שיחק בה,וחוץ מזה,ברקוביץ יודע שיש כמה אנשים שעדיין אוהבים אותו(כמוך,ולא נכנס לזה...),זה מראה בדיוק מה הוא שם עליכם...אז תעשו לי ולעצמכם טובה,ותרדו כבר מהאיש המסריח הזה!
 
רוני לוי לא רצוי בעינך אולי..

זה כבר וסלח לי רגע,אבל זה כבר טימטום שלך ושל כל מי שכן מקלל את רוני לוי במקום לתמוך בקבוצה שלו! תאמין לי שברקו כן אוהב את האוהדים(אלו שעדיין אוהבים אותו,ולא כפויי הטובה ששרים עליו שירים כי הוא עבר "ליריבה השנואה"). אתה קל דעת,תראה באיזה קלות "סובבו" לך את הדעה על ברקו..והכל שטויות כי אתה אפילו לא מכיר אותו אישית..אתה רק חושב שזה ככה. הזמנה הזאת של שחר לברקו לאירוע זה כמו לנפנף עם חתיכת סטייק שמנה ליד כלב.
 

AKAK

New member
שאתה רודף בצע כמו ברקו הקוסם

לשעבר שהיום ביזה את עצמו לגמרי,שלא יתפלא למה האוהדים עשו אליו X,הוא אוהב $$$ וכמה שיותר בחשבון הבנק ושהוא אמר שאת הכסף הוא עשה בחו"ל הוא משקר כי היום עדיין 175 אלף $ נכנסים לו לחשבון הבנק רק לעונה הזאת בצהבת,זה נקרא אוהב $$$ ובוגד ושלא יקשקש שטויות שקרים,שיעקב שחר נקם בו או שאר השקרים שלו על חיפה למינהם... זה שהרציקוביץ מספיק טיפש לשלם לו את כל הדולרים למרות שהוא הצהיר שהוא מחשק בחינם ובלי $$$ זה משהו אחר שחר צודק ולא טיפש כמו הרציקוביץ!
 

King TiEsto

New member
אתה מתחיל לעלות לי על העצבים

אתה מסלף עובדות ושופט אנשים בלי שיהיה לך מושג מה הם עברו . אין לך מושג מי זה ברקו ואתה כמו שאר הילדים בני 16-18 שגם לא ידעו אף פעם. מה זה 175אלף דולר בשביל שחקן כמו ברקו ? זה שחקן ששם את בוקולי , רוסו , בירוק וברדה ביחד בכיס הקטן . זה שחקן שהיה מביא בשקט עוד 2000 צופים בכל משחק גם מבלי להביא להם כרטיסים . זה שחקן שהיה מחבר את הקבוצה לאוהדים מחדש זה שחקן שהיה מראה לאוהדים ולשאר השחקנים הביתיים שיש להם באמת בית . זה השחקן הישראלי הכי גדול בכל הזמנים . זה נושא שכבר מיצא את עצמו ונמאס לראות אוהד צהבת בכדורסל שזו קבוצה שבנויה רק על כסף ולא מדברים בה עיברית בכלל מעביר ביקורת . אייל התבזה בפני כל המדינה כשרצה לחזור הביתה ונדחה בשקרים מכוערים של שחר , למה שירצה לבוא למסיבה ? הוא לא מרגיש שייך יותר ואוהדים כמוך רק מצדיקים את המעשה שלו .
 

AKAK

New member
אני???

אני גדלתי אליו אדוני עד כאן!!! משנת 94 אני אוהד חיפה בדם,אז אל תעלה לי את הסעיף בבקשה
ואני בן 20-30,אני מהדור שגדל אליו בדיוק כמוך ואחרים ואני אומר שהוא שקרן ובוגד יחדיו,שיגיד שהוא רוצה כסף וזהו אך שלא יפגע בשחר עם השקרים שלו!
 

AKAK

New member
תקרא שוב פעם אבישי בין השורות

של הנאומים שלו ותבין בדיוק על מה אני מדבר... 250,000$ זה לא חינם כמו שהוא טוען! ואגב 175 אלף בערך הולכים לכיסו האישי... אולי הוא התכוון חינם לחו"ל לא לארץ,כי זה לא חינם... אגב הוא גם רצה לקנות את הכרטיסים לילדים חסרי היכולת מהמשכורות שלו,זאת אומרת שהוא יגרום להרציקוביץ לשלם פעמיים! פעם על המשכורות ופעם על המנויים,לכן הוא שקרן ובוגד ושחר ברוב החוכמה שלו אמר לו לא! אתה לא תתרום על חשבוני! אם היה לו איכפת מהם הוא היה תורם מכיסו האישי ולא מהכיס של הרציקוביץ או שחר,מי שעושה דבר כזה נקרא צבוע!
 
175אלף דולר זה המשכורת שלו בת''א

כמה לדעתך מרוויח רוסו? ותענה בכנות:מי שווה יותר? לשחר יש המון כסף,ואף פעם זה לא מה שעצר בעדו לקנות או להביא שחקן כולשהו(אתה רוצה פירוט עמוק על ההון תעופות שהוא שפך רק שנה שעברה על 5 זרים כושלים?) הוא דרש משכורת,ובעזרתה הוא עוזר באופן עצמאי לאוהדים,זה לגיטימי לגמרי,במיוחד שאתה חלק מהקהל,והוא רצה לראות אותך במגרשים ולהחזיר אוהדים למגרשים,הוא עושה משהו טוב ואתה עוד מתלונן. הוא לא ניסה לעבוד על שחר,ותראה שמכבי ת''א רק תרוויח מעניין.. ו-WTF צבוע??..אין לך מה להגיד אז אל תגיד,אבל לשטויות אין לי כח להגיב.
 

AKAK

New member
אתה תראה שזה יחזור למכבי תל אביב

בכשלון עונה הבאה... הקוסם טוב נגיד ונימני האיטי והמגושם והלא מוסר. אני נותן להם עד המחזור העשירי עד שהקהל ישרוק להם בוז עד סוף העונה...
 
מכבי ת''א תכשל בכל מקרה

לא בגלל מה שברקו עושה. היא פשוט נבנת בצורה לא נכונה ופזיזה,ולמען האמת..מי אני שאקטר על זה? גם האוהדים שלהם שמים לב לזה.
 

scarlett 1

New member
הוא גם היה מביא

מלא אוהדים ליציע בלי קשר למנויים שהוא רצה לתרום. פשוט כי הוא שם.
 

scarlett 1

New member
אילן ../images/Emo23.gif

אתה מה זה צריך לקרוא את המאמר שלי על הנושא הזה (הוא מופיע במאמרים אם אני לא טועה)!! אתה חושב בדיוק כמוני על סוגיית ברקו!
 

King TiEsto

New member
כן ,קראתי

אח"כ הייתי צריך למרוח משחה נגד טחורים . סתם , סתם ...אחלה מאמר
וזה שאני חושב כמוך ( יותר נכון את כמוני ) בסוגיית ברקו זה לא חדש לי , כבר דיברנו על זה .
 
בלה בלה פה ובלה בלה שם

מאיפה עלה לראש שרק כסף מעניין אותו? הבנאדם הרוויח סכומים שאתה ואני יכולים רק לחלום עליהם..כסף זה לא מה שחסר לו,וההפך הרי איל התכוון לחלק חצי מהמשכורת אל האוהדים(אתה בינהם)להורדת מחירי הכרטיסים או חלוקת כרטיסים לילדים קשי יום(מצווה לא קטנה לידעתך). אם אתה שונא אותו כי הוא הלך למכבי ת''א זה משהו אחר,אבל אל תלכלך את השם הכי ירוק שיש למכבי חיפה.
 
למעלה