חגיגות ה-90 של המועדון

GA333G

New member
כן אה...?

זה בלי ספק,לוקח את כל השערים!ואם את שואלת אותי מה הדבר השני שהכי ריגש אותי,זה מנגינת האלופות באולד טרפורד,ושירת ההמנון לפני המשחק מול צרפת ובארטז...
 

ZIV E

New member
אני אהבתי שני שערים במיוחד...

1. את השער של יניב קטן נגד מנצ'סטר במשחק הראשון.(השער הראשון של מכבי חיפה בליגת האלופות,בהפסד 5:2) 2.השער של רומן פץ נגד טורפדו מוסקווה בגביע אירופה למחזיקות גביע שקבע 2:1 למכבי חיפה (לאחר מכן הבקיע שי הולצמן שער בדקות האחרונות שהעלה אותנו שלב נוסף בדרך לרבע הגמר נגד פארמה שהיתה אז אימפריה). מהלך השער: רומן פץ קיבל כדור 40 מטר מהשער התקדם והתקדם (כל קריית אליעזר צועק: SHOT) והפציץ מ30 מטר את החיבורים.
 

GA333G

New member
השער של פץ היה מטורף אבל...

כולנו נזכור את המשחק הזה בגלל צעקותיו של הפרשן(שכחתי מי זה,נראה לי מאיר איינשטיין)"הולצמן ,לא,ו-שער של הולצמן..." פשש רק להיזכר בזה...אין עליו,הוא היה החילוף הכי טוב בעולם...
 
זה היה ארבל

אחרי השריקה הוא אמר:אני אחוז דמעות,ואני בטוח שכולכם בבית גם מרגישים כך. זה היה רגע של גאווה!
 
קנדאורוב נגד הרצליה

ב-93-94...שער מדהים! גם היו שערים ענקיים של עטר ברקו,ומזרחי באותה עונה. גם השער של בניון נגד אשדוד שהוא הקפיץ מעל 2 שחקנים ואז מעל השוער היה מדהים..וכמובן השערים מליגת האלופות.
 

King TiEsto

New member
השער שהראו אתמול בחגיגה

עופר מזרחי בגמר הגביע מ89 ללא ספק מס' 1 בכל הזמנים , לא רק של חיפה .
 
לא היה שער כ''כ גדול..

את מלמיליאן הוא עבר בפוקס..וכל השאר היה בגלל אפיסת כוחות(לא לשכוח שהיה מדובר בדקות האחרונות של המשחק),סך הכל לא חסר שערים כאלה..כל הריגוש שלו היה זה השיויון המדהים בדקה ה-90..והחזרה של חיפה במגרש. באותה מידה הייתי יכול גם להזכיר את השער של רובן באותו משחק..גם פוקס לא קטן בכלל
 

King TiEsto

New member
או אבישי , רוצה לריב איתי ?

אין דבר כזה לעבור בפוקס ! נכון , היו בהיסטוריה גולים דומים ( מארדונה 86 נגד אנגליה ) אבל לא בדקה קריטית כזו ושער דרמטי שכזה . אין מה להשוות בין השער של רובן לשער של מזרחי , של רובן באמת היה פוקסי .
 
טוב לא פוקס,אני אנסח את זה אחרת

זה פחות שער של יכולת מאשר שער של מזל. אם היית באותה תקופה נותן לעופר מזרחי עוד 50 פעמים הזדמנות כזאת,הוא לא היה מצליח.
 

AKAK

New member
שוב ברקו ביזה את עצמו

עכשיו הוא באמת כבר לא סמל של חיפה יותר זהו,עשיתי אליו X סופית...
 

GA333G

New member
בדיוק באתי לכתוב את זה!

ממש ביזיון!זה לא משנה מה הוא חושב על יענקלה,הוא היה חייב להגיע! וכל מי שהצדיק אותו עד עכשיו ,מה תגידו עכשיו??הוא הוכיח שהוא לא אוהב את המועדון,אלא את הריח של הדולרים!איחס בא לי להקיא ממנו!!!
 
חחח מצחיק עד כמה אתה נאיבי

הוא חושב רק על הדולרים? רק כסף מעניין אותו? אני מניח שגם אתה לא היית בא לחגיגות של מקום שאתה אוהב,אבל מצד שני תרגיש לא רצוי כי ירקו לך בפנים שבכית מול התקשורת ואמרת שאתה רוצה לחזור למועדון הנעורים שלך,ואני בטוח שממש לא היית רוצה לחזור למקום שיהיה מלא באוהדים שחלקם שרים מידי שבת שיר עליך שכולל את המקצוע של אמא שלך וכמה עצות איך להתנהג ואיזה בגדים ללבוש. שנותנים לך סתירה בלחי אחד,אני בטוח שאתה לא תפנה את הלחי השניה..כך גם ברקו.
 

scarlett 1

New member
בדיוק! אין מה להוסיף!

רק שאייל קיבל כבר סטירה אחת מההנהלה שלא קיבלה אותו ושניה מהאוהדים שמקללים אותו ושרים עליו שירים מבזים. אני בטוחה שהוא לא רוצה להמשיך להיות הקורבן לשיעמום של אוהדי מכבי חיפה (אלו שנגדו) ולא רוצה להמשיך ללקק למי שירק לו בפרצוף. צודק מאה אחוז.
 

AKAK

New member
בואי לא נפתח את הדיון מחדש על הבוגד

כי לא נגיע להסכמה או קיי ולא ראוי להסכיר אותו כשחקן חיפה יותר מנקודת המבט שלי,הוא היסטוריה רחוקה וכיום גם בוגד ולא יותר מזה...
 

scarlett 1

New member
חצוף אחד

אם מישהו בוגד בחיפה זה אתם שאין לכם כבוד לסמל. איך אתה יכול להגיד "בוגד" וגם "בואי לא נפתח את זה מחדש" באותו משפט??? האוהדים שלא תומכים בו ומי שלא קיבל אותו הם הבוגדים. בוגדים בסמל שניקרא מכבי חיפה.
 
למעלה