לא יודעת אם עשו את זה כבר או לא אבל

חשבת י עוד קצת..../images/Emo13.gif

הייתי מוריד את זאהי ארמלי ומוסיף אותו.
ה-חלוץ שלי- עופר מזרחי.
 

הדמר

New member
טוב ועכשיו אני

בס"ד אמנם אני הבאתי את הנושא אבל עקב אילוצים לא יכולתי לתת את שלי אז קבלו: שוער: אבי רן מגנים:ציון מרילי אבישי ז'אנו (שיש מצב שהוא לא המגן של כל ה90 השנה אבל הוא שחקן הנשמה הכי גדול שאני מכירה) בלמים: רפי אוסמו אריק בנאדו(פשוט לא מכירה עוד בלמים) קשרים: דניאל בריילובסקי יוסי בניון ברוך ממן זואטאוטאס חלוץ: צדוק מלכה איגביני ספסל: דוידוביץ', רוזנטל, מרקו בלבול ותוסיפו מה שבא לכם ולפני שתגענה השאלות אז בכוונה לא בחרתי בברקוביץ ושות'.
 

הדמר

New member
כי היה לי ברור....

בס"ד שכמעט כולם יבחרו בהם ואני א- רציתי ללכת קצת שיותר אחורה(במידת ידיעותיי) ב- אני אוהבת לנסות להיות מקס' מקורית שאני יכולה. ג- אני באמת חושבת שיש שחקנים יותר גדולים ממנו
 

הדמר

New member
ואני מוסיפה עוד 2 קטגריות:

בס"ד א- מי השחקן שנגדיר זאת בלשון יפה ועדינה הייתם בוחרים בו אחרון ל11 שלכם? ב- מה היה המשחק של מכבי חיפה במשך 90 שנות קיומה? ואלו תשובותיי שלי: א- דודו אוואט ב- אמנם זה היה בשנים האחרונות אך זה שם את מכבי חיפה על המפה (ואולי גם את ישראל) מכבי חיפה מנצטר יונייטד המשחק שהיה בקפריסין.
 
היו הרבה כאלה,זאת לא שאלה נחמדה

כ''כ,שחקנים גרועים היו בחיפה כמו מיים בים. ואותו הדבר בקשר למשחקים,לחיפה לא חסר משחקים נהדרים..לפי דעתי אחד הגדולים זה ה 5-0 על מכבי ת''א ב93-94..משחק שרבים מגדירים כמשחק העונה של כל הזמנים בישראל.
 

הדמר

New member
נו טוב אקבל את המלצתך ו...

בס"ד ואוריד את השאלה הראשונה,
 

dor1111

New member
תגיד אבישי אתה רק בן 16 אתה לא ראית

את כול השחקנים שרשמת למה? רק מסיפורים? אתה לא יכול לשים שחקנים רק מפניי שאמרו לך שהם טובים או שראית חלק מהמשחקים בקלטות
 

yerakrak

New member
שאלה קשה אבל ה 11 שלי:

שוער -> אבי רן ז"ל . מגן ימני -> אלון חרזי. בלם -> שמילו. בךם -> רפי אוסמו. מגן שמאלי -> ציון מרילי. קשר אחורי -> ריימונדס זוטאוטאס. קשר -> ברוך ממן. קשר ->ראובן עטר. קשר -> אייל ברקוביץ. חלוץ -> רוני רוזנטל. חלוץ-> איגביני יעקובו. שחקנים שבהחלט מגיע להם להיות בין ה 11 הגדולים אבל לא שם : בריילובסקי (אחד הגדולים שראיתי משחק!!!!) , פראליה , בניון, ארמלי, איתן אהרוני, אבוקרט, אלון חזן, קנדאורוב ועוד רבים וטובים אחרים :]
 

GA333G

New member
מערך של 3-5-2

בשער-ניר דוידוביץ`(ויש כבוד לצ`אנוב..)3בלמים-אריאל בנאדו,רומן פץ,אלון חרזי. במרכז השדה-קשר אחורי:סרגיי קנדאורוב!בונה משחק-ברקוביץ`.קיצוני ימני-יוסי בניון!קיצוני שמאלי-יניב קטן.מאחורי החלוץ-רובן עטר. חלוצים-איגביני יעקובו ואלון מזרחי...(למרות שאם הייתי חי בתקופה ההיא בוחר בזאהי ארמלי)
 

GA333G

New member
ויש מחליפים...

צאנוב,ארמלי, סלקטר,חזן,רוזנטל, ז`וטא,ממן, דניאל בריילובסקי,עופר מזרחי, ואחרון חביב-אמד...
 

greennir

New member
מה עם כבוד לגדול שחקני המועדון ?

אהרון אמר - גדול שחקני מכבי חיפה בכל הזמנים. בקצרה, אמר שיחק במכבי חיפה מאמצע שנות החמישים עד אמצע שנות השישים, והיה השחקן הכי טכני והכי מבריק שאי פעם שיחק במכבי חיפה. היה כובש מצטיין וגם ידע למצוא את החלוצים במסירות חותכות הגנה. מגיע לו הרבה כבוד, חייב להיות בכל 11 נבחרים שיהיו. וגם שחקן נוסף ראוי שיוזכר, וזהו גדול הכובשים שלנו - זאהי ארמלי, שנתן 90 שערי ליגה למכבי חיפה והיה אחראי על האליפויות הראשונות שביססו את המועדון במקום שבו הוא נמצא כיום. חייב להיות בכל חוליית התקפה.
 

הדמר

New member
מסכימה עם פרנק ב פרקר

בס"ד אתה לא יכול לבחור שחקן שאתה לא יודע מיהוא ושבחיים לא ראית אותו משחק. ובלי קשר אחרי שחברה שלי כמעט הרגה אותיעל כך שלא הכנסתי את ברקו לרשימת ה11 החלטתי לצאת בהצהרה הבאה: אולי הוא אמור להות בכל 11 אבל לא בא לי לבחור בו ועכשיו תחפשו.
 
למעלה