מכבי חיפהVSמכבי ת''א

מכבי חיפהVSמכבי ת''א

איצטדיון:קריית אליעזר שעה:20:40 שידור:ערוץ ישראל 10 שופט: תוצאות סיבובים קודמים:3-0 לחיפה(עידן טל,קטן,וג'ובאני)ו-1-0 לת''א המשחק הזה יהיה הרבה יותר מסתם משחק ליגה רגיל. משחק שיבטיח(לא באופן רישמי אבל יבטיח)לנו את האליפות,משחק שהשחקנים יצטרכו לבקש בו סליחה על היכולת העלובה בדרבי ועל ההדחה מהגביע,משחק שאם נסתכל ביציע נוכל לראות את את איל ברקוביץ' גדול שחקני ישראל ומכבי חיפה בכל הזמנים,ישב ביציע וילבד מעיל של מכבי ת''א,משחק שנצטרך לנצח את מי שקילקלה לנו רצף של 20 משחקים ללא הפסד. כ''כ הרבה מונח במשחק הזה,וכולנו רצון שננצח. מכבי חיפה עולה למשחק הזה עם מוטיבציה נמוכה לחלוטין אחרי ההדחה מהגביע. בנוסף חיפה תחסר את אריק בנאדו המוצהב ותאלץ להסתדר עם גונזי המאכזב,חרזי,וגזל בתור מגן ימיני(שנתן משחק די טוב דווקא בדרבי). ג'ובאני רוסו יחזור לסגל וכנראה שיושתף במהלך המשחק. בכל מקרה רוני לוי מתלבט עם מי לפתוח בעמדת המגן השמאלי(שהעדיפות היא למגרשווילי על פני גרייב)ועם עמדת הקשר(שהעדיפות היא על זנדברג שבכושר טוב לאחרונה על פני בוקולי). מכבי ת''א מגיעה למשחק הזה עם שמחה מהניצחון על אשדוד בגביע ועם האיש שאפילו ביציע יכול לבצע מלחמה פסיכולוגית לא קטנה-איל ברקוביץ'. מכבי ת''א תחסר את אבי מסיקה(עקב צהובים) ודגו ימשיך לשבת על הספסל. הרכבים משוערים: מכבי חיפה: תום אלמדון, רביד גזל, ווסקלי גונסאלבס, אלון חרזי, חיים מגרלשווילי (נג'ואן גרייב), חאבייר דירסאו, וואליד באדיר, עידן טל, מיכאל זנדברג (גוסטבו בוקולי), יניב קטן, רוברטו קולאוטי. מכבי ת''א: לירן שטראובר, קובי מוסא, אבי סטרול, משה מישאלוף, סאלם אבו-סיאם, אורן זיתוני, תמיר כהן, לירן כהן, אדוארדו מראקש, אמיל אמבמבה, אנדראס פרוחננקובס. בהצלחה ענקית למכבי חיפה!! ולכל מי שהולך למשחק שיעודד מכל הלב!
 
לא מדויק...

תאמין לי שאייל צור גם לא ממש אוהב את מכבי. אני זוכר כמה וכמה משחקים בהם בגלל טעויות שלו מכבי הפסידו משחקים. אם אתה טוען שהוא לא אוהב את מכבי חיפה אפשר לצפות לשיפוט אוביקטיבי וטוב.
 
צור קשור למכבי ת''א או לפחות פעם

הוא היה.. הוא ניהל קייטנת כדורגל שבן דוד שלי השתתף בה,שהניהול המקורי שלה היה של מחלקת הנוער של מכבי ת''א.
 
אז באותה מידה אתה קשור למכבי ת"א..

בוא לא נערבב שני דברים שלא קשורים. יש לי זכרונות רעים מצור לא פחות ממך אני בטוח.
 
ממש לא

צור עבד בשביל מכבי ת''א,וקיבל משכורת ממנה(לפחות לפי מיטב הבנתי) אני סתם בן דוד של אחד שישחק שם
 

AKAKAK

New member
בטח שהוא בעד מכבי תל אביב!

למי שצפה במשחק,יכל לראות שמכבי תל אביב ירדה לרגליים ברכיים מה לא וחופשי,כמאט בלי כרטיסים,גם על הכניסות החזקות,הם לא חטפו כרטיסים. לנו בניגוד לכך על דבר קטן הוא הוציא כרטיסים צהובים ועל כלום,כמו שאמרת הוא בעד מכבי תל אביב,אך זה לא חדש רוב השופטים לא אוהבים את חיפה,אלא את הקבוצות מתל אביב תל אביב ואת ביתר ירושלים זאת עובדה! למה אתם חושבים אבוקסיס חזר להופעל תל אביב? התשובה: שיוכל לשבור רגליים שוב,כי באשדוד מספר הכרטיסים עלה באופן דרסטי והוא לא קיבל הנחה מהשיפוט שהייתה לו בפועל,שיחק שונה שונה לא נראה לי,היה ונשאר אותו זבל של שחקן! אם הייתי מקליט את כל משחקים במשך שנים הייתי יכול להוכיח זאת,שהשיפוט תמיד ב 80% נגד מכבי חיפה שלנו,אך אינני מיליונר עדיין אז לא אוכל לעשות זאת עדיין לצערי.
 

scarlett 1

New member
שיפוט גרוע

לא תמיד מעיד על שנאה לקבוצה מסויימת. בלי קשר למקרה הספציפי... יכול להיות שהשפוט סתם סתום
 
במקרה של איל צור

הוא תמיד שופט גרוע. לא סתם המשפט המוכר עליו זה:"איל צור,שופט מכור"
 

scarlett 1

New member
חחחחח

אבישי, כמה התגעגעתי להערותיך השנונות... אני מביאה מזל רע או משהו... למה נדפקנו איתו??
 
התגעגת?

מתי הספקת? בסדר אפשר להסתדר איתו.. נזכרתי עכשיו ברבע גמר גביע המדינה שנה שעברה נגד הפועל ת''א בבלומפילד,שג'ובאני לקח לקינן את הכרטיס הצהוב וחתם לו עליו..חח זה היה אחד הדברים המצחיקים שיצאו לי לראות
 

scarlett 1

New member
אין על ג'ובאני

אין עליו. רק שלא יקחו לנו אותו!!! נגד מכבי ת"א אני תמיד ביתר מתח לקראת המשחק
 

AKAKAK

New member
הוא נשאר וגם לוי,תפתחי ב sport5

שחר אמר שהוא נשאר וגם לוי.
 

scarlett 1

New member
../images/Emo45.gif

נקווה שבעונה הבאה הוא יתן תרומה כזאת שתסתום לשלמה שרף את הפה.
 

AKAKAK

New member
שלמה שרף שייך לדור הישן

והוא גם נהייה אנטי מכבי חיפה בנוסף לכך. כל השידור קישקש שטויות כמה מכבי תל אביב כופחה,רק שהשיפוט והתקשורת שכחו כמה מכבי תל אביב שברה אותנו והגול שלהם הגיע משריקה לעבירה שלא הייתה כלל,אך שוב השיפוט היה בעד המרכז,אין בזה שום דבר חדש!
 

AKAKAK

New member
מה זה יעזור?

כל המשחק,הוא נתן להם לעשות מה שבא להם,כמה פעמיים הם נכנסו בקטן או בבוקולי וגם בגזל(לשם שינוי,כי הפעם הוא היה טוב,אז שברו גם אותו) ורגליים ובברכיים ושום כרטיס! לעומת זאת לנו לבדיר ולדירסאו שכמלא נכנסו לרגלים או לברכיים קיבלו כל אחד כרטיס על כלום! אך עד שזה לא יעלה לתקשורת,עם הוכחות רסמיות! ולא כמו שערוץ 10 הוציא את מכבי תל אביב אומללה שלא קיבלה פנדל,שלא היה... אז מה זה גול,שלא הגיע להם בגלל משהו שהשופט דמיין?
 
למעלה