רגע של קסם

אסִי

New member
רגע של קסם


אייל ברקוביץ' גדל במועדון הירוק. היה אהוב האוהדים וקיבל את הכינוי "הקוסם". אין דרכים לתאר את אייל... מאז הופיע לראשונה בקבוצת הנוער החל ברקוביץ' את הקריירה המפוארת שלו, שכללה גם 7 שנים בקבוצת הבוגרים של מכבי חיפה, והיה לאחד השחקנים המוכשרים ביותר בישראל, יחד עם כישרון, רצון וראיית משחק שלא הייתה ולא תהיה לשום שחקן בארץ! אין שום ספק, ברקוביץ' הוא בין הקשרים הטובים ביותר שידע הכדורגל הישראלי. 191 הופעות בליגה הלאומית, 31 הופעות בגביע המדינה ו-21 הופעות באירופה במדים הירוקים. אייל כבש 36 שערים ו-68 בישולים בליגה ולקח חלק בשתי אליפויות ושלושה גביעים בהם זכתה מכבי חיפה.
האגדה הישראלית
גם גובהו ומשקלו של ברקוביץ' לא הפריעו לו לזכות בקריירה הגדולה שעשה. סיכמנו לכם בקצרה את הקריירה הגדולה של הקוסם עם החולצה מס' 9: הופעתו הראשונה של ברקוביץ' בבוגרים של מכבי חיפה בליגה הייתה ב-5 במאי 1990 נגד בני יהודה, שסיימה במקום הראשון. בעונתו השנייה במכבי חיפה (1990/1991) קיבל ברקוביץ' יותר דקות משחק וזכה לשחק עם ראובן עטר ולהוביל את מכבי חיפה לדאבל. בשנת 1992 זכה לכבוש שער שוויון, 2:2, על נבחרת צרפת כשעלה מהספסל. בסוף משחק זה ניצחה הנבחרת 3:2 משער של ראובן עטר. ניצחון זה נחשב לאחד הניצחונות היסטוריים של נבחרת ישראל. לא נשכח גם את שני השערים ואת המשחק הענק שעשה נגד אוסטריה במדי הנבחרת בניצחון 5:0 בר"ג. בעונת 1993/1994 היה ברקוביץ' חלק מההישג שאותו אף קבוצה ישראלית עדיין לא עשתה - אליפות ללא הפסד אחד. בעונה זו הוא היה שותף לניצחון 5:0 על מכבי ת"א ובאותה העונה זכה גם ברקוביץ' להעפיל לשלב שמינית גמר בגביע אירופה למחזיקות ביחד עם מכבי חיפה, לאחר זכייה בגביע המדינה עם ניצחון 1:0 על מכבי ת"א בגמר.
במגרש של הגדולים
לאחר שהיה אחראי לעונות היפות ביותר של מכבי חיפה וגם של הכדורגל הישראלי בכלל, בגיל 24 החליט ברקוביץ' לעזוב לקבוצה אחרת בחו"ל. ב-97' הוא עבר לסאות'המפטון מהליגה האנגלית. ברקוביץ' נמכר לווסטהאם ומשם עבר לסלטיק הסקוטית תמורת סכום של 6 מליון פאונד, שהיה סכום הרכישה הגבוהה ביותר אי פעם בליגה הסקוטית. מסלטיק חזר אייל לליגה האנגלית והיה שותף בעלייתה של בלקבורן לליגה הראשונה. אחר כך עבר למנצ'סטר סיטי ומשם לפורטסמות'. לא רק בארץ, גם בחו"ל רשם אייל מהלכים מדהימים, שערים ענקיים והופעות גדולות מול גדולי השחקנים בעולם. קוסם נשאר קוסם. ועכשיו... כשאייל רוצה לחזור הביתה, לאוהדים, למכבי חיפה, לכדורגל הישראלי, יענקל'ה שחר חייב להחזיר את אייל ברקוביץ' למכבי חיפה, לבית בו גדל. בשביל אותם האנשים שאייל רוצה לחזור אליהם.
 

Double DU

New member
../images/Emo98.gif

אם יש שחקן שאפשר להגיד עליו שהוא סמל של מכבי חיפה,אז זה ברקוביץ.שחקן שגדל במועדון,השיג איתה כל תואר אפשרי ומעולם לא שיחק בקבוצה אחרת בארץ. כל הכבוד על הסיכום!ואני רק אוסיף שמשחקו האחרון של ברקוביץ במדי הירוקים היה בשנת 96/97 נגד הפועל בית שאן והסתיים ב1-1,לאחר זה הוא עבר לשחק באנגליה.
 

R E k

New member
נראה לי שהמשחק האחרון שהוא שיחק

בארץ היה מול ראשון לציון (1-3 לחיפה), הוא כבש והוא רץ והוציא לשון! (בגלל זה אני זוכר)
 

מממ4

New member
נכון

אני גם זוכר, הוא הוציא לשון לכל העיתונאים וכל מי שלא האמין שהוא יגיע לפרמייר ליג ואסי, כל הכבוד על הסיכום!!!
 

נִיסוֹ

New member
המשחק נגד ראשון הסתיים ב 2-2

והוא היה הלפני אחרון שלו... המשחק האחרון של ברקו נערך בתאריך 28.9.1996 באצטדיון קרית אליעזר והסתיים בתוצאת תיקו 1
 

R E k

New member
ברקו חייב לחזור לבית! הוא המלך של

הקבוצה, של הליגה, של הכדורגל הישראלי בכל הזמנים!
 

TakTik

New member
../images/Emo45.gifלדעתי יש לו מקום בחיפה

אבל רק אם הוא יצליח למחוק את האגו הגדול שלו ולהבין את המעמד שלו הוא יהיה בדיוק כמו ראובן עטר בשלהיי הקריירה שלו "התוסף לדלק"... הוא צריך להיות החילוף הראשון,ולא ההרכב הראשון האיש שנכנס ונותן את האקסטרה פוש
 

מממ4

New member
הוא בחיים לא יסכים לזה

ובגלל זה אני פוחד... הוא יתפוס את רוני לוי בביצים... פעם אחת שהוא לא בהרכב הראשון כל חיפה תהיה על הרגליים ויהיה בלאגן. אם באמת הוא יוותר על האגו שלו אז שיבוא בכיף
 
ממתי יש לחיפה את הפרבילגיה

לוותר על קשר ברמה של פריימרליג ולא לתת לו לפתוח בהרכב הראשון?? בכושר הנוכחי של הקישור הירוק(ואולי גם בשיאו) לברקו יש מקום בטוח בהרכב. חוץ מזה שבמויחד אחרי עזיבה של קטן,חיפה תצטרך את ברקו(ואת רוסו שבעזרת השם יחזור לכושר)
 

AKAKAK

New member
למה לא לאסוף חתימות של כל משתתפי

הפורום ונשלח לשחר,אם הקופים הירוקים עושים זאת אז למה לא נצטרף אליהם באיסוף החתימות להחזרת הקוסם? כל אחד יתן את חתימה שלו דרך הפורום ומשם יעבירו זאת הלאה,כמובן שצריך להדביק את השירשור בשביל זה או אפשר לארגן דרך אימל גם,זה פחות בעיה.
 
חתימות לא יעזרו

בטח לא מכמה חברי פורום(אני לא מאמין שיהיו יותר מ-10 חתימות) אם שחר ירצה,ברקו יהיה בחיפה אם שחק לא ירצה,ברקו לא יהיה בחיפה. רק דבר אחד אני יודע,זה שהקהל מתכוון לשיר שירים לברקו כל המשחק. אשריכם
 

AKAKAK

New member
יש עוד שיטה אולי

להכנס לאתר הרשמי של חיפה ולהציף להם את האימל כל שבוע להשאיר להם אימל מכל אחד כל שבוע בדרישה להחזיר ברקו ועד שלא נעזוב אותם,אולי זה יכול לעזור,עוד רעיון.
 
אייל המלך!!

היום נגד פ"ת אבוקות שלטים ומחאה המונית בעד החתמת הקוסם בדקה ה9 כולם לבוא ליציע ג' ולהשתתף יאלללה שחר עם הלב יאללה שחר כי רק את אייל אוהב!!!!!!
 
למעלה