מכבי חיפה
אלופת ישראל

הרגע חזרתי מהמשחק!

אחרי שני הפסדים לנתניה שראיתי העונה , עשיתי את כל הדרך עד חיפה(גרה בראשון) ואיזה ניצחון מתוק! איזו הקלה! מכבי חיפה אלופה 03/04 ירוק עולה!!!!!!!!!!!!!!!!
 

מממ4

New member
מזל טוב לכולנו

סוףסוף הגיע הרגע הרישמי, זכינו בתואר והורדנו את נצרת. ועוד אנקדוטה למי ששם לב בערוץ 2, השנה זכינו באליעפות 24 שעות אחרי מכבי ת"א כדורסל, מה שהיה הפוך ב-2001 - בקצב הזה אני מאחל להם אליפות אירופה כל שנה...
 
יש אליפות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אחרי נתניה הינו חייבים לקבל הצגה וקיבלנו. מי בא למשחק נגד הצהבת מתל אביב??????????? אז ביי וירוק עולה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
ישששששש!!!!!!!!!!1

תודה לך מכבי חיפה!!!!!!!!! אני אוהבת אותך!!!!!!!!!!!!!!!!!! אימפריה אהובה שלייי!!!!! אין כמוך!!! א-ל-ו-פ-ת...אלופת...המדינה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

יוֹאב

New member
ברכות על הזכיה באליפות

הייתי בעבודה (אני מאבטח בבית חולים) וראיתי במסך של תחנת המוניות שליד בית החולים את המשחק של חיפה, וכל כך פיללתי שייגמר תיקו, כדי שאולי יקרה נס וחיפה תפסיד בכל 3 המחזורים האחרונים (ניסים קורים השנה למכבי תל אביב הרבה), אבל התבדיתי, ואפילו אני השלמתי עם העובדה שחיפה זכתה באליפות. היה נחמד גם לקרוא שבניגוד לאוהדי הפועל ת"א שעסוקים בלהיות אנטי-מכבי, אתם שמחים כמעט נטו רק מהאליפות של עצמכם. נו שוין, אני רק מקווה שבשנה הבאה אנחנו נהיה הקבוצה שלצידכם בליגת האלופות.
מזל טוב לאלופה החדשה
 
תודה תודה..

רק שתדע שעם סגל שחקנים של מכבי ת''א יהיה להם מאוד קשה הסגל שלכם התחלש מאוד.. וד''א מזל''ט על הגביע אירופה שלכם
 

יוֹאב

New member
אני לא דואג

לקראת שנה הבאה אני מקווה ומאמין שלוני יקבל קצת יותר שכל ולא יקצץ בתקציב. בשנה הבאה תהיה קבוצה בת זונה עם שחקנים בני בני זונות.
 
מכוון שגם אחרי השיחרור של

בנין ונימני התקציב שלכם ברובו שייך להם. לוני איש כדורגל גרוע אני במקומכם הייתי מתפלל שיעזוב ויביא מישהו רציני שמבין בכדורגל
 

יוֹאב

New member
אבל אתה יודע מה יפה בכל העסק?

שבשנה הבאה תורה של בית"ר י-ם לשלם לנמני. אנחנו גמרנו עם הקקי הזה.
 
ועדיין יש לכם מיליון וחצי בערך לשלם

לו. וגם על בנין לא חסר כסף שאתם צריכים לשלם. אני חושב שאם לוני ימשיך ככה יקרה לכם מה שקרה להפו-אל קעידה ת''א העונה כולם עזבו אותם כולם תבעו אותם והם נשארו עם גירעון כלכלי ורמי חאליס..חח
 
אנחנו לא מתפללים...

אנחנו עובדים על זה כבר כמה שנים... עדיף שלא ילך..שיצרף אליו מישהו שמבין ויעזור לו בהזזרמת כספים.
 
תודה אלוהים!!!!!

על עוד אליפות על עוד הישג שעושה טוב בלב על עוד סיבה להיות מאושרת על הסיבה הכי טובה להיות מאושרת! תודה לכל המלאכים שבאו בלבוש של שחקנים. תודה לכל הירוקים!!!!! ממני- הכי ירוקה במדינה!!!!!!
 
למעלה