האירוח של פינת הצחוק

המצב של צמרת הטבלה בישראל:

1.מכבי "תפוז" חיפה 2.עירוני ת"א 4.הפועל אשדוד 5.ב"יתר טובורג 6.הפועל פ"ת והיו"ר הוא אדם ותיק מאוד בן 90...רקדן אחד,אני לא יודע אם הוא היה מפורסם בזמנכם אבל השם שלו זה גברי לוי. ומכבי ת"א כבר לא קיימת מאז שנת 2014 כשהם והפועל ת"א נקלעו לבעיות תקציביות ונאלצו לחבר את הקבוצות וכמובן לקבל עוד מעט תמיכה כספית מלורד יעקוב שחר. והם ירדו ליגה שנה אחרי
 
כבר מזמן הפסיקו לנסות לחשב

את מחזור הכספי של מכבי חיפה. אבל אני רק אמסור שהשחקן הזול ביותר אצלנו הוא בערך במחיר של הקבוצה היקרה ביותר באירופה בזמנכם (ריאל מדריד)
 

MiToOsH

New member
חחחח הקניון הגדול... ../images/Emo104.gif

ואני שנה חושבת איזה קניונים (גאוגרפיים
) יש בחיפה
 
שאלה

כששיחקתם נגד ריאל מדריד וניצחתם אותה בגמר ליגת האלופות לפני שנה 5-0 ואתה הבקעת שלישיה, איך עברת את רוברטו קרלוס ג'וניור? לא היה קשה? ממש קשה לעבור אותו.
 

Protector

New member
אם הבנתי את המשחק נכון..יש לי שאלה

מי לדעתך היה שחקן טוב יותר גובאני או איגביני? LIFE IS A BIG JOKE
 
תפוז הצליחו להמציא מכונת זמן שתביא

אותי משנת 2033....... אבל הם עדיין לא הצליחו להרכיס פאקס כדי לשלוח לך דף חתום
 
אולי אני לא אמור לספר לך

אבל עוד 30 שנה את תהיה החברה הכי טובה של אמא שלי ככה שאני יתן לך את החתימה מחר כשאני אחזור ל2033
 
עוד שאה שלא קשורה לכדורגל

לפני מספר חודשים אני קראתי בעיתון על אדם שהרויח מאות אלפי דולרים בבורסה בתוך 8 ימים בלבד ע"י השקעה בחברות קטנות שהסיכויים שדוקא הם יצליחו הוא אפסי אבל למרבה הפלא הוא צדק בכל ההשקעות שלו השוטרים שחשדו שהיהלו מידע פנימי נידהמו לגלות שהטענות שלו הוא שהוא למעשה חזר בזמן מן העתיד ואף אמר שאם ישחררו אותו הוא יוכל להראות להם היכן בין לאדן מתחבא האם הוא דובר אמת או שרצה פירסום
 
לא רק שהוא דובר אמת

אלא גם בזמננו הוא נהיה מאוד מפורסם. בערך ב2030 הוא יתפרסם כנוסע הראשון בזמן (כשהוא ביסס את כל המכונה שלו על המכונה של תפוז) ובעצם לימד גם אותנו את המסע בזמן (אחרי שתפוז סירבו לפרסם את התוכניות למכונה כדי שהאירוחים יהיו בלעדיים) אגב,בין לאדן התגלח,שינה את השם שלו לרודריגו ובזמנכם היה בתוכנית בשם "קחי אותי שרון"
 

Protector

New member
עוד שאלה

מי המודל שלך לכדורגל: גובאני או איגביני? LIFE IS A BIG JOKE
 
תלוי איפה המאמן שם אותי

אם אני משחק כקשר אז אני משתמש בדברים שג'ובאני לימד אותי ואם אני חלוץ אני נזכר במה שאבא שלי לימד אותי
 
למעלה