איזה מאמן

colio 1

New member
איזה מאמן

אחד בא והשני הולך ..
דווקא חיבבתי את המולנסטיין . והיו לו המון מחזורים להטמיע תהליך .פלוס טוטו וגביע .
אבל למה יש כאלה שדוחפים דווקא את לוזון כאילו הוא עשה קסמים בהפועל תל אביב או בקבוצה אחרת שהוא היה בא.
השנה אפילו אין גביע להתנחם בו.
מקסימום חמוצים


 

colio 1

New member
ומי אחראי על ההחלטה על זהות המאמן

רשמתי את זה עוד לפני שידעתי שלוזון נבחר .
אבל מי לעזאזל החליט על זה .
אם זה קרלסן אני אוכל את הכובע .
אם זה שחר לבד , אז עדיף כבר לא יודע מה.אם לקחו את קרלסן והוא התנגד למינוי הזה זה בושה יותר גדולה מכל ה5 שנים האלה ביחד.
 

Benedictus3

New member
בהנחה שהשאלות רציניות

אענה ברצינות..
יעקב שחר - יבואן ולבו, הונדה ויגואר בעלי הרץ והפניקס
שחר יעקב - נולד בנס ציונה
יעקב שוחטוביץ' - מחתים סקאוטים המכונים מנג'רים לצורך השתקת אוהדים, שחקנים ישראלי סוג ז' במקום שחקני מועדון מוכשרים, זרים מהליגה השנייה באיי פארו וכמובן עיתונאים מלקקים (לא נזכיר שמות מפאת תביעת דיבה אבל נציין שרק אחד לא נמנה עליהם - עמיר פלג)
שוחטוביץ' יעקב - אוהד "מכבי" ידוע שאשתו לא מאמינה ש"חיפה" יכולה לנצח אותה...

עכשיו אני מקווה שכל התשובות ניתנו לך... יעקב שחר כאן... עם לוזון או בלעדיו כל עוד האיש הזה כאן, אנחנו על הפנים... אני צועק את זה כבר 6 שנים, אבל עדיין חושבים שיש לי אינטרס... צודקים.. יש לי.. קוראים לו מכבי חיפה, הקבוצה שאני אוהד מהיום בו הבנתי שאני יצור חי - וביום הזה עוד שיחקו במועדון ג'וני הרדי ודני שמילו....
 

colio 1

New member
אני דווקא הייתי רציני

באופן תמוה אולי .
יודע מה בנדיקטוס?
נראה לי שאכן זה כך .
פעם שחר היה האיש העשיר היחיד בסביבה .
פעם היתה הילה סביבו והוא היה מוכן לשלם לשחקן את הכל ( שפוי אבל עדין) .
לאט לאט קמו אחרים ,חדשים שמוכנים להשקיע ולתת את מה ששחר לא נותן .

ואולי באמת לא נצליח להגיע לגבהים חדשים כל עוד אין שינוי פרסונלי אחר?
 

baythedog

New member
אני עדיין על הגדר פה

יש לי הערכה עצומה ליעקב שחר, אבל המון המון המון ביקורת על הפעולות שלו בשנים האחרונות. לא יכול להיות שכ"כ הרבה מאמנים יפוטרו מהקבוצה מבלי שההנהלה תקח על זה אחריות.

מבחינתי, המהלך הטוב ביותר שהוא יכל לעשות היה להביא את גיא לוזון לקבוצה. מעכשיו, ידע כל אוהד מתחיל, הבעיה נמצאת בהנהלת הקבוצה. תור הוא עלה תאנה, מולנסטיין היה עלה תאנה, גיא לוזון ממש לא עלה תאנה.
 

Benedictus3

New member
מזל שהקבוצה משחקת על הפנים

כה הפורום הזה מצליח איכשהו לצוף מעל פני המיים...
בו נקבע שגם אם המצב משתפר נבוא לפה... לא אכפת לי לאכול כובעים לצורך כך... אלא שאני חושש מאד שאשאר שבע מכדי לאכול כובעים יען כי שום דבר לא ישתנה... במקרה הטוב העניינים יתאזנו מעט, נצבור כמה נצחונות שאולי אפילו יבטיחו מקום 6-5 שחר יהיה משוכנע שהוא הציל אתהקבוצה והכל ישוב לקדמותו עם רכישות הזויות של כל מיני צילייגערים מכל קבוצות הליגה בקיץ, השאלות של 10 שחקני נוער, רכישת עוד זרים שהאדון זהבי יביא לו ממחסן החפים המשומשים שלו והאוהדים הנהדרים ימשיכו לרכוש מנויים לאיצטדיון ולא לקבוצה...
צר לי יקירי אבל אני חושש ששום דבר לא ישתנה כל עוד שחר הוא הקונה והמוכר, הממנה והמפטר, המחתים והמנדה, המשאיל והשואל... רק כשיעלם מהנוף הפיזי של המועדון וישאר ביציע הכבוד - ורק שם, ורק כאשר אף אחד מלבד המנהל המקצועי (האמתי) לא יעלה אליו לרגל לרחוב המסגר - רק אז נדע שאולי משהו ישתנה.
 

colio 1

New member
מסכים איתך

אבל לא על הכל .
לא נראה לי שקלרסן הוא עלה תאנה . מולנסטיין אולי כן , וברור שהוא הרדים את כל הקבוצה בניגוד ללוזן אבל אני דווקא חושב שכן היה צריך לגרום להם שם למעלה להבין שפאק הפליאוף העליון . זה לא שאלה נכונה פה בכלל .
שישמו גפ 100 מליון יורו .אם לא להתמודד חזק בצמרת אז לפחות שיהיה דרך נאותה .לכן למרות שהוא מרדים את כולם ולכן כנראה הוא לא מצליח כמאמן כבר 20 שנה, מונסטיין שהיה נשאר .ואז היו רואים כשלון ולא מראים שהנה הגענו לפלאוף העליון וזהו . כי זה באמת סיפור שלא יסתיים
אני כמוך ,מעריך את שחר על העשור הקודם אבל מתבאס כבר שנים וכבר אני מתחיל לרדת מהגדר שאני יושב עליה.
בוא נראה את לוזון . כי לחיפה יש הרבה יותר מה להפסיד מאשר לו.
 

Benedictus3

New member
קיבלנו אחלה תשובה

מחר מגיע מוריניו, עם קונטה כמנג'ר ופפ כסקאוט ראשי... שלושתם יעבדו תחת המנהל המקצועי ---- יעקב שחר...
מכבי חיפה עדיין תפסיד לאשדוד בבית..
מה שאוהדינו הנפלאים מתקשים להשלים איתו זו העובדה שהבעלים הביא לכאן שחקנים לא טובים... פשוט מאד.. חלק מהם מאד רוצים אבל לא יודעים איך... הם לא אשמים וגם המאמנים המסכנים ששחר מביא לכאן על המשקל בקול תרועה רמה לא אשמים.. גם קארלסן לא אשם.
עד שהאוהדים לא יפנימו ויותר מכך, עד שתא כתבי הספורט של חיפה והצפון ועמיתיהם התל-אביבים שמתחזקים תכניות רדיו ואתרי אינטרנט שמלקקים השכם והערב לסבא החביב, לא יבינו - אוהדים יקרים - תמשיכו לסבול...
שחר הביתה ויפות 7 שנים קודם!!!!
 

baythedog

New member
אני חולק על דעתך בנדיקטוס

אתה חושב שהביאו שחקנים לא טובים, אני אומר שלא - הביאו שחקנים זרים טובים מאוד ואת הטופ של הישראלים שאפשר להביא. וזאת בדיוק הנקודה - הטופ לא משהו בכלל. לדעתי האישית, אין שום שחקן ישראלי היום בקבוצה שהיא לא מכבי ת"א שמסוגל להתמודד עם הלחץ במכבי חיפה. לא קהת ולא שכטר ולא ורמוט ולא אלירן עטר ולא מוגרבי ולא אף שחקן ישראלי. כל השחקנים האלו גדלו בקבוצות נטולות שאיפות שהבליחו לעונה אחת טובה בקבוצה עם שאיפות וסגל חזק (ורמוט, שכטר) או כינור שני (עטר). הם פשוט לא עומדים בלחץ. אם היינו משחקים בקריית אליעזר, היינו עכשיו אלופים, אבל בסמי עופר, מול 25 - 30 אלף אוהדים, הם קורסים. כל השחקנים הישראלים שלנו, למעט נטע לביא, שלדעתי פשוט נגרר למטה, הם ברמה מנטלית של מכבי פ"ת. והבעיה היא שאין לך שחקנים אחרים (בישראל) להביא כי הרמה המנטלית הישראלית נוראית. בנוגע לזרים, לדעתי הם כולם בינגו. אין לי מה לבוא לאלושי או לאיסלנדי בטענות - הביאו אותם בכושר מסריח אז עד סיום העונה אין מה לצפות לכלום. אין לי גם מה לבוא בטענות לואצק שהוא שחקן מצוין שבמשחק האחרון מישהו אדיוט (מר "מאמן") החליט לשים אותו כפלימייקר פעם ראשונה בחיים. יודע מה, אני הולך להפתיע פה - הבעיה שלנו היא גם לא בהגנה - הבעיה שלנו כבר 5 עונות נמצאת בכישור הקדמי. לא ברור לי איך אף אחד במועדון לא הבין שאין לנו קישור מעבר מההגנה להתקפה. בקיצור, אנחנו קבוצת מתפרצות קלאסית שמנסה לשלוט במשחק אבל אין אף אחד שיכניס כדור - בגלל זה אנחנו נראים כמו שאנחנו נראים - אם לא כובשים - סופגים.

לדעתי יש לנו אחלה שלד זר לעונות הבאות. יש לנו גם אחלה חלוצים. הבעיה שלנו היא שרנה לא הדביק שיטה לקבוצה אז הקבוצה הלכה לאיבוד ולוזון סתם בדיחה. מה שאנחנו צריכים זה מאמן שיודע לבנות קבוצה שולטת ושחקן שיקשר בין הקישור האחורי לחלוצים. אולי קהת שנה הבאה (אני בספק) יתפוס את עצמו, אולי ורמוט יצליח לשחק 90 דקות (עוד יותר בספק) ואולי, רק אולי - יביאו שחקן זר שאשכרה מסוגל לתפוס את העמדה הזאת.
 

Benedictus3

New member
הלוואי והיית צודק

כי כך הייתה מפעמת בי איזו תקווה... יש שחקנים טובים וחסר גרוש ללירה...
אני חושב שאין שחקנים טובים... נכון, אין את מי להביא מהארץ ועל כך אין לי ויכוח אתך, אבל אם כך הוא הדבר מדוע להביא בכלל? יש נוער מעולה למכבי חיפה... בכל שנתון אפשר למצוא שניים-שלושה שחקנים שעם עבודה נכונה ואוקיאנוס של סבלנות, הם יכולים להיות שחקנים שיובילו קבוצה בוגרת. אליהם צריך להוסיף שחקנים זרים ואני נאלץ לחלוק על דעתך ולטעון שהשחקנים הזרים שמגיעים למכבי חיפה הם - ברובם הגדול - שחקנים של ברירת מחדל של סוכנים בדיל עם הנשיא.
מה שאתה, ולצערי רוב האוהדים, מסרבים להודות בו הוא שמי שמביא שחקנים במכבי חיפה הוא יעקב שחר ולא המאמנים או המנהל הטכני שמונה כדי לסתום לאוהדים את הפה. שחר לא מביא שחקנים שצריך אלא שחקנים שהוא יכול או מעדיף בשל סיבות עסקיות כאלה או אחרות... הוא טועה וממשיך לטעות ואני באמת מתקשה למצוא לכך הסבר רציונלי... אולי ירידה לפליי-אוף תחתון (ליגה לא נרד כי אני מתקשה להאמין שנפסיד את כל משחקי הפלייאוף) תגרום לו לחשוב רגע ולומר: בשביל מה אני צריך את כל זה??
שחר הוא הבעיה האחת והיחידה של מכבי חיפה... כל עוד לא נשלים עם זה נמשיך להיראות כך בלי שום קשר למי שישחק או יאמן.
 
למעלה