לפני שסוגרים את הפורום...

Benedictus3

New member
לפני שסוגרים את הפורום...

מגיע לשחקנים ששיחקו אמש ונתנו הרבה יותר ממה שנתנו הרכבים אחרים בשנים קודמות, שנגיד עליהם כמה מלים לקראת סגירת הגיליון הזה מחוסר עניין..
יכול להיות שמול מכבי פ"ת נפסיד או נוציא תיקו משמים.. אולי שחקנים כמו ואצק וריאן שנתנו משחק מצוין אתמול, ישחקו על הפנים במשחק הבא, ובכל זאת - בלי קלישאות, ראיתי אתמול קבוצה על המגרש. לא סופרסטארים מתוקשרים, לא שחקני עיתונאים (חוץ מדקל קינן שהוא בחור טוב אבל עדיין חביב העיתונאים), לא פוזיסטים או בכייני הדלפות.
קבוצה ששיחקה לראשונה מזה שנים משחק ממושמע ויותר חשוב, לחימה וביצים.
אולי יש כאן בכל זאת מאמן שמבין כדורגל ומצליח לגרום לשחקנים ללמוד כדורגל? לא יודע אבל לפחות אתמול הייתה לנו נחת לא רק מהתוצאה אלא גם מהמשחק
 

baythedog

New member
החמש סנט שלי

א. לא יודע איפה הקבוצה הזאת תהיה בסוף השנה, אבל יש לנו מאמן. לפי הרזומה שלו ידענו שהוא מומחה עולמי בבניית שחקנים, אבל ממשחק למשחק הוא מתגלה גם כטקטיקן לא רע בכלל.

ב. ויש לנו קבוצה, לראשונה זה שנים, די מאוזנת. קרדיט ענק למנהל המקצועי שלנו.

ג. המבחן האמיתי של המאמן יהיה שבוע הבא נגד הבונקר התורן. כאן גם ימדדו הלחימה והביצים של השחקנים. זה נחמד שהקבוצה שלנו מצויינת במשחק פתוח, אבל האתגר האמיתי יהיה לשחק מול בונקר. ואין קבוצה שמתבנקרים מולה יותר ממכבי חיפה.

ד. מדהים שממשחק למשחק מתגלה החיזוק הגדול ביותר של הקבוצה העונה - בניון וטאלב בחוץ ומשומר שחקן מחליף.

ה. כמה מילים על נטע לביא - אם ימשיך ככה, יהיה גדול הקשרים האחורים בעלי תעודת זהות כחולה אי פעם. נקודה. יש לו פשוט איכויות שלא רואים בישראל.
 
למעלה