אני אהיה הראשון להעלות את נושא המאמן פה?

baythedog

New member
אני אהיה הראשון להעלות את נושא המאמן פה?

יש לנו מאמן חדש! ולא סתם מאמן! אחד מהשמות הגדולים ביותר בעולם באימון נטו (נטו זה בלי ניהול של המסביב, כן?)!

אז מה אתם חושבים? החלטה חכמה? אמיצה? טיפשית? מיותרת? דעתכם הכנות יתקבלו בשמחה!

אישית, אני חושב שזאת החתמה עם פוטנציאל אדיר. יש לנו, פעם ראשונה אי פעם, מאמן שמתמחה בללמד אנשים כדורגל ונחשב לאוטוריטה עולמית בתחום ויש לנו מנהל קבוצה שנחשב אוטוריטה בגילוי וזיהוי כשרונות. אחרי כל השנים, יעקב שחר מצא את אנשי המקצוע שלו שיהפכו אותנו לאייקאס / פורטו מקומיות. אז כן, אני בעד. הנה בנדיקטוס, רצית נוער, קיבלת את המומחים הגדולים בעולם בטיפוח שלו.

הכוכבית היחידה נוגעת לעובדה שאנחנו יודעים שהוא מומחה עולמי בלהעביר אימונים, ללמד טקטיקה ולהטמיע כדורגל נכון. אבל לאף אחד (כולל המאמן כנראה...) אין מושג קלוש איך הוא בלהעביר משחקים. ועל זה נקום וניפול.
 

arieciub

New member
אני חושב שזו החתמה מעניינת ואמיצה

צריך לתת לו צ'אנס, אני דוקא חושב שאנחנו נקום וניפול לא על ניהול המשחקים אלא על רכש טוב (ויקר) שאולי שחר לא ירצה להשקיע.
לגבי הנוער, יש בסיס טוב אבל ברור שלא כולם יוכלו לשחק בהרכב, צריך כל פעם לשלב 1-2 כשהשלד יציב וככה לבחון אותם.
 

Benedictus3

New member
רק שחקנים

בהנחה שקצת מאוחר להתחיל לבנות עכשיו קבוצה מכוכבי הליגה הגדולים, שישוחררו ויבואו למכבי חיפה, לא נותר לנו אל אלא להסתמך על תוצרת מחלק הנוער. הרכש הרגיל ששחר הביא העונה (אבו-עביד, מוגרבי - כלומר שחקנים סוג ג' בכסף של סוג ב) עם שחקנים עלובים שהובאו בעבר (משומר, סאן מנחם, גילי ורמוט, אלירן עטר) לא יעשה שום דבר. אלה לא שחקנים עם חשק ו/או עם יכולת...
לכן, אם המאמן החדש יבין זאת ולא יטה אוזן לדורון בן-דור או שאר מלקקי משומר/קינן, הוא יוריד את קגלמכר למרכז ההגנה, יסלק את משומר ואת מנחם מההרכב, יוותר על סטויקוביץ' ויביא שני זרים איכותיים באמת, ואם קהת אכן יצליח להשתלב - אפשר לפנטז על תחילת בניית קבוצה בריאה... אם לא, צפויה לנו עוד עונה מתסכלת שבסיומה נסיים במקום 4-5, נשחרר שחקנים שקנינו, נשאיל את הנוער ונקנה עוד פעם סוג ג' שיפלטו מקבוצות אחרות.
 

colio 1

New member
צעד מתבקש

סהכ אני מאוד מרוצה .
רק שהחברה ביציעים צריכים עכשיו קצת(הרבה ) סבלנות ,
אין עכשיו מה שניתן לעשות זה בעצם לחכות ולראות.
אם כבר נתנו להם את המושכות אז שיהיה בכל הכוח ללא פשרות.
מה30 דק הראשונת אתמול קלטתי שיש הרבה פוטניצאל ורצון.
 

Benedictus3

New member
יש פוטנציאל ורצון

יכולת מעט מאד, איכות מעט מאד...
תנועה ללא כדור כמעט ולא קיימת, וזה שילוב של היעדר כושר גופני (זה קיצוני ודורש טיפול מיידי מצד המועדון) והיעדר עבודה על המוטיב הזה באימונים. ההבדל הגדול בין באר-שבע למכבי חיפה הוא שיש שם שחקנים שיודעים לעשות תנועה ללא כדור - אמנם לא באינטנסיביות אירופאית ממש - אבל ברמה ישראלית, ראו את ההבדל העצום בינם לבין מכבי שלנו.
אופטימיות קשה ליצר כי זה נראה רע יותר מאשר בעונה שעברה, אבל מה לעשות.. זה מה שהאדון של האחוזה נותן לאריסים המסכנים שלו....
 

Benedictus3

New member
המבחן של הקבוצה

אם נמצא את משומר וקינן מחוץ להרכב, את בן דור ולוי מחוץ לחדרי ההלבשה, את קגלמאכר בלם - כי בזה הוא יכול להיות טוב מאד, את אלירן עטר ואת גילי ורמוט ברשימת ההעברות אחרי משחק אחד שבו יעמדו - ידיים על המתניים - אחרי שיאבדו כדור, או אז נדע שבאמת יש כאן שינוי.
 

colio 1

New member
יש צוות שלם חדש

מאמן ,עוזר מאמן ,מאמן כושר ,מנכל .
וגם שחקנים .ברור שהיד עוד נטויה אבל אני אשכרה מחכה לפתיחת העונה .
מחכה כבר שתתחיל העונה והחדשה ומקווה שתהיה עונה מוצלחת ומעולה
ושנקווה שיהיה נחת ושהכדורגל יהיה כיף .
רק שצריך סבלנות רבה .
 
למעלה