פיטורי רוני לוי

colio 1

New member
פיטורי רוני לוי

קודם כל אחרי שראיתי את המשחק של חיפה שבוע שעבר פשוט הבנתי שזה קבוצה גרועה .גרועה ברמה אחרת. אפילו שנה שעברה חיפה היתה יותר טובה וזה לא מחמאה .
כרגע שחר הוא הבעלים, והוא בעל המאה ובעל הדעה ורוני לוי הכין את הקבוצה בצורה גרועה ל 2 המשחקים האלה .אני היתי מתומכי שחר כשמינה את רוני לוי אבל האמת היא (גם שנה שעברה ) אבל השנה פשוט לא הכין קבוצה ראויה,לא חשוב למה .זה לא שאם אזואלי היה מגיע לדוגמא ,חיפה היתה מפציצה שם .
יש תחושה שהקבוצה לא רגועה ויש שם אנשים שלא עושים טוב ושקט למערכת .כל הרעיון של מאמן וספורט דירקטור או איך שלא קוראים לזה ,היה מאוד בעייתי .אני רק מקווה שעוד שנה לא נראה את קרלקסן בחוץ ואז זה לא שחזרנו לנד ההתחלה אלא שאנחנו נלך אחורה
 

Benedictus3

New member
נא להתכונן לעוד שנת שימורים

יעקב שחר נשאר. פירוש הדבר שכל המערכת נשארת כפי שהייתה. שמות מתחלפים אבל שחר ממשיך להחזיק במושכות וקבוע מי נקנה ומי נמכר, מי מושאל ומי מוקפא.
אני לא רואה כיצד המציאות הזו משתנה ולכן - עם או בלי רוני לוי, עם או בלי מוריניו או גוורדיולה - מכבי חיפה תהיה קבוצה בינונית מינוס גם בשנה הקרובה...
אני מקווה בשביל כל האוהדים היקרים והמסורים שהמשבר של השנה הקרובה יוביל למצב של ירידת ליגה... אולי אז שחר יתעשת ויבין שאין טעם שימשיך כי עשוי שלא להיות יותר רווח מאחזקתו (מה שעד עכשיו היה ושלא יספרו לכם ההפך לקקני הבוס האלוהי) וימכור את הקבוצה למישהו שתפיסת העולם הניהולית שלו היא של קבוצת כדורגל מודרנית.
 
האמרן מועמד לאימון מכבי חיפה


דורון בן דור דיווח:
מאמן נבחרת שבדיה ביורו 2016, שהודיע כי ייקח חופש מכדורגל לאחר הטורניר, הוא אחד השמות החמים בפנקס של קרלסן. הוא אימן בעבר את רוזנבורג.
במכבי חיפה עדיין עוסקים בזהות המאמן החדש אחרי פיטורי רוני לוי. בנוסף למאמן הבלגי, ג'קי מאתייסן, שהוצע לירוקים, מועמד נוסף למשרה בסמי עופר הוא מאמן נבחרת שבדיה ביורו 2016,
אריק האמרן.
האמרן, 59, אימן בשבע השנים האחרונות את נבחרת שבדיה ועוד לפני היורו הודיע שיסיים את תפקידו וייצא לחופש מכדורגל. הוא היה שחקן בקבוצה חובבנית והחל את קריירת האימון בגיל 30.


[URL]http://www.one.co.il/Article/16-17/3,29,4,0/275212.html?ref=hp[/URL]

 
מכבי חיפה הציעה מיליון יורו על רועי קהת


דורון בן דור ממשיך לדווח:

קשר אוסטריה וינה לא ממהר לחתום בשורות מחזיקת הגביע ויבקש להיפגש עם המאמן החדש שיוחתם. קרלסן מקבל לידיו שמות: "אני מעריץ מאמנים איטלקים".

המחסור בעמדת המאמן במכבי חיפה מונע מהירוקים בשלב זה לצרף את קשר אוסטריה וינה רועי קהת, שלא ממהר לחתום בשורות הירוקים. ל-ONE נודע כי הירוקים הציעו לאוסטרים מיליון יורו עבור קהת.
בסביבתו של השחקן טוענים שאחת הסיבות לכך היא שקהת מעדיף לחכות ולראות מי יאמן את הקבוצה במקומו של לוי. אין זה סוד שקהת ירצה וישאף להיפגש עם המאמן החדש לפני שיסכים לחתום ולהצטרף מכבי חיפה.


[URL]http://www.one.co.il/Article/16-17/1,1,4,0/275198.html[/URL]

 

colio 1

New member
אני מנסה להבין

למה ככ הרבה שחקנים שלא הצילחו בחיפה ,ברגע שעברו קבוצה פתאום מבקיעים ,מבשלים ומספקים מספרים.
באמת שאני לא חושב שזה קשור רק במבט הפסיכולגי שאומר שחיפה כבר לא משקמת שחקנים אלא עושה בדיוק ההפך.
יש משהו מעבר ,
לגבי קהת.- לא יודע אם הוא לבד שווה את כל הסכום הזה ,אבל אם צירוף של עוד 3-4 שחקנים נורמלים אולי ,ורק אז אולי יהיה אפשר לבדוק אם זה עושה שינוי לטובה על המועדון הזה .
כרגע הכל נראה לא טוב בכלל .
 

Benedictus3

New member
קהת לא יגיע

הוא יעדיף את באר-שבע, שם ישחק תחת מאמן שהוא מכיר ובמסגרת אירופית.
אם הוא לא בא, ואף שחקן ישראלי משמעותי אחר לא בא (אזולאי זו בדיחה רעה...) אולי סוף סוף יפול האסימון והקבוצה תהיה בנויה מזרים איכותיים באמת ובוגרי קבוצת הנוער. נדשדש שנה שנתיים בתחתית-מרכז טבלה (נהיה שם גם עם רכש ישראלי בינוני) אבל נבנה קבוצה בריאה בלי שסוכנים ועיתונאים יהפכו את המועדון הגדול בארץ לבדיחה עצובה.
 

colio 1

New member
אממ

אני כבר לא בטוח שזה יהיה לשנה שנתיים דישדוש ואז עלייה .
גם לי לא נראה שקהת יגיע והעובדה היא שכל דבר יש סחבת ובלבולי שכל בתקשורת .ומה קורה אז ? שום דבר .
עוד פעם סחבת עם אזואלי ועם קהת ועם מי לא .מה העניין לחתוך לפה או לשם.
אני שונא את כל העיכובים האלה . אני מבין שיש עיכובים במשאים ומתנים אבל לא מבין למה בתהחלה היו החתמות שקטות ופתאום על כל פלוץ עושים ידיעה.
כבר חודשיים מדברים על אזולאי כאילו הוא נאיימר ורק איתו אפשר להצליח. למה עד עכשיו לא בדקו מגן זר השד יודע .
הענין הוא שאם יפטרו את קלרסן בעוד שנה אז אנחנו פשוט לא נתקדם.זה לופ שאין ממנו יציאה .
שוב מאמן שמדבר על שינוי ושום פעם אותו הדבר. אני באמת מקווה שהקםלסן הזה מבין טוב ושמשהו טוב באמת יהיה בעונה הקרובה .
 

Benedictus3

New member
הסיבה לעיכובים

היא פשוטה ויש לה שם: יעקב שחר. הוא קיבל החלטה שהוא לא משלם סכומים מופרזים עבור שחקנים ישראלים. אני יכול להסכים איתו, אלא שהתוצאה היא שכל השחקנים המוכשרים באמת (ואין יותר מדי כאלה) מוצאים את מקומם בבאר שבע או בצהבת הזיהומית. אנחנו נשארים עם סוג ב', ואם כבר נשארים עם סוג ב', למה לקנות אותם במחירים מופרזים בשביל סוג ב', להושיב אותם על הספסל או על היציע ואחר כך להשאיל אותם או למכור אותם לפראייר הבא... יותר עדיף, גם מבחינתו של שחר, לשים את הכסף הזה על זרים שיבחרו בעלי מקצוע ולא הוא עם סוכנים עושקים (ואולי הדני הזה יכול להיות פתרון - אם כי אני לגמרי לא בטוח אם הוא סבור שקגלמכר הוא קשר) ולתת במה לצעירים שגדלו אצלנו בנוער. כמו שגדלו קהת ואצילי בקבוצות אחרות ופרצו, גם אצלנו יכולים לפרוץ שניים-שלושה ממחזור.
זה ידרוש סבלנות, אבל אין לי ספק שהאוהדים - ברובם - יעדיפו את הפתרון הזה על פני קנייה של עוד שחקנים בינוניים שיעשו עלינו סיבוב
 

colio 1

New member
פעם נתחו פה זרים מעולים

היום גם על זה אי אפשר להגיד הרבה. רוב הזרים מה 5 שנים היו פח .מה זה רוב 98 אחוז .
אני מתוסכל גם כי אני רואה את ביתר,מכבי תל אביב ובאר שבע מפצצים בארופה .פשוט מאוד ,כל אחת שם נותנת תצוגה יפה ושאפו להם אבל חיפה פשוט עשתה ביזיון עוד לפני שהתחילה העונה .
וכל שחקן שיצא מחיפה לפחות עד עכשיו נותן תפוקה כזאת שאומרת לך שלמרות שאתה אוהב את הקבוצה - כנראה שיש שם ככ הרבה בעיות שאי אפשר להצליח שם בכלל? אני כבר לא יודע ,אולי זה נכון .
זה פשוט לא להאמין
 

Benedictus3

New member
אלה שמות

איציק כהן
עלי עותמן
שלומי אזולאי
דלה ימפולסקי
וויאם עמאשה
חן עזריאל
תמיר כהן
אוראל דגני
שמואל שיימן
עודד אלקיים
לירוי צעירי
אביחי ידין
אלעד גבאי
שמעון אבוחצירה
רן אבוקרט
מוחמד כליבאת
קובי מויאל
איתי שכטר
סאן מנחם
אופיר קריאף
&nbsp
I REST MY CASE
 
למעלה