פיראס מוגרבי חתם לעונה במכבי חיפה

פיראס מוגרבי חתם לעונה במכבי חיפה


[URL]http://www.one.co.il/Article/16-17/1,1,1,0/272091.html?ref=hp[/URL]

רכש ראשון למכבי חיפה בקיץ הנוכחי. פיראס מוגרבי, שחקן בני סכנין בעונה החולפת, חתם במועדון לאחר שהמשא ומתן שניהל עם הפועל חיפה פוצץ אחרי ישיבה בין הצדדים. כזכור, על האפשרות שיגיע לירוקים פורסם לראשונה ב-ONE
פיראס מוגרבי גדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה. בעונת 2008/2009 עלה לקבוצה הבוגרת, שם ערך את הופעת הבכורה כבר בגיל 17. בקיץ 2012 חתם בשורות לאנס הצרפתית ובינואר 2013 הושאל למכבי נתניה. בקיץ 2013 עבר לבני סכנין, במדיה שיחק בשלוש העונות האחרונות.
 

Benedictus3

New member
והדרך עודנה נמשכת לאורך... שש שנים

ושבע ושמונה ועד שהוא ילך...
שוב החתמה של שחקן בינוני, גם שאר השמות שקופצים הם של שחקנים בינוניים.... רוקאביצה חלוץ לא רע, אבל עם עליית מדרגה מקצועית וכספית אפשר וראוי להביא חלוץ עוד יותר איכותי. עומר אצילי הוא בהחלט הישראלי המוכשר ביותר בשוק שלא משחק במכבי תל-אביב... מדובר בשחקן שיודע את מלאכת התנועה, או לפחות מראה שהוא מבין אותה וזה הרבה מאד בשביל שחקן ישראלי.... ומה זה אומר? שהוא לא יגיע למכבי חיפה.....
אני מציע לשחר להשלים את את העונה עם עוד שחקנים בקאליבר של מוגרבי... יגיעו לשנה, ירדו לספסל אחרי שלושה-ארבעה משחקים, יושאלו חזרה לקבוצה שממנה באו, ובמקומם יבואו בינוניים אחרים... עולם כמנהגו ינהג...
 

colio 1

New member
מעניין אבל

מבלי להתייחס ספציפית למוגרבי אבל
תן לי שמות של שחקנים יותר טובים מאלה שמופעים בתקשורת .
כאלה שאפשר להביא ולא תחת חוזה .
 

Benedictus3

New member
רק זרים

אם אין אפשרות להביא לכאן את השחקנים האיכותיים הבודדים שמשחקים בקבוצות אחרות - כפי ששחר עשה לפני עשור ושני עשורים - עדיף לבסס את ההרכב על זרים איכותיים ושחקני בית. אצילי שחקן מעט יוצא דופן, איתן טיבי בלם איכותי ורועי קהת - אם ישוב ארצה - יכול אולי להשתלב. אבל עדיין לא מדובר בשחקנים מהקאליבר של חיים רביביו ואלון מזרחי בשנות התשעים או זנדברג,עידן טל, ווליד באדיר בעשור הקודם...
ברור ששחר לא מוסגל להביא את השחקנים האלה - הם ישחקו בבאר-שבע או בצהבת הזיהומית, ולכן - זרים ונוער!
&nbsp
 

colio 1

New member
אה

לא יודע לגביי אצילי אבל רוקביצה שחקן איכותי מאוד .
אין טעם להזכר במה היה לפני עשור או שניים . מתרכזים במה שיש .
מה שאני ממש אוהב , זה את העובדה שאם מחתימים זה נעשה יחסית בשושו ורק עם הודעה מסודרת .יש שינוי לטובה מהבחינה הזו .
תגידו מה שתגידו אבל נוער לבד לא יכול להתחרות במכבי תל אביב או בבש .
היה יכול לפני שנים ,עכשיו כבר לא. מוכשר ככל שיהיה .
כמו שעד לפני שנתיים אף אחד לא רצה לבוא לבש גם לחיפה עוד יחזרו ויבואו טובי השחקנים .
הגלגל הוא עגול .
אני רק מקווה שכבר השנה נראה הרבה יותר טוב ונזכה בתואר
 
לא מסכים איתך בנדיקטוס

שמע, הנוער לא בשל לקבוצה כמו מכבי חיפה. זה לא כמו לפני 20 שנה שכל מה שהיית צריך זה כישרון וחצי אופי. היום אתה צריך להיות בכושר משחק לבוגרים, להיות בשל פיזית ומנטלית לשחק בליגת הפח שלנו שעד כמה שאנחנו קוטלים אותה, היא ב 20 רמות מעל הכדורגל בהליכה שהיה לפני 20 שנה.

פיראס מוגרבי הוא לא עילוי, כי אין עילויים בכדורגל הישראלי שלא משחקים במכבי ת"א / ב"ש או מכבי חיפה. אבל בינו לבין חן עזרא? תן לי את מוגרבי כל יום. חן עזרא הוא אחד משחקני כדורגל החופים הגדולים ביותר בישראל, אבל על דשא אני מעדיף את מוגרבי.
 

Benedictus3

New member
אין לי ויכוח לגבי חן עזרא

ואני חושב שמוגרבי שחקן כשרוני למדי, אם כי אסור לשכוח עם מי התחרינו על שירותיו...
אני לא מסכים בנוגע לשחקני הנוער ואני חושב שבסיפא של דבריך, מסתתרת הסיבה...
"אין עילויים בכדורגל הישראלי ואת המעטים שמתקרבים להגדרה הזו אפשר למצוא בבאר-שבע או במכבי תל-אביב (לא מסכים לגבי מכבי חיפה...)". כלומר, אם אנחנו לא יכולים להתחרות עם הצהבת הזיהומית ועם באר-שבע על אותם שחקנים שבעבר היו מגיעים למכבי חיפה כברירת מחדל, הרי שאין טעם להביא את הSecond best אלא להשתמש במה שמייצרת מחלקת הנוער שלנו.... החוכמה והגדולה היא בשחקנים זרים איכותיים שישדרגו את משחק הקבוצה וגם ישמשו מודל לצעירים.
&nbsp
 
אני לא חושב שהבנת אותי בנדיקטוס

אין הבדל גדול בין השחקנים הישראלים במכבי חיפה / ב"ש / מכבי ת"א למעט אחד, שניים. ההבדל הוא בניהול ובמי שבונה קבוצה. הקבוצה שלנו כ"כ פגומה חברתית שאין סיכוי בעולם שהיא היתה מתמודדת על האליפות. אבל עדיין יש הבדל עצום בין שחקן נוער שלנו, כשרוני ככל שיהיה, לבין שחקנים סבירים בליגת העל. בכדורגל היום, טוב ככל שיהיה הנוער שלנו, ראוי שהשחקנים ישתפשפו בקבוצות שלא רצות לאליפות מאשר במכבי חיפה.
 

Benedictus3

New member
אני מבין ומסכים עם העקרון

אבל סבור שבכל מחזור נוער יש לפחות שחקן או שניים שעם עבודה נכונה יכולים להשתלב בסגל הבוגר, ובהדרגה גם בהרכב. אם שחקנים כאלה גדלים בקבוצות אחרות ומכבי מסוגלת לשים עליהם יד - מה טוב, אבל אנחנו יודעים באיזה אופן מתנהלת הקבוצה בעשור האחרון, כך שהאפשרות שזה יקרה היא קטנה ביותר.
אולי אהיה יותר ספציפי: בקבוצת הנוער של מכבי שיחקו העונה, מלבד נטע לביא שהצליח להשתלב, גם מוחמד עוואד שכבש 30 שערים וכמי שעקב אחרי המשחקים של הקבוצה מדי שבת, אני יוכל להעיד שמדובר בדגם מוקטן של אלון מזרחי. המיקום שלו ברחבה פנטסטי, הוא עושה תנועה לרוחב - מה שקשה למצוא אצל חלוצים והוא חכם... מאד חכם כשהוא ברחבה... גם בנוער לא מגיעים ל 30 שערים בכזו קלות. אני די בספק אם הוא יבקיע בכזו קלות בעונתו הראשונה בקבוצה הבוגרת, אבל אם מסמנים אותו כחלוץ עתיד של המועדון צריך להשקיע בו את כל מה שניתן מבחינה מקצועית ומנטלית כדי להכין אותו לרמות הללו, ואת ההכנה הזו אני לא בטוח שהוא יקבל בקבוצות אחרות. ניסיון ושפשוף אולי כן, אבל לא עבודה מקצועית נכונה על ניצול היתרונות ותיקון החסרונות שלו.
אני מעדיף להשקיע בילד הזה מאשר לייבא חלוץ ישראלי ברמה בינונית או זר שמהווה ברירת מחדל (כמו פלאט לשל שמגביל מאד את משחק ההתקפה של הקבוצה בשל חד גוניותו).
נעבור לשחקנים אפשריים מקבוצות אחרות:
דיברו על איתן טיבי להגנה, על עומר אצילי ועל רועי קהת לקישור. מדובר בהחלט בשחקנים מוכשרים בקנה מידה ישראלי וכאלה שבעידן אחר היו מגיעים למכבי חיפה כברירת מחדל. אני מוכן לשים את ראשי על כך שאף אחד מהם לא יגיע למכבי חיפה... שלומי אזולאי - לעומת זאת - שנכשל כישלון חרוץ במכבי תל-אביב, עומד לחתום (אולי לא דוגמה טובה כי הבחור גדל ב'קצף'...).
אם אני צריך לבחור בין מוגרבי לעוואד - אני מעדיף את עוואד. אם אני צריך לבחור בין אחמד עאבד לעמית זנטי, אני מעדיף את זנטי...
 
תראה, אני מסכים עם הגישה הכוללת שלך

אבל הנקודה שאני מנסה להעביר היא שגם אם שומרים על השחקנים הטובים מהנוער בבוגרים שלנו, צריך להקיף אותם בשחקנים מנוסים יותר שיוכלו ללמד את הצעירים מנסיונם. עוואד, לביא, ביטון ועוד זה נחמד, אבל חייבים להקיף אותם בשחקנים מנוסים יותר. מוגרבי אולי בן 24 אבל יש לו נסיון רב בליגה וטיפונת באירופה. אני מעדיף שמוגרבי יהיה שם מאשר חן עזרא. מעדיף גם שחלוצים ילמדו מפלט מאשר מעטר (שאני מקווה שיעוף מהקבוצה בקרוב) העצלן.
 

Benedictus3

New member
מסכים ב 100%

רק שאת המנוסים הייתי מעדיף להביא מחו"ל ולא מהארץ...
 

איציק3332

New member
החתמה מעולה,כאוהד מכבי ת"א הייתי רוצה את מוגרבי

לקחתם שחקן צעיר ומהיר שיחזק אותכם משמעותית ונתתם לנו את בניון שחקן מבוגר וגמור, נמאס מגורדי...ויתר על אלירן עטר והשאיר אותנו בלי חלוצים,בן בסט ויצחקי לא שווים כלום
 

amirline

New member
חלוץ בינוני מינוס שלא מתאים לנו בשיט

עוד החתמה גרועה שמתווספת לאוסף שלנו
 
למעלה