מכבי חיפה גיששה אצל אייל גולסה

מכבי חיפה גיששה אצל אייל גולסה


ההפתעה של הקיץ? קשר פאוק מועמד לירוקים. מקורב לשחקן: לא פוסל חזרה למכבי חיפה. דיווח: וילקר אנחל הוצע. שחר ישקול את המתווה של שרצקי, במסגרתו יעברו תורג'מן או הירש תמורת עאבד.
האם מכבי חיפה תרשום את אחת ההפתעות המעניינות של חלון ההעברות? קשר פאוק סלוניקי, אייל גולסה, מועמד לחזור לירוקים בעונה הבאה. על פי מקורבים לשחקן, הקבוצה גיששה בימים האחרונים אצל נציגיו והוא עצמו אינו פוסל חזרה למועדון, זאת למרות המתיחות שנוצרה בעבר על רקע עזיבתו. גולסה לא מרבה לשחק ביוון ונראה כי הוא בשל לחזור לישראל.


בנושא אחר, בוונצואלה טוענים שהבלם ווילקר אנחל, מועמד למכבי חיפה. שמו של אנחל כבר עלה כמועמד להפועל באר שבע לפני כמה ימים, אך כעת עיתונאים מקומיים נקבו גם בשמה של מחזיקת הגביע. אנחל בן ה-23, משחק בקבוצת דפורטיבו טאצ'ירה מהליגה הבכירה במולדתו. הוא נחשב לאחד מהכישרונות הגדולים בוונצואלה ורשם שבע הופעות בנבחרת. לאחרונה שמו נקשר בווטפורד האנגלית.

בחיפה, יש לציין, הדגישו השבוע כי לא בטוח שיתחזקו בבלם זר. המטרה הראשונה של רוני לוי היא להתחזק במגן שמאלי זר, עליו אמור להמליץ טור כריסטיאן קרלסן. בגלל חוסר הודאות בעניין ולדימיר סטויקוביץ', הולכת ומתגבשת הדעה במועדון שצריך להיפרד מלודוביק אוברניאק. הקשר אמנם נמצא במגמת שיפור ורוני לוי מרוצה ממנו, אך במועדון לא רוצים להשאיר אותו בכל מחיר. שחר, כזכור, לא מתלהב לצרף העונה ששה זרים גם אם התקנה להגדלת מספר הזרים תעבור בהנהלת ההתאחדות.
 
מכבי חיפה מנסה לצרף את הבלם איתן טיבי


הבלם בן ה-28 שסיים חוזה במכבי ת"א ומבוקש גם בהפועל ב"ש נמצא גבוה ברשימת הקניות של הירוקים. קרלסן יגיע ארצה בתחילת השבוע הבא .

מכבי חיפה מנסה לצרף את הבלם איתן טיבי. ל-ONE נודע שהשחקן בן ה-28 נמצא גבוה ברשימת הרכש של הירוקים שמתכוונים לעשות כל מאמץ כדי לצרפו. טיבי הוא שחקן חופשי שסיים את חוזהו במכבי תל אביב. הפועל באר שבע כבר הביעה עניין בשירותיו, כאשר במקביל מתנהלים מגעים גם לחוזה חדש במכבי ת"א.
טיבי שיחק במחלקת הנוער של בית"ר חיפה ומשפחתו מתגוררת בעיר. הוא שיחק בבית"ר ירושלים, הפועל רעננה, הכח עמידר רמת גן, שרלרואה הבלגית, עירוני קריית שמונה ובארבע השנים האחרונות רשם 131 הופעות ליגה במדי מכבי ת"א בהן כבש שני שערים.
כידוע, הירוקים יעברו בקיץ מהפכה גדולה. מאז סיום עונה נודע שיוסי בניון, טאלב טוואטחה, אופיר קריאף, קובי מויאל, רומאריו פירס, שמעון אבוחצירה, אוהד לויטה ואוראל דגני לא ימשיכו. חן עזרא סיים חוזה ומעמדם של לודוביק אוברניאק ו-ולדימיר סטויקוביץ' לא ברור. המנהל הספורטיבי תור כריסטיאן קרלסן והמאמן רוני לוי צפויים להחליף קרוב למחצית משחקני הסגל.

קרלסן אמור להגיע לישראל בתחילת השבוע הבא ולהתחיל בהכנות ובבניית הסגל. הבעלים יעקב שחר חזר ארצה אחרי שהות בחו"ל, כמו גם המאמן רוני לוי שסיים חופשה פרטית, וכך תגביר הקבוצה את הכנותיה לעונה הבאה. כזכור, מכבי חיפה תשחק ב-14 ביולי בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית בו היא תהיה מדורגת. אם תעלה, היא תהיה מדורגת בוודאות גם בסיבוב השלישי.



[URL]http://www.one.co.il/Article/16-17/1,1,4,0/271956.html?ref=rss[/URL]
 
אם יש משהו שלמדתי בשלוש שנים האחרונות

זה שיש פער עצום בין הסיקור התקשורתי של ההנהלה שלנו ושל חדר ההלבשה שלנו. כבר 3 שנים שמכבי חיפה מנחיתה שחקנים מבלי שאף אחד יודע על זה. לא התקשורת, לא האוהדים ולא השחקנים. בגלל זה בעונת המלפפונים אשר באה עלינו לטובה עלינו להתייחס בביטול מוחלט לכל הנפצה עיתונאית בה אנו נתקלים.

מבחינתי, ה"עיתונאים" בישראל הם בסה"כ אנשי מכירות לסוכנים.

דרך אגב, הלוואי שזה היה המצב בחדר ההלבשה שלנו.
 
ליגת הנוער בארץ

היא ברמה של ליגה ב'. יש גם שחקנים ראויים בליגה ב', אבל זה לא אומר שהם צריכים לקפוץ ישר משם למכבי חיפה.

כמה שחקנים יש לך בנוער שמסוגלים להתמודד פיזית ומנטלית עם הבוגרים כמו נטע לביא? 1 - נטע לביא. תראה את ה"עילוי" טוואטחה שלקח לו מליון שנה להתפתח פיזית ועדיין לא התפתח מנטלית, רפאלוב שלקח לו הרבה מאוד זמן להתפתח מנטלית, גולסה שעדיין לא שם, תומר חמד שלא כבש שער אחד בבני יהודה אחרי שעזב את מכבי חיפה ולקח לו הרבה מאוד זמן להפוך לשחקן.

זה לגיטימי וזה נכון ששחקנים יצאו מהנוער שלנו להשתפשף בקבוצות אחרות. אנחנו מכבי חיפה, לא מכבי פ"ת - אנחנו צריכים שחקנים בשלים.

נטע לביא יש אחד ב 5-7 שנים. את כל השאר צריך לשפשף במקום אחר.
 
למעלה