מכבי חיפה תעבוד בשנה הבאה במודל חדש.

מכבי חיפה תעבוד בשנה הבאה במודל חדש.


ספורט דירקטור למכבי חיפה: תור כריסטיאן קרלסן
הנורבגי (41), שניהל את מערך הסקאוטינג בווטפורד, לברקוזן והאנובר ואף שימש כמנכ"ל מונאקו, יעבוד לצידו של רוני לוי שסגר לעונה נוספת. בראיון לערוץ טלוויזיה נורבגי אמר: "אני אסיר תודה על ההזדמנות לעבוד במועדון הכי גדול בישראל, מחכה ללמוד את השפה והתרבות"

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4802230,00.html

 
קרלסן מונה למנהל הספורטיבי של מכבי חיפה


קרלסן אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "זה כבוד רב עבורי להצטרף למכבי חיפה, אני מקווה לתרום להצלחה העתידית של המועדון. אני רוצה להודות לצוות ההנהלה ובמיוחד לנשיא המועדון שנתן לי את ההזדמנות להיות חלק מהמערך המוביל".
 

colio 1

New member
שינוי מבורך

יעשה רק טוב לחיפה .לפחות מקווה שכן.
אני מת על מידור ולמרות שהיה על זה מידע ,אותי זה הפתיע.
חושב שזה חלק חשוב בהצלחה של כל ארגון.
 

colio 1

New member
כדי להצליח בקבוצת כדורגל צריך להביא שחקנים טובים

מה שהיה נכון לפני לא יודע כמה שנים, לא נכון יותר.
באמת אנשים חושבים שבוקולי או אלון חרזי או אני לא יודע מה היו הסקאוטים זה היה רציני?? ברור זה עניין של בחירת שחקנים ,אבל מביאים מישהו שמבין בתחום ,יודע לעבוד ולהביא שחקנים (אני מקווה ) ואני מקווה גם אחד כזה שלא מדבר פקה פקה בתקשורת .
 

Benedictus3

New member
שינוי.. מבורך או לא... לא יודע....

ממה שאני קורא מסתבר שמדובר בתפקיד שולי למדי... מכבי חיפה לא זקוקה לספורט דירקטור אלא למהפכה תפיסתית. חלק מהדברים מוזכרים במאמר הדעה הזה, אבל גם כאן אין שום נגיעה לעובדה שיעקב שחר לא מרפה את אחיזתו במועדון... הוא ימשיך לשבת בתא המכובדים ולרדת לחדרי ההלבשה, הוא ימשיך להטיף לשחקנים מוסר באימונים ולתת להם הרגשה שהם תמיד יכולים להגיע אליו לשפוך את לבם... אני לא רואה אפשרות לשינוי דרמטי כל עוד שחר לא משחרר את הקבוצה לבעלים אחר שינהל אותה בדרך שבה מנוהלת מכבי תל-אביב. זו הדרך היחידה לנהל קבוצת כדורגל בעידן הזה, וכל עוד זה לא יקרה יהיה קשה גם לסקאוטר פנומנלי כמו זה שהוחתם, לשנות את פני המועדון.
 

6EyalTal6

New member
נשמע בחור שלא מצליח להחזיק יותר משנתיים במועדון

פלופ? ימים יגידו.
 
למעלה