בין מוחמד גדיר לאלירן עטר

Benedictus3

New member
בין מוחמד גדיר לאלירן עטר

יש קשר... נוכחתי בו בחוזקה במשחק האחרון מול מכבי נתניה. פלט שלח את עטר למצב של אחד על אחד מול השוער של נתניה, ובעצמו רץ יחד עם עטר והיה זמין למסירה של 200% גול. עטר החליט לבעוט לרגלי השוער היוצא אליו במקום לסדר שער בטוח לפלט.
לפני כמה שנים, אני לא ממש זוכר באיזה משחק, מוחמד גדיר הגיע למצב זהה ובמקום למסור לחלוץ שהיה חופשי לחלוטין לידו ולהעמיד אותו מול שער ריק - ממש כמו במקרה של עטר ופלט, הוא בחר לבעוט והכדור טס לרמב"ם.
אחרי האירוע הזה אמרתי לאלה שהיו ליידי ששחקן כמו גדיר - על אף שגדל בנוער שלנו ובאמת היה ילד מוכשר (לא אשכח את השער החשוב שלו נגד רד בול זלצבורג בחוץ) - לא צריך לשחק במכבי חיפה. אף פעם.
והנה עטר הראה את אותן תכונות אופי מחורבנות: אנוכיות חסרת גבולות, ואחד שהקבוצה מעניינת את הישבן שלו.
מסקנה - עזבו את יוסי בניון... עם כל מה שרע בהתנהלות שלו בחדר ההלבשה ומאחורי הקלעים, הוא עדיין שחקן ענק שכשהוא על המגרש הוא מבין שהוא אחד מ 11. רץ יותר או פחות, הוא נותן מעצמו 100% למען הקבוצה ורותם את כל כישוריו ויכולותיו למען השחקנים וההישג הקבוצתי. אלירן עטר הוא ההיפך הגמור, והוא - כמו גדיר - לא צריך לשחק במועדון הזה.
אנוכיות שמורה לשחקנים מהקליבר של אלון מזרחי. אצלו היא לא רק הייתה חלק מהאישיות אלא הגורם להצלחה של המועדון מכיוון שהיה מדובר בחלוץ רחבה מהסוג הקלאסי שכבר לא מייצרים היום. עטר הוא לא כזה ואין לו מקום במכבי חיפה ויפה עונה אחת קודם.
 

Cade Foster

New member
עטר לא צריך לשחק במכבי חיפה מסיבה אח(ר)ת

הוא לא יודע מה זה מכבי חיפה. כשאתה משחק במכבי חיפה בין אם גדלת בה ובין אם הגעת מבחוץ חובה עליך לייצג ערכים של מכבי חיפה. אחד הערכים המרכזיים זה היריבות עם מכבי ת"א. ברגע שהוא כבש מולם ולא חגג מבחינתי אין לו מה לחפש בקבוצה. אם הוא לא מסוגל לזה (וזה בסדר) פשוט שלא יחתום יש מספיק קבוצות אחרות שיכולות להיעזר בו.
&nbsp
וזה כמובן לא סותר את הדברים הנכונים שאמרת.
 

colio 1

New member
גם אני שמתי לב לזה במשחק בשבת

זה מעצבן בעיקר כי היה גם מקרים הפוכים שפלט מסר לעטר למרות שהיה יכול לכבוש לבד . ושלא מוסרים לעטר אז הוא מתהפך וצועק .שמתי לב שאתמול עטר דווקא עשה הגנה וירד לגליצים בחלקים מהמשחק . ברור לי שעטר בחיים לא יהיה כמו נטע לביא או כמו גאבר עטטא אבל מצד שני הוא מספק גולים ובישולים כמעט כל משחק אז אני פחות חושב שכדאי לוותר עליו . אפשר לקרוא לזה מצב שאחד צריך את השני .
לאיזה בעיות התכוונת שיש עם בניון , מה בגלל שהוא כל הזמן רב עם האוהדים?
לא חושב שהוא עושה בעיות בחדר הלבשה .להפך , את הצעירים שאיתו הוא מלמד
 
למעלה