מה דעתם?

colio 1

New member
מה דעתם?

גילי ורמוט הוא נכון למכבי חיפה?
יצליח להשתלב ולהיות מצוין?
תכלס חיפה לא צריכה עוד שחקן בינוני כך שמצפים ממנו להיות יותר מזה .
לדעתי דווקא זה הימור מושכל ולא רע בהכרח. נכון שהוא מבוגר יחסית וכנראה שהשיא מאחוריו אבל עדיין , משנה מקום משנה מזל.
לדעתי הצעירים בחיפה לא יכולים להוביל אותה לבד להצלחות .חשוב שיהיה מנוסים סביבם. הלוואי זה יעבוד .אני חושב שמגיע הזדמנות לורמוט יותר מאשר לעזרא .
 

Cade Foster

New member
דעתי

גילי ורמוט הוא נכון למכבי חיפה? לא
יצליח להשתלב ולהיות מצוין? לא
הצעירים בחיפה לא יכולים להוביל אותה לבד להצלחות - נכון
חשוב שיהיה מנוסים סביב הצעירים - נכון
מגיעה הזדמנות לורמוט יותר מאשר לעזרא - Two wrongs don't make a right
 

arieciub

New member
ושום התיחסות לרוני.

Strange & Weird
חשבתי שאנו עוסקים בניקוי אורוות (מה שרוני טוב בו לטענתך).
כנראה שמנקים אורוות של קבוצות אחרות.
ואת ההאשפה מביאים אלינו.
 

Cade Foster

New member
ומאיפה לך שרוני אחראי על הרכישה הזאת?

אנחנו יכולים רק לנחש. נדע לפי כמות הדקות שורמוט ישחק.
 

arieciub

New member
פאטטי כל ההתפתלויות שלך

רק לא להגיד מילה רעה על רוני.
שני פוסטים למטה אתה טוען שרוני עסוק בניקוי אורוות ושמשומר הוא אחד המסולקים וניתן להבין שרוני לא רוצה אותו כי לטענתך הוא לא נותן לו מספיק דקות.
ועכשיו הוא חוזר לסגל ויקבל כנראה דקות, אז הוא רוצה אותו או לא?
וכאן אתה טוען שהביאו שני שחקנים שהוא לא רוצה ובהמשך נקבע אם רוצה אותם או לא.
גמישות כזו אפילו למתעמלות הקרקע אין
 
סוף-כל-סוף שחר והדחליל מבינים איך מתנהלים בכדורגל הישראלי

עסקה כזו צריכה להיבחן בשני אספקטים - מקצועית וכלכלית. ובשניהם, הרכישה היא הימור קטן, כשיש יותר סיכוי לרווח מהפסד.

מקצועית- אין ספק שצד ימין שלנו זה בור ענק כבר שנים. מאמן בא, מאמן הולך, אבל צד ימין שלנו זוועה.
הפתרון החדש, "הילד" איסמעיל ריאן, מוכיח ממשחק למשחק שמקומו בליגה הלאומית. הקשר בינו לבין כדורגל איכותי מתחיל להראות תלוש וזה בימים שאין במועדון לחץ או ציפיות, כי הדחליל דאג להגדיר את הימים האילו "עונת בנייה".
ואגב, הוא אוטוטו בן 22! אחרי שראיתי מהיציעים בקרית אליעזר את עטר, ברקוביץ', בניון ואפילו... אייל גולסה משחקים בהצלחה בקבוצה בגיל 17, אפשר כבר להכריז רשמית על ריאן כבלוף. שחקן אנמי שלא יהיה לעולם קשר מוביל. אולי שחקן משלים מהספסל.
וגילי? רק לפני שלושה חודשים ראינו איך הוא פרפר כאן בצד ימין את סאן מנחם ושלח אותו לנוירולוג בסיום המשחק עם מחושים בראש, ככה שכדורגל ברגליים יש לו. הבעיה אצלו היא הנטייה להעלם לשני משחקים אחרי משחק אחד טוב, ונותר לנו רק לקוות שהוא מבין שזה הצ'אנס האחרון שלו להראות אופי והמשכיות, ופחות ליפול לימים אפאטיים וחלשים. אם זה יקרה, כולם ירוויחו משילובו בקבוצה.

ועכשיו, כלכלית-
שחר למד לעשות עסקים סוף-סוף ולא לצאת פראייר. ההימור הוא קטן, סה"כ חוזה לעונה וחצי בשכר שנתי של 270 אלף דולר, בלי שקל דמי השאלה. בסיכום, מדובר כאן על עסקה כוללת של 400 אלף דולר נטו לעונה וחצי. שזה עדיין פחות כסף ממה שמקבל כאן השחק שנבחר בפינצטה, אוברניאק, לעונה אחת!
הגם שאוברניאק נוסה אין-ספור פעמים באגף ימין וזה פשוט לא זה. אוברניאק צריך לחלק כדורים מהאמצע, ליד הקשריים האחוריים.
ואם נזכרים בעסקאות "מוצלחות" מהעבר, כמו עסקת דינו אנדלובו שעלתה "רק" מיליון יורו דמי רכישה מבני יהודה לפני שכר שנתי, אז מבינים שאין כאן שום בזבוז גדול.
וג'ורדי? אין ספק שהוא שוב יצא פראייר ודביל, וגם אוהדי מכבי ת"א מתחילים להתפכח. 750 אלף יורו לרכישה, שכר שנתי של 400 אלף יורו, ועכשיו נפתרו ממנו בלי לקבל עליו אפילו לירה.
בהחלט מנג'ר דגול יש שם. נו, ככה זה כשמקבלים תקציב בזבוזים שנתי של 150 מיליון ש"ח ולא צריך להציג תוצאות כלכליות בסוף העונה.
 

colio 1

New member
אני מסכים אם זה שמעליו

בהחלט יותר סיכוי להרוויח כנראה בגלל שמישהו בחיפה ראה את שכטר והבין שאפשר גם אחרת ( לדעתי האישית שכטר היה טוב אבל לא עילוי ברמה גבוה מאוד ).
לא יודע למה יש כאלה שחושבים שרוני לוי הוא הבעיה פה .הריי שנים שהקבוצה על הפנים , לדעתי הוא דווקא עושה עבודה טובה .מקרה משומר מוכיח שאם יש טעויות הוא יכול לתת להם לעבור אם לדעתו זה לטובת המערכת. כמו שהיה במקרה של בניון ועטר לפני כמה חודשים.אפשר לטעון עד מחר שמשומר גרוע אבל הוא בטוח יותר טוב מהמגן שיש עכשיו .
אני חושב שרוני יותר מקצוען מבלבול ומבנאדו או עטר .
 

Benedictus3

New member
דעתי הענייה

ורמוט הוא עוד ביטוי לאופן שבו מנוהל המועדון הזה. שחר קונה, שחר מוכר, שחר משאיל, שחר מקפיא.
המאמן יכול להגיד עד מחר שהוא רוצה שחקן כזהאו אחר או לא רוצה... גם אם תאמינו לו, זה לא יהפוך את המציאות ולא ישנה אותה: יעקבשחר הוא המוציא והמביא היחיד במכבי חיפה!!
יוציא ויביא שחקנים איכותיים, ניקח אליפות עם "מאמנים" כמו רוני לוי, אלישע לוי או יצחק שום (שאין לו צל של מושג בכדורגל ורק הזדמנה לו הקבוצה הגדולה בהיסטוריה של המועדון) יאסוף פליטים שמשחקים בעמידה כמו עטר, שכטר וורמוט - נסיים במקום חמישי. רק אם ילך הקדוש ברוך הוא יעקב שחר, יש סיכוי לשינוי מהותי שיחזיר אותנו לימים ששכחנו. לא ילך - נהפוך לעוד הפועל פתח תקווה שלקחה אליפויות לפני יובל ועתידה מאחוריה....
 

Cade Foster

New member
מה שהכי מצחיק שזה כל כך שקוף כבר

טוואטחה ומשומר היו מחוץ לסגל במשחקים האחרונים והיו על הטרנספר בלוק. נסגר חלון ההעברות ולא נמצא קונה (איזו הפתעה עצומה) - תוך שנייה חזרו חזרה אל הסגל, כדי שלא חלילה הערך שלהם (שקיים רק ביקום המקביל ששחר חי בו) ירד.
&nbsp
מעניין תוך כמה זמן תצא הודעה שרוני לוי "החליט לתת להם עוד צ'אנס". yeah right מה שנקרא.
 

Benedictus3

New member
כבר יצאה הודעה

רוני לוי שוחח עם משומר שהודיע שיהיה יותר מחוייב...
טוואטחה צייץ בטוויטר שמעכשיו הוא יהיה יותר מחוייב...
גם ידין הפך ליותר מחוייב באמצע העונה שעברה...
כמה חבל שחן עזריאל לא החליט להיות יותר מחוייב... היה יכול לעשות אחלה קריירה במחוייבות...
&nbsp
&nbsp
אין ספק שעם תוספת מחוייבות משחקן כמו ורמוט (שאגב, למי ששכח, גדל בקרית חיים...) מכבי תהפוך לקבוצה המחוייבת ביותר בהיסטוריה של המועדון, וזה לא מעט...
כמה חבל שהקדוש ברוך הוא לא שם על המחוייבות של האוהדים....
 

Benedictus3

New member
אגב מחויבות

הערב יש משחק ברוממה... הצהבת הזיהומית מגיעה לעוד סיבוב עם כל עיתונאי ישראל... אמנם גם אם נוביל ב 15 הפרש, שתי דקות לסיום, שום דבר לא יבטיח ניצחון, אבל זה בעיקר בגלל עודף המחויבות שהקבוצה תציג ב 38 הדקות הראשונות, עד שיגמר לה האויר...
 

Cade Foster

New member
אוויר לא יהיה הבעיה

בטח לא היום כשהם מגיעים עם 2 שחקנים בלבד בקו הקדמי (כמו שאנחנו הגענו לחולון). אם לא הייתי יודע עד כמה רנדל מועד לפציעות ולעובדה שסמית' ואמבקווה באמת פצועים הייתי אומר שהם מותחים את הגבול כדי לבחון עד כמה גרועים הם צריכים להיות בפועל כדי להפסיד לנו. לא משנה כמה גדול ההבדל בין המותג "מכבי תל אביב" לסירחון הצהוב שנראה בפועל על הפרקט - אנחנו מתייחסים אליהם כאל "מכבי" האימתנית שצריך מאורע היסטורי על מנת לנצח אותה. אפילו ביורוליג כבר הפסיקו לתת להם כבוד ובעטו בתחת היהיר שלהם ישירות אל היורוקאפ, עוד מפעל שבו הם נמצאים בסכנת הדחה מוקדמת. עכשיו השאלה היא מתי זה יחלחל אלינו שהם בסך הכל בני אדם ושיאם נמצא כבר מזמן מאחוריהם.
 

Benedictus3

New member
בשבוע שעבר בחולון

הפסדנו בגלל חוסר אויר, כי קבוצה יש לנו אבל כושר גופני כנראה מספיק רק ל30 דקות, ואחרי שהאינטנסיביות אוזלת, מתחילים לעשות שטויות.
לי אין ספק שכקבוצה - מכבי חיפה טובה יותר ממכבי תל-אביב (וגם מהפועל ירושלים!). יש כאן אוסף של שחקנים די בינוניים שהתלכיד שלהם הוא הרבה יותר מסך חלקיו, ועם קבוצה כזאת אפשר לרוץ הלאה. חבל שלא טרוח להביא עוד פורווארד איכותי... זה היה נותן לנו - לדעתי - מעמד של מועמדים אמתיים לאליפות, אבל עם סגל דליל יחסית ועם כושר גופני לא מספק ועם סף שבירה שעוד דורש עבודה, יהיה קשה.
בכל זאת, שהקבוצה הצהובה מגיעה לרוממה, תמיד יש תקוות. עוד משנות השמונים שהיינו תוקעים אותם כמעט בכל עונה עם עדי גורדון, תומר שטיינהאוור, דורון שפע וארי רוזנברג - אולי קבוצת הישראלים האיכותית ביותר ששיחקה כאן אי פעם. אגב המאמן של החבורה המרתקת הזאת היה לא אחר מאשר....פיני גרשון...
 

Cade Foster

New member
בשבוע שעבר בחולון שיחקנו עם 6 שחקני רוטציה, זה לא נחשב

רוטציה של 8 שחקנים זה סביר ביותר בקבוצת כדורסל ולא דליל מידי. כמובן שיהיה נחמד מאוד אם נביא כבר זר חמישי שהמאמן סומך עליו ולא נמצא כדי לקשט את הסגל, אבל הקבוצה די טובה ומאומנת כמו שהיא, לא חסר לי בה כמעט כלום. שלישיית גארדים שמשלימים מעולה אחד את השני, שלישיית פורוורדים מאוד דינמית ומודרנית ושני סנטרים שמספקים ביחד 40 דקות איכותיות מתחת לסלים.

אין אוויר זה תירוץ אולי לשבוע שעבר כשסבלנו ממכת פציעות. לא להיום, בטח כשהיריבה ממול היא זו שסובלת ממכת פציעות.
 
למעלה