כרגיל, מה שאין בכדורגל יש בכדורסל, ובכמויות!!

Cade Foster

New member
אין לי שום הסבר למשחק הטאקי הזה בין ת"א-ירושלים-חיפה

כל אחת מכניעה ללא תנאי את השניה בסיבוב מעגלי. אנחנו את ירושלים, ירושלים את הפוקסיות והם אותנו, תמיד במפח נפש.
&nbsp
בכל אופן ירושלים היא הקבוצה הכי אוברייטד ביקום. איזה הבדל עצום בין כישרון ליכולת מנטאלית. אין שם אף שחקן, כולל דונטה (שהשאיר אחריו קבוצה מחויבת וממושמעת הרבה יותר גם אם מוכשרת פחות) שאני לוקח אלי לקבוצה. צריך להשתדל להחתים איזה תואם באיירן רנדל בעמדת הזר שנותרה לנו (סלסטין נראה כמו הזר היחיד שרוזן פישל איתו). מישהו שיוכל להוסיף עומק וקשיחות לרוטציית הגבוהים מבלי להרוס את המרקם הקבוצתי הנדיר שיש בקבוצה הזו.
&nbsp
חבל רק שעד שנתאהב בדבר הזה, בעונה הבאה לא יישאר ממנו כמעט כלום. אבל עד אז נהנה
 

Benedictus3

New member
כרגיל, נכון עד כאב...

מה שחסר לנו הוא מספר 4 עם כוח... (אולי נחזיר את אופייבו? אצל הצהבת הוא זייף אבל אצלנו הוא נתן יופי של עונה!!) ואפשר בהחלט לחלום על אליפות... אנחנו לא פחות טובים קבוצתית מהחלאות הצהובות ומנטלית אנחנו כנראה עולים על ירושלים, כך שבקונסטלציה בלתי הזויה זה יכול לקרות - אם נוסיף את הזר הרצוי ונעמיד 9 שחקנים שיכולים בכל רגע נתון לעלות ולתת נשמה ויכולת.
אבל אתה כל כך צודק שבסוף העונה הזאת ורגס ילך למכבי תל-אביב וגרייבס לירושלים ודיברתולומאו ימשיך לקבוצה הבאה שרוזן יארגן לו ואנחנו שוב נתחיל עם ארבעה-חמישה עב"מים חדשים שיתגבשו לקבוצה בשליש האחרון של העונה...
 
ועוד מיתוס שקרי לגבי הנוער של מכבי חיפה שאני חייב להפריך

משום מה בתודעה של האוהדים נחרט שאת האליפויות הביאו תמיד שחקני בית. שזה... בהחלט היה נכון ונחמד לימים של שלמה שרף, אבל בדיקה קטנה בעידן של אחרי מגלה שלא דובים ולא יער. סתם חלומות שווא, את האליפויות כמעט תמיד הביאו לנו רוב מוחלט של שכירי חרב שרכשנו במיטב כספו של שחר.

אליפות 94 - 3 שחקני שדה מהנוער (עטר, ברקוביץ', בלבול), 7 שחקני שדה זרים (פץ, חרזי, גלאם, רוני לוי, קנדאורוב, אלון חזן, אלון מזרחי).
אליפות 2001- 2002 - שחקן שדה אחד מהנוער (אריק בנאדו), 9 שחקני שדה זרים (קייסי, חרזי, ז'אנו, ז'וטה, באדיר, רוסו, פראליה, בניון, יעקובו).
אליפות 2004-2006 - 2 שחקני שדה מהנוער (בנאדו וקטן), 8 שחקני שדה זרים (ז'אנו, חרזי, קייסי, באדיר, עידן טל, זנדברג, בוקולי, קולאוטי).
אליפות 2009 - 4 שחקני שדה מהנוער (כיאן, קטן, רפאלוב, דקל קינן), 6 שחקני שדה זרים (משומר, קרופניק, מסיללה, קולמה, בוקולי, פאנטיני).

מה האליפות שהאוהדים הכי זוכרים? כנראה 2002 (שחקן שדה אחד) ו 94 (שלושה שחקני שדה תוצרת בית).
מה האליפות שהיו בה הכי הרבה שחקני בית? 2009, עם "שיא" מדהים של סה"כ 4 שחקני שדה תוצרת בית בהרכב, וכנראה האליפות עם הכדורגל הכי מגעיל שלקחנו כמועדון, בשילוב כדורגל זוועתי וירוד.
 

Benedictus3

New member
פירסום תגובה מהירה להודעה

הסטטיסטיקה לא משקרת... אבל גם המציאות לא...
בתארי האליפות בשנות ה 90 של המאה הקודמת ובעשור הראשון של המאה הזאת מכבי חיפה החזיקה את השחקנים הישראלים האיכותיים ביותר.
מאז 2009 זה הפך להיות בלתי אפשרי בגלל מדיניות היד הקפוצה של הבעלים. מכיוון שהמדיניות הזאת לא תשתנה ושחקנים ישראלים איכותיים (שבכל דור אפשר לספור על אצבעות של כף יד אחת) לא יגיעו למכבי חיפה, עדיף להעלות שחקנים מהנוער מאשר להביא רכש ישראלי בינוני מינוס. לצערנו, הבוס האלמותי שלנו, מעדיף כבר 7 שנים את האופציה השנייה, ואת התוצאה אנחנו אוכלים כל שנה (ולא אמרנו מילה על זרים...)
 
למעלה