כרגיל, מה שאין בכדורגל יש בכדורסל, ובכמויות!!

Benedictus3

New member
כרגיל, מה שאין בכדורגל יש בכדורסל, ובכמויות!!

מחויבות, קבוצתיות, אימון, חכמת משחק, מקצוענות, משמעת - כל אחד רשאי להוסיף עוד ועוד.. כל מה שתגידו יהיה נכון בהשוואה בין שתי הקבוצות של המועדון... בעוד זכינו למופע אימים רגיל של דגני וטוואטחה (שני המגנים העלובים ביותר ששיחקו במועדון הזה מאז יסודו ב 1913...), לקבוצה חסרת טיפת מעוף ותכנון - במיוחד אחרי שבניון התעייף - ובעיקר חסרת רצון ומוטיבציה, עם זרים סוג ז' במקרה הטוב והיעדר מוחלט של סימנים כלשהם לכך שיש לקבוצה מאמן, בכדורסל ראינו קבוצה נלחמת, שעובדת כמו מכונה משומנת ומתוכנתת...
לפחות חצי ערב נשאר שלם תודות לרמי הדר וחבורתו... אולי אליפות לא ניקח (כי אחרי שננצח את ירושלים ונעלה לגמר, נפסיד בשנייה האחרונה לצהבת הזיהומית...) אבל הנאה לאוהדים יש גם יש!
 
מה שמוכיח שהכל מתחיל ונגמר בדחליל האומלל שעומד לנו על הקווים

בשבוע שעבר אחרי מיגור ה"אמפרייה" מרעננה, יצא הדחליל הנפוח במסע ניצחון נרחב של ראיונות פתטיים לכל תוכנית רדיו אפשרית. בזה אחר זה הוא עלה לתוכנית של איינשטיין, אופירה, ערוץ הספורט, וחגג את ההישג הכביר של כיבוש המקום החמישי בטבלה, כאילו שכולנו מפגרים.
בסגנונו הפיוטי הוא לא בחל בשום גניבת דעת אפשרית ושום דבר רמייה, כשהוא מציין את הכדורגל החיובי של הקבוצה, מנכס לעצמו הישגים בקידום שחקני הנוער, ומאשים את כל השאר בכישלונות.
על ציפיות ויעדים הוא לא הסכים לדבר, רק חזר שוב ושוב על המילים "תהליך" ו"זמן".

עד שאמש הרס"ר העלוב שוב חזר לגודל הטבעי שלו - מאמן קטן שלא מבין כדורגל ולא מסוגל להנחיל דרך ושיטה לקבוצה גדולה עם תקציב של 80 מיליון שקל.
ועל הדרך הוא שוב הוכיח לעצמו ולכולנו שאין ביכולתו לנצח את קבוצת "המיליונים" מקריית שמונה (12 מיליון שקל תקציב), אפילו לא במשחק בית פשוט ונטול לחץ.
גם את האימפריות מכפר סבא ומבני יהודה הוא עדיין לא הצליח לנצח העונה, אבל זה עדיין לא הפריע לו לדבר בגאווה רק כמה ימים קודם על מהפכת הצעירים והכדורגל החיובי שהוא הביא לקבוצה.

בסופם של כל הראיונות האלו על קידום הנוער, התברר שברגע האמת הדחליל שלנו העדיף את אוברניאק על פני ריאן בהרכב. אתם יודעים, בכל זאת רוני שלנו צריך להצדיק את הסיבות שהוא הנחית בפינצטה זר כל-כך מנותק ובינוני ב- 400 אלף יורו לעונה.

בשעה שכבר שחקני הנוער כן משחקים, קשה שלא להתעלם מהחולשות שלהם, החוסר ביסודות, וההבנה שמדובר בפלופים סטייל שי מימון וסארי פלח:
1. ריאן נכשל 4 פעמים רצוף(!!) בתוך שלוש דקות בפעולה פשוטה של הרמת קרן.
2. גוזלן שתפקידו להיות חלוץ ולכבוש שערים, מסיים עוד משחק בלי לכבוש.
3. הירש לא מזכיר שחקן כדורגל.
4. עטא לא עושה שום פעולה אמיתית בקישור.
5. ועל דקל קינן וטוואטחה אין בכלל מה לדבר, ועוד שבוע שדקל חוטף שער פשוט ממרכז הרחבה כשהוא לא מכסה כלום בהגבהה.

נו, העיקר שאתמול הדחליל על הקווים אמר בסוף המשחק "שיש גם ימים כאלה" - כאילו שאנחנו באמת, אבל באמת מפגרים.
 

Benedictus3

New member
זאת ועוד

על הליקויים הוא לא עובד באימונים. אילו היה עובד, ריאן היה מצליח להגביה לפחות קרן אחת כי הוא יודע לעשות זאת, אבל הוא לא מתאמן על זה...
טוואטוחה ודגני היו אמורים לדעת בגילם כיצד לסגור שחקן... עובדים באימונים ומשפרים...
ג'אבר יודע לבעוט, אבל אם היה עומד בכל אימון ובועט לשער שעה ממצבים שונים סביב הרחבה, במשחק זה היה נראה אחרת... שוב עבודה של מאמן...
אבל, וכאן האבל הגדול... אני לא חושב שמאמן אחר היה מצליח כאן יותר מרוני מכיוון שרוב המאמנים שלנו הם אנשי תקשורת ולא ממש מבינים בכדורגל מודרני...
מכבי תל-אביב מצליחה, לא בגלל שלשחקניה יש יסודות טובים יותר מאלה של מכבי חיפה. הרי בסך הכל כולם גדלו באותה ביצה של כדורגל ישראלי עלוב...
ההבדלים הם שיש שם צוות מאמנים זר שיודע מה המשמעות של משחק כדורגל בעידן המודרני ובאותה מידה גם יודע להשאיר את העיתונאים מחוץ לחדר ההלבשה, בעוד רוני לוי עושה בעיתונאים שימוש "מקצועי" במקום לאמן..
ויש עוד הבדל, והוא ההבדל הגדול... יש שם בעלים שיושב ביציע או בבית בקנדה ולא מתקרב לקבוצה.... יש שם מנהל מקצועי שמבין בכדורגל ומשתמש בתקציב שמועמד לרשותו כדי להביא שחקנים ולא סחורה משומשת של סוחרי מכוניות... סליחה, שחקנים... שעל הנשיא שלנו הם עובדים כבר 6 שנים ברציפות...
 
יענקל'ה הוא בעלים סביר, הבעיה היא הדחליל על הקווים

לו היינו מגיעים לרמה שאנחנו מנצחים את בני יהודה וכפר-סבא (להן תקציב של שמינית משלנו) ומתקשים מול מכבי ת"א, אז היה ניתן לדבר בצורה רצינית על הבעיות של הבעלים.
כרגע בטבלה האימפריות מרעננה ומפ"ת לפנינו, את בני יהודה וכפר סבא אנחנו לא מסוגים לנצח, ובקושי עברנו את נתניה מגול מקרי בדקה ה- 86. מקום שישי בטבלה ואת התוצאות העלובות האלו יכל לעשות גם מאמן ילדים ב- 40 אלף שקל לעונה, בלי לקשקש את עצמו לדעת ברדיו על "כדורגל חיובי" ו"תהליך".

במסגרת ה"כדורגל החיובי" של הדחליל, הקיץ הגיעו לכאן ארבעה זרים הכי יקרים (!!) בתולדות המועדון - הכל בחירה אישית של הגאון אחרי מעקב עמוק ובחינה מדוקדקת בפינצטה.
ומה קיבלנו בתמורה לאגרה? אחד כבר בבית + פיצוי של 100 אלף יורו, אחד גמלוני ארוך יסיים את העונה עם יותר אדומים משערים, אחד מוחלף ראשון בכל שבוע בדקה ה- 55 ונע במגרש בחוסר חשק, וגם לגבי וליינטה אני עוד לא משוכנע שהוא איכותי מאברהם פס שהרוויח שליש משכורת ממנו ועוד אמר תודה.

בבית"ר ירושלים הבעלים קובע את ההרכב, רוכש את הזרים והישראלים, ומנהל מהיציע את המשחק (ואת זה חשף חברו המקורב שלמה שרף לפני כחודש ב"יציע העיתונות") - והקבוצה הזו משתינה עלינו מלמעלה מרחק 8 נקודות.
אז שרוני לוי יגיד תודה שיש לו בעלים שנותן לו יד חופשית לרכוש זרים ב- 400 אלף יורו, ויאשים רק את עצמן בכישלונות העונה ובכדורגל העלוב שנראה בכל שבוע על הדשא.

הבעיות בהתנהלות של שחר הן ארוכות ונושא לדיון נפרד, אבל אין בינן לבין הכדורגל המביך שנראה על הדשא בכל שבוע שום קשר.
רוני לוי לא מבין באימון, לא יודע בעצמו מה הוא רוצה מהקבוצה, וכרגע זה אסופת שחקנים שנעים על המגרש בלי שום שיטה או הכוונה. הכל מקרי, בניצוחו של דחליל נפוח שעומד על הקווים ולא יודע מה מאמן אמור לעשות.
 

Cade Foster

New member
גם אם יישרנו קו והסכמנו על הכל

אם אני לא טועה אתה הוא זה שפתח על רוני לוי בגלל האמירה שלו "משומר הוא המגן הכי טוב בארץ". ובכן, יעקב שחר אמר בדיוק את אותו הדבר על רוני לוי. הוא אמר עליו שהוא החיזוק הכי חשוב של הקבוצה. אז שחר בחר את זה שבחר את משומר... מה זה אומר על המערכת? האם הדג מסריח מהראש או מהבטן?
&nbsp
זאת ועוד - אתה מתאר כאן את אוסף הבינוניות שיש בקבוצה כאילו שרוני לוי נמצא כאן שנה שלישית ובנה את הדבר הנוראי הזה. דגני, טוואטחה, קינן, משומר, ידין, תורג'מן, בניון, עטר, עזרא, והצעירים הבינוניים - את כל אלה הוא קיבל בירושה. דרינצ'יץ' היה מועמד לקבוצה בעבר, הסיכוי שרוני הוא זה שדחף להביא אותו הוא מאוד נמוך. לגבי הזרים האחרים - אני חושב שמוקדם לשפוט. כולם יכולים בסיטואציה מסוימת להצליח ובסיטואציה הנוכחית להיכשל.
&nbsp
הלוואי שהייתי יכול להסכים איתך שהמאמן הוא הבעיה של הקבוצה. הבעיה של הקבוצה היא האופן שבו בוחרים את המאמנים ואת כל האנשים במערכת - כל הבחירות האלה נעשו על רקע לא מקצועי של איש שאינו איש מקצוע אמיתי (אבל טיפוח האגו של עצמו הוא ללא ספק מקצוע בפני עצמו שצריך להיות כלול בלשכת התעסוקה). תחשוב על זה - איך כל המאמנים ששחר מביא נכשלים וכל המאמנים שג'ורדי מביא מצליחים? אתה באמת חושב שזה הכל עניין של מזל?
 
ג'ורדי רחוק מלהיות סיפור הצלחה. זרים גרועים, מאמנים בורחים

כדורגל בנאלי ואפור אפילו במונחים של ליגת העל, וערן זהבי אחד שמציל את כל המפעל הזה שלו. וזה עוד בלי לדבר על גרעון שנתי לבוס שלו שנע סביב ה- 70 מיליון שקל לעונה שהבעלים צריך להביא מהבית.
זה המודל שאתה מייחל למכבי חיפה? מנג'ר שמנחית כאן זרים פצועים (ראדוניץ'), או משלם לישראלים בלירה (ורמוט, יצחקי, בן-בסט) 450 אלף יורו בשביל לחמם את הספסל?
תודה, את זה גם אתה ואני יודעים לעשות ובלי להפסיד 70 מיליון שקל בעונה.

לשחר יש אשמה גדולה בכל מיני תהליכים שקרו בקבוצה - ובעיקר השחצנות האישית שלו שגרמה לו להנחית כאן במשך שנים המון ישראלים בינוניים (עמאשה, תורג'מן, אבוחצירה, ורד, עזריאל), בשעה שאת השחקנים הישראלים הבכירים הוא סרב לרכוש (בוזגלו, אלברמן, ניר ביטון, טב"ח, דמארי, ערן זהבי, ורמוט).
זו היתה הטעות הגדולה של שחר שלדעתי הורידה אותנו מהגדולה שלנו. ברגע שהישראלים הבכירים עברו למתחרות, נשארנו קבוצה בינונית. וכך היה במשך ארבע שנים.

בשנה שעברה שחר הבין את הטעות שלו, והתחיל לשנות מדיניות ולחזור לקנות ישראלים בכירים (בניון, עטר, שכטר).
כאן, מתחיל תפקידו של מאמן לבנות קבוצה, להנחיל שיטה ודרך, ולהקנות לשחקנים הרגלי משחק נכונים.

אז כן, עטר, בניון, שכטר, עזרא, קריאף, והצעירים - בתוספת ארבעה זרים שהוא פאקינג שילם עליהם 400 אלף יורו כל אחד, היו צריכים להוות תשתית טובה לבניית קבוצה שתציג כדורגל ראוי. לא אליפות, אבל להתחיל להציג שטף משחק ראוי.
בטח לא קבוצה שתתחרה עם בני יהודה וקרית שמונה על המקום השישי.
 

Cade Foster

New member
שמת לב מה קרה כאן?

קודם אתה מתאר את ורמוט כ"ישראלי בלירה" שמרוויח 450 אלף יורו כדי לחמם את הספסל במכבי ת"א. בפסקה הבאה הוא פתאום עובר לקבוצה של ה"ישראלים הבכירים" שיעקב שחר סירב לרכוש. כלומר אי אפשר לצאת טוב מכל העסק הזה. אם רכשנו אותו עשינו רכש גרוע של ישראלי בלירה שמתעלק על הקופה, ואם לא רכשנו אותו אז זה מתוך קמצנות קטנונית.

אני לא יודע עד כמה ג'ורדי עושה את העבודה שלו בצורה מקצועית. בוא נגיד שאם הוא היה כזה טוב בתחומו הוא היה מוצא לעצמו מקום עבודה בכיר יותר, בטח עם שם משפחה כמו שלו. כלומר כל בעלי המקצוע שבאים לכאן (ובאותה המידה גם שחקנים) הם מוגבלים מאוד ביכולות שלהם - אחרת אין סיבה שהיו מגיעים לכאן. אבל הם עדיין בעלי מקצוע. הם טועים - אבל המערכת שהם בונים מסוגלת להכיל את הטעויות שלהם. במכבי חיפה כל המערכת היא עקומה כך שגם כשנעשים לכאורה דברים טובים (סטויקוביץ' למשל) זה נבלע בתוך הריקבון של המערכת.

נראה לי שעל ההגדרה "ישראלי בכיר" אנחנו לא נסכים לעולם כנראה (אני טוען שבארץ משחקים כיום שניים כאלה - זהבי ומליקסון). הדבר היחיד שהייתי רוצה להעביר זה שלטאטא כל כך הרבה זבל כמו זה ששיחק במכבי חיפה בשנים האחרונות זה לא דבר שאפשר לעשות בחודש-חודשיים. אם לא טוואטחה, לא קינן, לא דגני, לא משומר, לא חבשי הם שחקנים טובים בעיניך אז מי אמור לשחק? רוני לוי עצמו? אז בחלון הנוכחי טיטאנו כמה פרזיטים, אני מקווה שבחלון הבא נטאטא עוד כמה. אבל אם כל חצי שנה תחליף מאמן אתה לא תתקדם כי כל אחד יצטרך בסופו של דבר לשחק עם השאריות של קודמו בתפקיד וכמו שגם אתה בטח תסכים - רוב השאריות האלה זה לא משהו לצאת איתו לקרב.
 
יפה, הסברת בהודעה אחת את כל הטיפשות של שחר, רוני לוי וג'ורדי

הטיפשות בהתנהלות של שחר לאורך השנים בהמחשה ממקרה ורמוט-
ורמוט ב- 2013 היה ללא ספק ישראלי בכיר. השכר שלו היה 300 אלף דולר, וקבוצתו הפועל ת"א נקלעה לקשיים כלכליים ועניינה את מכבי חיפה מפורשות לקלוט את השחקן.
ורמוט, אמנם שחקן חלש פיזית ובלי אופי לאירופה, אבל כזה שבביצה המקומית יכול להיות שווה 15 בישולים לעונה ושמונה שערים, לא נחת כאן לבסוף.
למה? כי שחר היה בעידן שהוא לא ישלם סכומים כאלה לשחקנים, והעדיף להנחית עוד שחקן בינוני ב- 180 אלף דולר מבית"ר ירושלים ונתניה. וככה קיבלנו באגף ימין את הפסולת שנקראת חן עזריאל ועידן ורד ב- 180 אלף דולר, כשבתמורה לתוספת של עוד 100 אלף דולר, יכולת לקבל שחקן שנותן לך 15 בישולים לעונה ומחזיק לך את כל הצד של הקישור הימני.
כנ"ל לגבי עומר דמארי וטב"ח החלוצים שהיו על המדף, והרשימה עוד ארוכה. פשוט באותם ימים שחר היה שחצן ויהיר, ידע יותר טוב מכולם איזה שחקנים נכון לרכוש, ולמי נכון עתיד מבטיח ומזהיר. את התוצאות אנחנו רואים עד היום.

הטיפשות בהתנהלות של ג'ורדי דרך מקרה ורמוט-
ב- 2015 ורמוט החל בנסיגה. גיל 30 באופק ודעיכה ביכולת. בנוסף, היה לו ביד שחקן בית צעיר ומבטיח בדיוק על העמדה של ורמוט (דור מיכה). אבל מה עשה המנג'ר המהולל? הלך ונתן לו שדרוג בחוזה מ- 300 אלף דולר לעונה, לחוזה מטורף לשלוש שנים של 450 אלף יורו לעונה!!
זו לא טיפשות תגיד לי? בשביל זה צריך מנג'ר שכל תפקידו לשבת בחליפה ביציע ולבנות קבוצה? בשביל לתת לשחקן דועך תוספת של מעל 60 אחוז העלאה בשכר בשביל כלום? כמו שכתבתי, להביא אליפות בישראל בעלות של הפסדים כלכליים סביב 70-80 מיליון שקל בכל עונה, לא צריך להיות גאון גדול. גם אני ואתה יכולים.

והטעויות של רוני לוי הדחליל-
יפה כתבת, בשביל להתחיל להצליח צריך לטאטא את כל הזבל שיעקב שחר הביא לקבוצה בשנים הגרועות.
אלא מאי? היה כבר תחילת תהליך שכזה, מרקו בלבול התחיל אותו בהצלחה ושחר לא פצה פה. משומר, תורג'מן וקינן הושלכו ליציע בתחילת 2015 למעל חצי עונה ולא ראו דשא, למרות הבכיות של השחקנים בתקשורת. דגני שיחק רק כבלם, וחלילה לא כמגן ימני. הצעד המתבקש הבא היה לשלוח אותם בקיץ האחרון לעכו בכרטיס לכיוון אחד, ולומר "ברוך שפטרנו".
ומה עשה הדחליל? החזיר בתחילת העונה את משומר לאגף ימין, את תורג'מן לשפיץ, ואת קינן לעמדת הבלם. ובחסות משומר ותורג'מן התחלנו עוד עונה מביכה, כשבאוקטובר היינו למעשה בים.
וזה מה שמרתיח אותי - שחר לא אשם במהלך המפגר הזה של הדחיל! שחר אשם ברכש הגרוע בשנים הקודמות, אבל העונה? כל האשמה היא רק של הדחליל שקיבל יד חופשית בבנייה ושחרור שחקנים, ונכשל בענק.
וככה התבזבזה עוד עונה בחסות הדחליל, ועכשיו הוא מקשקש את עצמו לדעת על כדורגל חיובי וקידום צעירים, כשלכולם ברור שאין כאן כדורגל חיובי ואין כאן באמת יותר מדי צעירים מוכשרים לקדם.
 

Cade Foster

New member
השאלה על מה אתה כל כך מתרגז

על זה שהוא בחר את משומר להרכב ולא את גבאי? את תורג׳מן ולא את שכטר? (עוד ישראלי בכיר שפספסנו?) את עטא ולא את ידין?
&nbsp
זה אותו הדרעק, ריבונו של עולם. איזה מאמן צריך עוד להיכשל כאן כדי שתפנים שאין לנו עם מי לעלות לכר הדשא? רק תן לי שם של מישהו שיכול להתחרות עם ב״ש ות״א עם סגל כזה.
&nbsp
הקטע הזה שאתה תופס מגילי ורמוט שחקן שהיה יכול לתת 15 בישולים הוא עצוב. כי אם רק המספרים היו מדברים אז אבוחצירא ותורג׳מן אמורים להיות שווים 30 שערים בעונה. באמת, תבדוק כמה שערים כבש אבוחצירא בקרית שמונה לפני ששחר רכש אותו וכמה כבש תורג׳מן ב2014.
&nbsp
אני תוהה באיזה שלב יגיע היום שבו המספרים החשובים יהיו מספר הנקודות שיש לנו בטבלה ולא מספר הכיבושים של שחקן כזה או אחר.
 
לא, השאלה היא איך רוני לוי הצליח ככה לרמות את האוהדים

שהם מקבלים את זה כמובן מאליו שאנחנו מתחת לרעננה ופ"ת בטבלה (קבוצות עם תקציב של 12 מיליון שקל), לא מסוגלים לנצח את כפר-סבא ובני-יהודה (עולות חדשות), וזה בשעה שבקבוצה שלך יש שחקנים כמו עטר, בניון, פלט, עזרא, אוברניאק, קריאף והרשימה עוד ארוכה.
כל אחד מהם היה מקבל מחר את החולצה בהרכב הראשון במכבי פ"ת או ברעננה.

רוני לוי היה יכול לעשות מיליון דברים אחרת, אבל יודע מה? זה אפילו לא מעניין אותי לנתח שוב את כל הטעויות שלו, או לחזור על האמירה האינפנטילית שלו שהוכיחה שהוא לא מבין כלום בכדורגל ש"משומר הוא המגן הימני הטוב בישראל".
מאמן שלא מסוגל לנווט קבוצה עם תקציב של 80 מיליון שקל לפחות למקום שלישי, שפשוט יהיה גבר ויניח את המפתחות וילך הביתה.

להפיל על שחר את התיק לכישלון העונה, זה פשוט ילדותי.
אפשר לחשוב ששחר בחר את הזרים העונה (400 אלף יורו לזר * 5 זרים. לא היה תקציב זרים כזה מעולם בקבוצה!), או שהוא קובע לרוני לוי מה לעשות באימונים.
המאמן הדחליל שלנו לבדו מנווט את הקבוצה ל"כדורגל החיובי" שאנו רואים בכל שבוע, ושפשוט יעוף מכאן כמה שיותר מהר.
 

Cade Foster

New member
רוני לא צריך לרמות אף אחד וגם לא להסביר את עצמו

לא מעניין אותי מה הוא אומר אלא מה הוא עושה. הוא אמר שמשומר הוא המגן הימני הטוב בארץ. אז אמר. לא ציפיתי שהוא יגיד שמדובר במגן טיפש וחסר כל כישרון. מה שכן חשוב לי שאחרי שהוא הבין שמדובר בנפל הוא שלח אותו החוצה. ואת אותו הדבר הוא עשה עם תורג'מן, שכטר וידין שפתחו את העונה וכרגע אני רואה שגם טוואטחה על הכוונת. וזה פשוט עושה לי טוב על הלב.
&nbsp
הוא יכול מבחינתי להפסיד עד סוף העונה אבל אם המסר יעבור - שהמאמן הוא זה שמחליט ולא חדר ההלבשה, שמקצוענות וגישה הן לא המלצה אלא דרישה - אז בטווח הארוך זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות למועדון הזה*
&nbsp
&nbsp
*חוץ ממכירת הקבוצה והעברתה לאיש עסקים חסר אגו שמעוניין גם בהצלחתה ולא רק בגרף ההכנסות השנתי.
 

arieciub

New member
אתה מחפש מעשים אז תקבל

מילא אם רוני רק היה אומר שמשומר הוא המגן הכי טוב, אבל העילוי הזה רוני שכל הזמן אתה מגן עליו הלך והחתים אותו לעוד שנתיים.
מעניין אם הכסף הזה היה יוצא מכיסו של רוני גם היה מחתים אותו לשנתיים.
גם אם לא חשב שהוא הכי טוב ורק רצה להעלות לו את המורל עדיין לא היה צריך להחתים ישר על ההתחלה.
בקיצור רוני שלך לא עקבי ולא רציני והוא בובה וגונב דעת.
 

Cade Foster

New member
מצחיק שאתם מייחסים לי טייטל ״פאן בוי״ של רוני

אני לא חושב שהוא מאמן כזה טוב. ואני לא אחסיר אפילו שעת שינה אחת אם יאמן מישהו אחר במקומו.
&nbsp
אני פשוט מבין שלבנות קבוצת כדורגל חזקה זה לא משהו שקורה בלילה אחד. זה קורה בשלבים, ולכל שלב יש בדרך כלל את המאמן המתאים עבורו. כרגע אנחנו נמצאים בשלב של ניקוי האורוות. שזו מן הסתם העבודה הכי מסריחה, בטח באורווה כמו מכבי חיפה, אבל מישהו חייב לעשות אותה. אם רוני לוי הוא המישהו הזה - אז שיהיה.
&nbsp
אחרי ניקוי האורוות יהיה אפשר להתחיל לחשוב על מאמן שיבנה. איזה זרים להחתים, עם איזה ישראלים ללכת, איזה שחקנים להעלות מהנוער. אני לא יודע אם רוני הוא האיש המתאים לזה. מה שבטוח, אני לא סומך על שחר שיבחר את האדם הנכון לתפקיד.
&nbsp
הטיעון הזה ״מעניין אם הכסף היה בא מכיסו של רוני לוי״ הוא מגוחך. אם הכסף היה בא מכיסו של רוני לוי גם את ערן זהבי הוא לא היה מחתים. וזה בהנחה (שגויה) שאנחנו מייחסים לרוני לוי את הסמכות מי מקבל חוזה חדש ומי לא.
 

arieciub

New member
מעניין מאוד למה קיבלת את התואר המפוקפק "פאן בוי" של רוני.

את זה תשאל את עצמך, אני יכול לתת לך כיוון אפשרי, אולי בגלל שכל פעם שמישהו יורד על רוני, אתה ישר מפיל את התיק על שחר.
המוניטין של רוני הוא לא בבניית קבוצה חזקה. אולי בלהרוס קבוצה חזקה.
מעניין שבניקוי אורוות, קרי להעיף שחקנים "לא טובים" זה בסמכות של רוני ואילו להביא שחקנים "טובים" זה בסמכות של שחר. תחליט פעם בסמכות של מי זה ועם זה נמשיך.
כמו שאמרתי בעבר לא כל הדברים ה "לא טובים" במועדון מקורם בשחר, יש הרבה "לא טובים" ששייכים לרוני.
ואני לא מאלה שמה ששחר אומר הם עונים אמן. לשחר יש הרבה מגרעות והוא עושה שטויות ולא מתנהג יפה לאוהדים בקיצור לא מנהל כמו שצריך (או לפחות כמו בעבר).
 

Benedictus3

New member
שחר מנהל את מכבי חיפה

שחר קונה, שחר מוכר, שחר משאיל ושחר מקפיא.
למאמן יש אמירה - פה ושם - אבל השורה התחתונה היא מה קובע הכיס של הבוס.
אנחנו בני ערובה של שחר וגם אם רוני לוי הוא לא מאמן - והוא אכן עוד סמרטוט רצפה עם יחצ"נים - האשמה חייבת להיות מופנית רק כלפיו, אחרת לא נגיע לשום מקום.
 

Cade Foster

New member
זה היגיון די פשוט

אם שחקן עף מהקבוצה קצת קשה לחשוב על מצב שבו רוני לוי לא דחף למהלך הזה. איזה בעלים מפטר עובדים שלו שעושים עבודה טובה בעיני מי שאחראי עליהם? מהסיבה הזו משומר היה טפלון אצלנו במשך עשור.
&nbsp
להחתים שחקנים זה עניין אחר. כי אם רוני לוי היה מקבל את הסמכות אז מן הסתם היינו מקבלים פה שמות הרבה יותר רציניים מעטא ג'אבר ונטע לביא. הכסף הרי לא יוצא מכיסו, לו יש אינטרס לאמן את השחקנים הכי טובים. וניקולה דרינצ'יץ' היה מועמד לקבוצה כבר שנתיים, הרבה לפני שבכלל שחשבו בכיוון של רוני לוי.
&nbsp
וממליץ לך לקרוא שוב, לא אמרתי בשום שלב שלרוני יש מוניטין בבנייה של קבוצה חזקה. היו לו הצלחות והיו לו כישלונות בתחום. אמרתי שאת שלב ניקוי האורוות הוא עושה מצוין וזה הדבר היחיד שחשוב לי בעונה הזו.
 

arieciub

New member
לא מסתדר לי שבשלב ניקוי אורוות מחתימים את משומר לשנתיים

ועוד לפני פתיחת העונה. ועכשיו יש גיבנת לעוד שנתיים עם החוזה.
כנ"ל לגבי דריניציץ שגם אם עלה הרבה כסף למה הגיע לא מוכן ולא פתח את העונה.
כנ"ל לגבי ואליאנטה שהגיע לא מוכן ופצוע כנראה.
אם בוחרים בפינצטה אז רק שחקנים שסיימו עונה מסודרת וללא פציעות.
בכל מקרה שלא יתהדר בטיפוח צעירים, זו לא הייתה המטרה ובמקרה יצא כך.
גם בטיפוח צעירים רוני לא מצטיין.
 

zubumafu

New member


 

DRORIKO8

New member
הם מצליחים כי יש להם ערן זהבי

תוציא את זהבי מהקבוצה של פאקו/יוקנוביץ'/בוס ופתאום ג'ורדי לא כזה קרייזי דיימונד.
יודע מה אפילו אצל סוזה היתה תלות בו תלות גדולה. להזכירך הוא ספסל את זהבי נגד אשדוד בגביע כדי לשמור עליו ואשדוד בעטה את מכבי קיבינימט. אשדוד!

בוא רק נעבור על הרכש שג'ורדי הביא בשנה וחצי האחרונה:
גילי ורמוט
אבי ריקן
טל בן חיים(הבלם)
איגיבור
רדוניץ'
עדן בן בסט
שלומי אזולאי
אלי דסה

למעט איגיבור ודסה כל השמות שציינתי לא מספיק את הסחורה, על מרביתם גם אפשר להגיד שהם פלופים מוחלטים. אנשים פה מגזימים עם הגלוריפיקציה לג'ורדי. אם בינואר 2013 הפועל היו מסכימים להחזיר את זהבי אני לא יודע אם ג'ורדי עדיין היה פה.
 

Benedictus3

New member
אין ויכוח על זה שרוני לוי מוגדר כמאמן על לא עוול בכפו

עם זאת, יעקב שחר הוא הבעייה בה' הידיעה של מכבי חיפה כבר שש שנים. הוא המחריב הרשמי של המועדון, הוא ולא אחר. הוא היחיד שמביא שחקנים, קונה, מוכר, משכיר, מחכיר, מעביר בעלות, משאיל ומושיב על היציע... הוא ולא אחר..
הוא פריק של שליטה, חסר יכולת מינימלאית לא רק לקבל ביקורת אלא אפילו לשמוע אותה, הקיף עצמו ביועצים סוג ז', בסוכנים סוג ט' ובעיתונאים סוג ... אני לא רוצה ללכלך את המקלדת....
בנוסף לכל הצרות האלו, יעקב שחר מינה מאמנים שיבצעו את מדיניות הרכש החולנית שלו ויקחו על עצמם את הפלופים שהוא תקע להם.. אולי פה ושם הוא הסכים להביא שחקן כזה או אחר שמאמן רצה, אבל גם במקרים האלה היה מדובר בשחקן ששחר היה יכול להרשות לעצמו בהתאם למדיניות הפיננסית המעוותת שלו (ואני ממש משתמש בלשון המעטה כדי שלא אואשם בהוצאת דיבה, רחמנא ליצלן...).
רוני לוי לא מאמן, בטח לא כזה שיבנה קבוצה או ילמד שחקנים איך לעשות מה... אבל גם עם גוורדיולה על הקווים היינו מפסידים לבני יהודה ולכפר-סבא בגלל החומר המחורבן שמתרוצץ על הדשא ושאותו הביא שחר.
הנוער שמשתלב זה נהדר, אבל זה תוצאה של חוסר ברירה ולא של תכנית מסודרת וארוכת טווח. גם כך - ועם כל רצוני לראות הרכב הם הרבה שחקני בית - הם לבדם לא יכולים לעשות יותר ממה שהראו אתמול... הם צריכים לצידם שלושה-ארבעה שחקנים מנוסים - רצוי מאד שיהיו זרים - שיובילו את הקבוצה. כאלה שחר מתעקש לא להביא (להערכתי הוא פשוט לא רוצה להביא... למה? ככה, שיחנקו אלה שמעזים לבקר את הוד קדושתו השמיימי!!) וגם לא יביא כל עוד הוא כאן. הוא יכול להביא את חן עזריאל משוכפל לארבע בכל עונה... לא יותר מזה, ולא כדאי שנצפה ליותר כל עוד האיש הזה כאן.
 
למעלה