יופי של משחק היה אמש

Benedictus3

New member
יופי של משחק היה אמש

כל מה שחסר לקבוצת הכדורגל שלנו, היה בקבוצת הכדורסל: ביצים, כוח, חכמה, טקטיקה וגם קצת כשרון, שבא לידי ביטוי בזכות כל הפרמטרים האחרים. כל שנה נבנית כאן קבוצ כדורסל שיכולה עם טאץ' קטן להפוך את המועדון שלנו לשם דבר גם בענף הספורט הזה. משום בה בכל שנה, ג'ף רוזן מתקפל בפני היריבות העשירות יותר, הזהמת הציהובית והפועל ירושלים, ומוותר על השחקנים האיכותיים שלנו עבורן. מי יודע, אולי זו השיטה להנעים לנו את העיניים בכל עונה מחדש מבלי לטפח ציפיות יתר לאליפות... אני מקווה שהמדינייות הזאת תסתיים. יש כאן פוטנציאל פנטסטי לקבוצת עלית ישראלית: אולם מצוין, אוהדים רבים ואיכותיים (לא פחות מאוהדי הכורסא שממלאים את יד אליהו ומקיפים את שמעון "פנים מכורכמות ומהנות" מזרחי בכל עונה אירופית) ובעלים - שעם כל שיגיונותיו - מבין דבר או שניים בכדורסל...
 

Cade Foster

New member
המדיניות הזאת לא תסתיים

ג'ף רוזן בעצם השיג את המטרה שלו - להפוך את מכבי חיפה למעין חיית המחמד של הNBA - לבוא פעם בשנה בקיץ, לשמש שק חבטות לקבוצות הNBA במשחקי ההכנה שלהן ולקבל קצת כותרות שם. מכבי חיפה היא שם הרבה יותר מוכר עבור האמריקאים מאשר מכבי ת"א מהסיבה הזו. זה לא באמת משנה מי משחק, מי מגיע ומי עוזב. אתה יכול להיות בטוח שכל שחקן שיבלוט כאן יעזוב גג אחרי שתי עונות, לרוב אחרי עונה.
&nbsp
קשה להזדהות עם הדבר הזה, עם כל הרצון שיהיה כדורסל בחיפה. מידי פעם הקבוצה משיגה ניצחונות יפים כמו אתמול (הידעתם? המאזן של מכבי חיפה מול הפועל ירושלים במשחקי חצי גמר פלייאוף/חצי גמר גביע (הקבוצות לא נפגשו באף שלב אחר של אף מפעל - למעט העונה הסדירה כמובן) מאז שהקבוצה העפילה לליגה הבכירה הוא 7-1 למכבי חיפה...) אבל בסוף עד שהקבוצה עולה על המסלול העונה נגמרת ומתחילים הכל מההתחלה.
&nbsp
ועכשיו לחדשות היותר רעות: הכדורסל האירופאי גוסס. אין שום דרך להביא קבוצה כמו מכבי חיפה ולמנף אותה ע"י הצלחות. היורוליג הוא מפעל לעשירים בלבד (גם הפועל ירושלים לא תעפיל אליו עם השיטה החדשה) כך שגם אם הצלחת לגנוב אליפות (ובמציאות של הכדורז"ל הישראלי המקסימום שאתה יכול לעשות זה לגנוב) בעצם אין לך שום דרך למנף את עצמך. קבוצות הרבה יותר בכירות ממכבי חיפה עומדות בפני סכנת מוות בגלל שהן לא הולכות להיות חלק מהיורוליג (מלאגה למשל). אף בן אדם לא באמת ירצה להשקיע בקבוצה מסוימת ולקחת אותה קדימה תחת החוקים האלה, כך שאין סיבה שהמצב ישתנה לטובה.
 

Benedictus3

New member
כמה עצוב


 
למעלה