"מומנטום" של 3 נצחונות רצופים מצד אחד

zubumafu

New member
"מומנטום" של 3 נצחונות רצופים מצד אחד

ומצד שני, בני יהודה בלי מאמן. מתכון בטוח להפסד מביש שיגרור תדהמה מוחלטת במועדון היקר שלנו, שהרי הסקורר שלנו (דקל קינן) בכושר מצויין בתקופה האחרונה.
 

Benedictus3

New member
גל קור...

הקבוצה חזרה לדפוס הקבוע 80 דקות הליכה/עמידה ו 10 דקות תנועה. שוב אלירן עטר מסתובב סביב עצמו ואף שחקן לא עושה תנוע כדי לקבל כדור... ככה משחקים בשכונה ביום שישי ולא בליגה מקצוענית. עם כל השמחה על הניצחונות הרצופים (שלא היה בהכרח קשר בינם לבין איכות המשחק) מכבי חיפה היא קבוצה שבמשחק שלה אין שום זכר לעובדה שיש לה מאמן...
 


 

Benedictus3

New member
אפשר להסכים ואפשר לא להסכים

אבל אי אפשר להתעלם ממה שרואות עינינו... אם אין תכנית משחק, אם שחקנים לא זזים (בלי קשר ליכולת הטכנית שלהם שברוב המקרים בלתי ניתנת לשיפור), אם שחקנים לא חוזרים לעמדות מוצא, אם בכדורים חופשיים איש הישר בעיניו יעשה והתרגיל היחיד הוא שדקל קינן עולה לנגוח, אם אלירן עטר לא מוסר לטוואטחה כשהוא עושה לו עקיפה באגף ואם טוואטחה עצמו עושה טובה שעושה עקיפה שכזו אז או שהמאמן לא מאמן אותם או שהם שמים.... על המאמן. בשני המקרים זה רע מאד מבחינתו.
ושלא אובן לא נכון... העבתי את דעתי כאן בעבר יותר מפעם אחת שלמאמנים הישראלים אין מושג ירוק בכדורגל מודרני ושהם בסך הכל מוטיבטורים במקרה הטוב. בכל שאר הפרמטרים שבהם נמדד מאמן כדורגל מודרני אין להם צל, צילו של מושג קלוש... כך שרוני לוי לא לבד בעליבותו... כל המאמנים הישראלים מצטרפים אליו בעליבות הזאת.
ועל כן, רוני לוי נמדד בפרמטר היחיד שבו יכול להיות למאמן ישראלי איזה יתרון - מוטיבציה. הוא כנראה לא מצליח להחדיר בהם את המוטיבציה לעשות את מה שהוא - אולי - מתרגל אתם באימונים....
 

Cade Foster

New member
למנהל הפורום אין דעה בנושא

הוא רואה את האוהדים שממשיכים לבוא ולמחות כנגד כל האנשים הלא נכונים ודופק את הראש בקיר.
&nbsp
את הקבוצה אגב הוא מזמן חדל מלראות, כך שלדעתו של האפיפיור לשעבר בהחלט צריך להתייחס יותר ברצינות.
&nbsp
אני חוזר שוב: הלוואי שנסיים נקודה מעל הקו האדום. שלא יהיה רבע, עשירית, מאית אחוז סיכוי שיישאר אוהד שבאמת יחשוב שבעונה הבאה הכל ייראה אחרת אם רק נחליף מאמן. להכשיר את גוש החרא הזה כקבוצת כדורגל לגיטימית כשאין על מה לשחק (זה היה כל כך ברור שהקבוצה תתחיל לנצח ברגע שהיא כבר לא רלוונטית לאיזשהו מאבק צמרת) זו הדרך המושלמת להגיע לחוף הים בנובמבר גם בעונה הבאה.
 
למעלה