קצת יבש פה בפורום לאחרונה

קצת יבש פה בפורום לאחרונה

אז החלטתי להרים את הכפפה ולפתוח דיון סיכום סיבוב ראשון. אז יאללה!

1. מה אתם חושבים על המשחק מול הסרדינים?

2. מסקנות מהסיבוב הראשון.

3. רמת השיפוט במשחקים שלנו.

4. היחס של התקשורת למכבי שלנו.

5. הזרים העונה.

6. הישראלים העונה.
 
תשובות שלי

1. משחק לא רע. הקבוצה שיחקה מהר, בנגיעה ומעל הכל - עם רצון לנצח כקבוצה. ילד נחמד הלביא הזה. נראה לאן יתפתח. מדהים לראות אותו מול המרגרינה שהוא החליף (ג'אבר) - הוא אשכרה בנוי כמו קשר אחורי. הסרדינים שיחקו פתוח ועוד ב 10 שחקנים ואני מסיר בפניהם את הכובע על זה.

2. סיבוב מסריח. אבל לא כי אפשר לשים אצבע על יכולת גרועה של שחקן כזה או אחר, אלא כי הקבוצה פשוט לא תיפקדה מבחינה מנטלית. אני חושב שהסיבוב הזה נתן גם לרוני לוי וגם לאור / יעקב שחר את כל הפרטים על איזה שחקן שלנו מסוגל להחזיק מעמד בקבוצה כמו מכבי חיפה ואיזה לא.

בנוסף, כל ההתעסקות עם יוסי בניון לא הוסיפה כבוד לאף אחד ובטוח לא עזרה לקבוצה השבורה מנטלית שלנו.

3. השיפוט בישראל (ובעולם, דרך אגב) כבר כמה שנים במגמת ירידה. אבל אצלנו במשחקים זה כבר טרגי. רק אתמול מול הסרדינים חזינו בפנדל שלא היה ושניים שהיו ולא נשרקו. לפחות אתמול עוד ניצחנו. השופטים במשחקים שלנו רק הוסיפו לחוסר הביטחון של השחקנים השבורים גם ככה שלנו (ורק אציין פה את השער החוקי שפסלו לשכטר מול כפר סבא, שלדעתי היתה נקודת השבר שלו העונה). בקיצור, שיפוט שערוריה.

4. תפתחו עיתון / אתר אינטרנט וכל מה שתקראו על הקבוצה שלנו כל הזמן זה מי מוחלף בינואר ומי לא. זה שהרוב הנפצה אני יודע, אבל זה בטוח לא מוסיף שום בטחון לשחקנים. מכבי חיפה צריכה לנקוט בצעדים דרסטיים אל מול התקשורת ההרסנית בישראל אחרת זה לא יפסק.

5. חייב לציין שזאת העונה הראשונה מזה המון שנים שאני מסוגל להגיד שיש לנו באמת 5 זרים ברמה גבוהה. נכון, זה לא תמיד מורגש. נכון, לפחות אחד מהם ממש סובל מקשיי התאקלמות, אבל אי אפשר להתעלם מאיכות הזרים בקבוצה שלנו. לדעתי, לטווח הארוך (שנה הבאה), כל אחד מהם הוא בינגו.

6. דרעק. אבל לא רק אצלנו, זאת בעיה של כל הליגה. פשוט אצלנו הם משתינים במכנסיים כשהם רואים קהל גדול מ 5000 איש.
 

Cade Foster

New member
האמת העצובה היא ש...

1. לא ראיתי את המשחק מול הסרדינים, כמו גם את כל המשחקים של הקבוצה מאז ההפסד לצהבת. זה גם למה ויתרתי על ניסיונות ההחייאה לפורום, בסופו של דבר פני הפורום יהיו כפני הקבוצה. והפנים האלה כיום מאוד מכוערות. אני הגעתי למצב שאני רוצה שנסיים את העונה נקודה אחת מעל הקו האדום, אם אפשר שהנקודות האלה שנשיג יהיו מול הפועל חיפה, הפועל ת"א והצהבת (פחחח) אז זה יהיה מושלם. צריך לצאת מהאשליה הזאת שחצי עונה טוב עכשיו יחזיר אותנו חזרה למסלול, עברנו את השקר הזה מספיק פעמים כדי להאמין לו שוב.
2. המסקנות מהסיבוב הראשון הן הכי פשוטות שיש - לגרום לשחר להבין בכל הדרכים הקונבנציונליות שעליו להעביר את הקבוצה הלאה ואם לא, להקים קבוצת אוהדים.
את 3-6 אפשר לסכם במשפט אחד: זבל (חוץ מהזרים), אבל הלוואי שאלה היו הבעיות שלנו.
 

zubumafu

New member
תאכלס הדרבי הזה

היה אולי המשחק שהכי נהנתי ממנו מהקבוצה הזאת ב-5 שנים האחרונות, וזה לא שהיינו כל כך טובים - אלא שלפרקים אשכרה הצלחנו לשחק כדורגל קצת קצת מודרני. אני חושב שאחד השינויים במרכזיים לטובה שקרו במשחק הזה ספיציפית הוא שדווקא בגלל שקריאף לא שיחק, ונטע לביא החליף אותו - אוברניאק זז קדימה והיה משוחרר יותר לעשות תנועה ולחלק מסירות. חלק גדול מהן אמנם לא היו מדויקות, אבל הוא משחק כדורגל נכון - לעומק ומהר.
2. סיבוב ראשון נורא ואיום, כמו איך שהקבוצה נראית ב-5 שנים האחרונות.
3. אין לי מה להרחיב בנושא.
4. אני חושב שיש מעט מידי עיתונאים שמרשים לעצמך לפתוח פה על יענק'לה שחר וזה מצד אחד חבל מאוד, ומצד שני לא מפתיע לנוכח רמת תקשורת הספורט בישראל. אחד שעשה את זה, אורי קופר, כבר חטף.
5. בסך הכל - טוב מאוד.
6. את שכטר, תורג'מן ומשומר הייתי משחרר עוד לפני שהם בכלל חתמו בקבוצה.
 

Benedictus3

New member
באמת רדום - יאוש כנראה....

1. מה אתם חושבים על המשחק מול הסרדינים?
על אף שעדיין לא ראינו תנועה ללא כדור בחלק הקדמי, הייתה מעט יותר דינמיות. להערכתי זה נבע מהצבתו של ריאן באגף. זה המקום שבו הוא צריך לשחק וודאי שלא מאחורי החלוץ. שני שחקני אגף איכותיים (עטר וריאן) עם חלוץ מטרה שצריך לעשות עוד תנועה כדי לפנות שטחים - זה מה שאנחנו צריכים. מה שחסר לנו - ידובר בסעיף הבא.
2. מסקנות מהסיבוב הראשון - הקבוצה לא מאומנת כלל. לא שהיא הייתה מאומנת בעבר, אבל הפעם ראו שהשחקנים פשוט לא יודעים (או לא רוצים לדעת...) מה לעשות על המגרש. משחק עומד, אין תנועה ללא כדור, אין שום תחכום או תכנון של משחק, אין תרגילים בבעיטות חופשיות, פשוט משחק עומד וחסר כל מחשבה. אולי השחקנים עשו לרוני לוי את מה שהם עשו לו בעבר (בעונתו האחרונה) או לראובן עטר ולסטנוייביץ - כלומר - סבוטאז' בלעז, או שהם באמת ובתמים כל כך עלובים שגם אם הם רוצים הם לא מסוגלים לעשות מה שאומרים להם, או שהוא באמת לא מאמן אותם ולא מתרגל אותם ולא מתכנן אותם ולא עושה שום דבר באימונים מלבד להלך עליהם אימים....
התוצאה - כדורגל נורא ואיום.
3. רמת השיפוט במשחקים שלנו - לא נראה לי שכדאי לדון בכך. קבוצה מחורבנת גוררת שיפוט מחורבן... זה משה שיש לי להגיד...
4. היחס של התקשורת למכבי שלנו - נורא ואיום... התקשורת התל-אביבית רוקדת על הדם כדי להלל את הצהבת הזיהומית... התקשורת החיפאית משרתת את יעקב שחר שאחראי לכל הצרות שלנו ובכך מונעת כל אפשרות לביקורת אמתית ואפקטיבית כלפיו. במקום לשתף פעולה עם הביקורת הכל כך לגיטימית וראויה, שגם מבוטאת בדרך אינטליגנטית ויפה, הם תוקפים את האוהדים שלנו באופן בוטה ואלים. הדברים אמורים בעיקר ביוני הללי וברון קופמן שאין מלה אחרת מלבד בריונות כדי לתאר את האופן שבו הם מתייחסים לאוהדים שלנו ולקבוצה שלנו. בושה וכלימה ודף שחור בקורות תקשורת הספורט הישראלית!!!
5. הזרים העונה - בינוניים למדי. ראיוס היה אפקטיבי יותר מאוברנייק ופאס היה חזק יותר ויציב יותר מוליינטה. דרינצ'יץ' נמצא הרבה מעבר לשיא שלו (אם היה לו כזה) והוא אחד השחקנים הכי לא מדוייקים ששיחקו אצלנו, פלט זו דוגמא לאופן שבו מתנהל המנהל המקצועי שלנו - קונה את מה שנשאר בשוק אחרי הסגירה, ונשארנו רק עם שוער סביר... שום דבר אחר לספר עליו... וגם שום דבר לא שונה ממה שהיה כאן בחמש-שש שנים אחרונות. יעקב שחר, יעקב שחר ועוד פעם...יעקב שחר. כל הרע מתחיל, נמשך ונגמר אצלו... כל עוד הוא כאן נמשיך לקבל צילייגערים מהסוג הזה....
6. הישראלים העונה - אוסף של פליטים שאסף מנהלנו המקצועי ירום הודו במשך כמה שנים מנמושות הליגה. כל מני חן עזריאלים בלבושים שונים, דגני, ידין, מויאל, מנחם, עזרא ועוד כמה שמות מופלאים שממשיכים לשחק בהרכב שלנו.... אני חושב שלמרות השערים המופלאים של דקל קינן ולמרות הבישולים הנהדרים של טוואטחה - שניהם לא ראויים ללבוש את חולת ההרכב של קבוצה איכותית כפי שאנחנו רוצים לראות כאן... מה נשאר לנו? ובכן - אלירן עטר הוא שחקן מוכשר אבל לא ממש ממומש, איסמעיל ריאן צריך להמשיך לקבל קרדיט באגף ונטע לביא בקישור האחורי... יש צורך לשלב לפחות עוד שניים שלושה שחקני נוער בהרכב (יוסיפוביץ' למרות משחקו המבוהל בגביע הטוטו; ערן ביטון כקשר מתחת לחלוץ ועמית זנטי כאופציה לשחקן אגף או לקשר התקפי) ולמצוא קשר איכותי שמשחק עם הפנים קדימה ועושה תנועה ללא כדור מאחורי החלוץ. יוסי הוא לא הפתרון לתפקיד הזה (או לכל תפקיד אחר...). אולי כך נצליח לשמור על המקום השישי, ואולי אפילו לגנוב את הרביעי...
&nbsp
שורה תחתונה... היה יכול להיות כאן הרבה יותר שמח אם יעקב שחר היה משחרר אותנו מאחיזתו החונקת והמייאשת.....
 

afon

New member


מסכים עם הכול, רק בחייאת, תן קצת יותר קרדיט לסטויקוביץ׳. שוער סביר? אמרתי את זה בעבר בפורום: הוא השוער הכי טוב שדרך בארץ הקודש מאז אניימה. הוא הראשון שצריך להחתים על חוזה חדש.
 

zubumafu

New member
למעט דריניצ'יץ, שקצת קשה לי לשפוט אותו

שאר הזרים שלנו בסדר גמור לדעתי ואפילו יותר מבסדר גמור. ספיציפית לגביי ההשוואה בין ראיוס לאוברניאק - כרגיל הקהל לוקה באמנזיה - ראיוס היה שחקן לא יציב בלשון המעטה, וחסר אישיות. הוא היה דריבליסט נחמד מאוד, אבל כשהקבוצה פישלה (והיא פישלה לא מעט) הוא רק הלך ונעלם והתפוגג. אוברניאק לעומתו הרבה פחות וירטואוז' - אבל מגיע כל משחק ונותן תפוקה אמיתית, בלי לעשות פוזות.
 

afon

New member
תשובותיי

1. מה אתם חושבים על המשחק מול הסרדינים?
ראיתי רק את התקציר (סוף סוף משחק נורמלי ואני שוכח) אבל מה יש להגיד? יופי ניצחנו, עכשיו לטפל בכל אלפי הבעיות שיש לנו
&nbsp
2. מסקנות מהסיבוב הראשון.
נתקענו בניינטיז, הגיע הזמן לעבור לשנות האלפיים
&nbsp
3. רמת השיפוט במשחקים שלנו.
השיפוט בישראל באופן כללי הוא חובבני, מה אנחנו מצפים? פני השיפוט כפני הספורט שכפני המדינה
&nbsp
4. היחס של התקשורת למכבי שלנו.
קבוצה ושחקנים שמצפים/צריכים תקשורת אוהדת הם לא ספורטאים, אלא נמושות. חלק מהעניין הזה של להרוויח מיליון שקל בשנה ולהיות סלבריטי בביצה המקומית זה שיכתבו עליך, ויכתבו על הקבוצה שלך, והרבה פעמים זה לא יהיה נחמד. השורה התחתונה היא שהמערכת שלנו צריכה פשוט להתעלם ולנטרל את זה. לא לתת לתקשורת להשפיע. והשחקנים? מי שלא מסוגל להתמודד עם זה שילך לשחק בבני סכנין או עכו.
&nbsp
5. הזרים העונה.
סטויקוביץ, סטויקוביץ וסטויקוביץ.
חוץ מזה אני חייב להגיד שאני לא מתרשם מפלט עדיין, הוא נראה לי שחקן דיי חסר אינטיליגנציה שיודע לעמוד ברחבה ולנצל את הפיזיות שלו. אני עוד לא ראיתי ממנו שום דבר ששווה את עמדת הזר.
&nbsp
6. הישראלים העונה.
אתם יכולים לדמיין מה היה קורה אם מסביב לעטר היו משחקים שחקני כדורגל? אולי הייתה לנו קבוצה.
&nbsp
בהצלחה לכולנו, קר מדי ללכת לים אבל אפשר לפתוח רשמית את עונת הרחצה. עוד עונה מבוזבזת
 
למעלה