מכבי חיפה נגד בית"ר ירושלים - משחק חשוב מאוד לצעירים

מכבי חיפה נגד בית"ר ירושלים - משחק חשוב מאוד לצעירים

המשחק הערב לא הולך לקבוע כלום לגבי המשך העונה, וניצחון או הפסד - זה כבר לא ישנה כלום.
די עצוב שזה מה שהצליח להביא אותנו רס"ר המשמעת המהולל שלנו, במיוחד בהתחשב בכך שרק התחיל חודש נובמבר, אבל התרגלנו כבר למאמנים החלשים שמסתובבים כאן, על שלל התירוצים וההסברים העקומים שלהם לכישלונות.

נקודה אחת שכן מאד חשובה להערב, היא הצעירים.
הבלם עאיד חבשי יפתח בהרכב, וכנראה גם איסמעיל ריאן וג'עבר עאטא יזכו להרבה דקות הערב בשל פציעות ומורחקים.
לפחות לגבי חבשי וריאן אני מקווה מאד שהם יביאו בשורה לקבוצה, בשורה שלא ראינו כבר הרבה זמן מהצעירים.
בעמדות שלהם משחקים בקבוצה שחקנים מתים וגמורים; אם זה דקל קינן שהיו צריכים להשליך אותו לסכנין כבר לפני עונה וחצי, ואם זה יוסי בניון שעשה עימנו אלוהים חסד והשבית אותו לפחות למשחק הזה, וחסך מאיתנו את מפגן הרפיסות וחוסר התכלתיות בהנעת הכדור שלו מצד לצד בלי התקפות לעומק.

מקווה שאחרי המשחק נוכל לומר שחבשי זה בלם העתיד שלנו, וריאן זו אופציה אמיתית לקשר מצד ימין שכל-כך חסר לנו.
והכי אני מקווה, שלא שוב נראה עוד מפגן רפיסות וחולשה מהם, ונגבב קלישאות על זמן ותהליך שהצעירים צריכים.

ולמרות הכל, בהצלחה לקבוצה!
 

עמית123

New member
שימו לב לאצילי ותדמיינו אותו אצלנו באגף ימין (בעונה הבאה)

אני די בטוח שנחטוף איזה 3-0 מביך היום. לא פוסל גם התפטרות של רוני בסיום.
ממש אשמח לטעות... אבל אחרי 5 שנים של אותו החרא - הסיכוי לשינוי חד הוא קטן מאד
 

Benedictus3

New member
מי צריך ללכת?

רוני לוי?
הוא ילך ויבוא אפס אחר תחתיו... אולי יצליח לעורר קצת את השחקנים לאיזה שניים שלושה ניצחונות ואולי אפילו יציל את הקבוצה מירידה לליגה השנייה. ומה אחר כך? שחר יהיה בטוח שמצא את הפתרון, יאסוף עוד כמה שחקנים חצי נכים במחשבה שיעשה עליהם קופה ובעונה הבאה נחווה את אותה חוויה. אני מסרב להאמין שיש בין אוהדי מכבי חיפה כאלה שחושבים שהבעיה של המועדון בטווח הארוך היא אחרת מאשר יקב שחר. זה כמו לומר על לילה יום ועל שמש ירח. זה פשוט לא אפשרי לחשוב אחרת... יעקב שחר הוא הבעיה במאה וחמישים אחוז ואפילו לא גרם שלאחוז פחות....
&nbsp
שחר הביתה ויפות חמש שנים קודם!!!!!
 

Benedictus3

New member
אני לא מציע - הוא כנראה ילך השבוע

וזה שיבוא תחתיו יעשה קצת רוח, חלק מהשחקנים שעשו סבוטאז' לרוני לוי (כל מני ידינים למיניהם) יחבקו את המאמן החדש ו"יתאמצו בשבילו", הקבוצה תצבור שניים שלושה נצחונות, רוב האוהדים ישכחו וכך נגיע מהמקום ה8-9 לעונה הבאה עם אותן בעיות ועם אותן תשובות של שחר. צריכה להיות כאן מחאה כללית של אוהדי מכבי חיפה. לא באים למגרש, לא נוסעים למשחקי חוץ. אני שילמתי עבור מנוי _כולל מנוי חנייה..) לא מעט כסף, ואני לא מגיע כבר שלושה משחקים לאצטדיון. אני קורא לכל האוהדים לנהוג באותו אופן. אני קורא לאוהדים להציף את תכניות הרדיו ואת אתרי האינטרנט במחאה תרבותית, אינטליגנטית אבל תקיפה ובלתי מתפשרת נגד יעקב שחר. אני קורא לאוהדים ואני גם קורא מהבמה הזאת - אולי בכל זאת מישהו קורא כאן - למקישי מקלדת ומחזיקי מקרופון כמו יוני הללי, דורון בן דור, רון קופמן, איציק אהרונוביץ', גדי נס ועוד כמה שאני מתאמץ לשמור על פי פן יפלוט דברי שיטנה כפליהם - להפסיק מהתמיכה וההערצה הבלתי מסוייגת כלפי האיש הנורא הזה. זה מסריח רע מאד, זה מחרב את מצקוע העיתונאות שאתם מתיימרים להתפרנס ממנו, ומעל לכל - זה מחריב את המועדון שלנו, שאותו אנו אוהדים משחר נעורינו ושאת האהדה אליו הנחלנו לילדיינו.
&nbsp
אני קורא כאן בקול חד ובור ליעקב שחר... התחל במהלך למכירת הקבוצה... האמן לי, עם 30000 אוהדים - יותר מלכל קבוצה בארץ הזאת - יהיו לא מעט קופצים. אני מייחל ומתפלל לכך שהקבוצה תהפוך להיות ציבורית - שייכת לאוהדים, אם כי אני מניח שזה די אוטופי...
 

Cade Foster

New member
...

למי זה עושה פלאשבקים ל2008, חודשים ספורים לפני שאלישע לוי העביר את אימון הבכורה שלו בקבוצה?

 
חבל שאין בנמצא מאמנים עם טיפת תבונה

פשוט יש דברים שכל-כך זועקים וכואבים בקבוצה הזו, שכל עובר אורח מבחין בהם בשנייה, ורק מאמני ליגת העל שלנו, ובמיוחד הרס"ר הנפוח שלנו, כל-כך מתקשים להבין.

אני אתמקד בשלושת הסוגיות הכי כואבת בקבוצה כרגע בעיניי:
1. סוגיית דקל קינן-
הבחור גמור, כתבתי את זה לפני המשחק, וראו את זה שוב במשחק אמש. מרקו בלבול הבין את זה בחמש דקות ואצלו דקל לא ראה דשא, אבל רק הרס"ר הטיפש שלנו לא מצליח לראות את זה ושוב ושוב סומך על הבלם האיטי והכבד, ומקבל בתמורה גולים כואבים ממרכז ההגנה.
דחוף להיפטר מהשחקן! ולא בחודש ינואר. אתמול, עכשיו, מחר. העיקר שלא יראה יותר דשא. גם לא כמחליף.

2. הנעת כדור סתמית בקישור-
אני לא יודע על מה עובדים באימונים, כי אולי הרס"ר הנפוח מצטיין בלגעור על שחקניו ולפוצץ אימונים, אבל בטוח שזו הקבוצה הכי פחות מאומנת שנראתה אי-פעם לובשת ירוק. לפחות מאז התחלתי לראות כדורגל בסוף שנות השמונים.
נראה שרוני לא עושה עם השחקנים כלום באימונים. שזה לא חדש, תמיד עם רוני היינו קבוצה בלי מאמן, ורוני היה ידוע כמאמן קפדן, אבל חסר הבנת משחק ובלי דרך.
כרגע לא ברור מי אמור לספק את הכדורים לחלוצים, ולא ברור מה תפקידו של כל שחקן במערך.
שכטר הוא זה שתפקידו למסור כדורים, או זה שמוסרים אליו? אתמול היה נראה שהוא מתופקד כקשר.
ורגע, אם תפקידו של שכטר הוא כן לכבוש שערים, אז מי מוסר לו את הכדורים? דרינצ'יץ'? קינן? דגני?
אנחנו בועטים במשך 90 דקות פעם וחצי לשער, וגם אז זה בד"כ מפעולה סוליסטית של איזה שחקן.
פשוט אין בקבוצה קשר יצירתי אמיתי, אין בקבוצה קשר אחורי אמיתי, אין בקבוצה קשר אמיתי באגף... למעשה יש אסופת שחקנים שתפקידם על הלוח הטקטי לשחק בחלק הקדמי, אבל לא ברור מה התפקיד האמיתי שלהם באמת במגרש.

3. ייצוב החלק הקדמי-
רוני לוי ללא ספק ירשם בתולדות המועדון כ"גאון" שהגה את שיטת ששת החלוצים.
היה את שלמה שרף שהביא לנו אליפות ענקית עם שיטת שלושת החלוצים (ארמלי-סלקטר-רוזנטל), ועכשיו קם לו מתחרה דגול בדמות רוני לוי וששת החלוצים שלו (פלט-עטר-שכטר-גוזלן-הירש-תורג'מן).
תורג'מן פתח בכל המשחקים בתחילת העונה ומאז לא רואה דשא, אח"כ גוזלן פותח שני משחקים ומשם נשלח ליציע, עכשיו זה הירש שמלקט כמה דקות כמחליף, באמצע יש את שכטר שפותח מדי כמה משחקים, יש את פלט שלא ברור מה רוני מצא בו אחרי שהוא חיפש אותו ב"פינצטה"...
אז מספיק!!
לבחור ארבעה חלוצים שאיתם אתה רוצה לרוץ, את השניים הנוספים לשלוח כבר מחר ליציע עד ינואר (ובינואר לשלוח לסכנין), ולהתחיל לייצב את החוד.
הטיילת בעמדת החלוצים לא עושה טוב לאף שחקן, גם אם הוא גולר נדיר.

חבל ששוב רוני ממרר לנו האוהדים את הכיף מהכדורגל. נקווה שבקרוב נפרד ממנו, רק שהפעם לתמיד.
 
למעלה