חייבים להביס את עכו...חייבים ....

Benedictus3

New member
עם מה ועם מי?

אין לנו משחק קבוצתי מאורגן ואם נשלוט במשחק, סביר להניח שלא נכבוש ואולי גם נספוג במתפרצת (צחוק הגורל יהיה שנספוג מרגלי אחד המושאלים שלנו...). הפתרון היחיד במציאות הזאת הוא משחק כמו בבאר-שבע: בונקר עם מתפרצות, גם נגד קבוצת תחתית כמו עכו. הסיבה??? גם אנחנו קבוצת תחתית,אפילו יותר תחתית מעכו....
 

Benedictus3

New member
הנה כתבה מענינת

כדי שנבין ונפנים שהמועדון חולה במחלה קשה ביותר. הריפוי יבוא אך ורק דרך ניקוי מוחלט של האורוות, דבר שיהיה אפשרי רק אם יעקב שחר לא יהיה במועדון מכיוון שהוא מלכלך את האורוות ביודעין. ומי שסבור שהכתבה מוזמנת על ידי רוני לוי - ייתכן, אבל עדיין נראה שהעדויות על התנהלותם של השחקנים משקפות את המציאות העצובה במועדון בחמש השנים האחרונות.
 

עמית123

New member
אנחנו בלי הנוכחות הרעילה של שכטר, ידין, משומר וטוואטחה היום!

ככה שאני מאד אופטימי.
נכון שזה עכו... וגם 10-0 היום - הם עדיין יהיו מעלינו ואנחנו עדיין נהיה במשבר עמוק.
אבל תזכרו שאחרי המשחק הטוב באמת הראשון שלנו - יהיה קשה מאד לשנות את ההרכב שירוץ.
פעם ראשונה העונה שנפתח עם חלוץ אמיתי. ראינו בק"ש שפלט היה היחיד שעשה פעולה חיובית ושם את בניון לבד מול שוער.
בניון, עטר וואוברניאק זה הקישור-התקפה הכי אמינים שיש לנו. טוב מאד שתורגמן השנוא ועזרא המנופח מסופסלים.

כולנו מקווים שדרינציץ הוא מאלה שפורחים מאוחר ולוקח להם זמן להסתגל. גם במקרה הגרוע שהוא באמת גרוטאה - הרי ילבישו עליו את התיק ויעיפו בינואר. אז לפחות תנו לו עכשיו משחקים שלמים כדי שנכריע בקלות לגביו - לכאן או לכאן.

בהצלחה!
 

Benedictus3

New member
הלוואי ויכולנו להיות אופטימיים

ולקוות למהפך בעקבות הוצאת שחקן כזה או אחר מההרכב. אני חושש שהבעיה הרבה יותר עמוקה, וגם אם מכבי תנצח הערב, היא ודאי שלא תיפטר בקונסטלציה הנוכחית שבה לוי מאמן, שחר מנהל מקצועי ובניון מנהיג חבורה של שחקנים חסרי מחויבות ויכולת. יש שלושה מרכיבים לכישלון של הקבוצה, ולפי הסדר הזה: בעלים שהוא מנהל מקצועי, שחקנים ברמה אנושית ומקצועית נמוכה ומאמנים שמצפים מהם לקסמים אבל בסך הכל אנשים חביבים עם הבנה מינימלית בכדורגל מודרני.
משומר, ידין וטוואטחה הם אכן רעל, שכטר הוא וריאציה על שחקן כדורגל, וחן עזרא הוא בדיחה עצובה, אבל גם דקל קינן הוא אסון ספורטיבי ודגני לא קשור בכלל למקצוע, עטר הוא ערס ישראלי מצוי שיש לו מעט כשרון ואפילו לא גרם מנטליות שנדרשת משחקן מקצועני...
צר לי אבל בשביל שינוי מהותי צריך הרבה, הרבה, הרבה יותר מזה...
 
השבוע הוכח שוב את מה שתמיד טענתי כאן על שחקני הנוער שלנו

והוא - ששחקני הנוער שלנו פשוט לא מספיק טובים.
אם זה שובל גוזלן וג'עבר עטטא, שלצערי אין להם כרגע מה לחפש בסגל של מכבי חיפה וכל משחק שג'עבר עטטא, הרך והמרגרינה, יפתח בקישור רק מעלה פלאים את סיכויינו להפסיד,
ואם זה שון ויסמן, עדי קוסטנטינוס ודור כוכב שנראים כמו בדיחה לא מצחיקה.
כל החמישה שמניתי ברמה של קבוצת אמצע טבלה בליגה הארצית ולא יותר.
רק חבל שרס"ר המשמעת הטיפש שלנו לא רואה באימונים, את מה שברור לכל.

על אלירן עטר אין לי מה להוסיף. למרות שמעניין מה חושבים הערב כל אותם אילו שנהו אחרי הרס"ר הטיפש שלנו וייחלו להעפת השחקן מהקבוצה כבר במחזור הראשון, לטובת הטאלנט אלון תורג'מן.
כרגע זה אלירן ועוד תשעה שחקנים.

ואת יוסי, למרות המשחק הסביר פלוס, עדיין חייבים להעיף לספסל (או ליציע).
זה פשוט לא זה.
 

Benedictus3

New member
ואף מילה על דגני

שפשוט עשה טובה שהוא משחק. סוף סוף משומר לא יכול לשחק ואפילו העיתונאים לא יכולים לעזור לו, ובכל זאת יוסיפוביץ' לא מתלבש ודגני שלא קשור בכלל למשחק - בטח לא מנטלית, משחק ומורט לכולנו את העצבים. ואם כבר בשחקני נוער עסקינן... אם לא תהיה סבלנות, אף אחד לא יפרח... נכון שאי אפשר להצניח את כולם, אבל שחקני הנוער שלנו מוכשרים יותר מכל הסחי ששחר אסף לכאן מכל קצוות הארץ...
 

Benedictus3

New member
ועוד מילה לאוהדים ששרקו בוז לחן עזרא ולתורג'מן

בשונה מההתלהמות התקשורתית נגדכם (כמו בפברוק ה"אלימות" שיוני הללי ייחס להם כשמחו בצדק רב נגד שחר) אני מחזק את ידיכם. המשיכו כך ואולי תגרמו לעריץ שמחזיק בנו כבני ערובה להבין שהזבל שהוא אסף לכאן צריך ללכת, יחד אתו.
 

DRORIKO8

New member
דגני טוב בהרבה ממשומר

רוצה דוגמא? דגני רץ באגף ו....אשכרה הצליח להגביה לתוך הרחבה. נראה לי שמאז אלון חרזי לא זכינו לראות את הנס הזה קורה אצלינו.
 
אתה מדבר בסיסמאות, אבל דוגמאות לשחקן נוער מוכשר אין לך

"שחקני הנוער שלנו מוכשרים יותר מכל הסחי ששחר אסף לכאן מכל קצוות הארץ".
על מי בדיוק אתה מדבר? על איזה שחקן נוער שאני לא מכיר?
אם נשווה את קריאף למול ג'עבר עטטא, ששניהם על אותה בלאטה, אז ניתן לומר ששחקן הבית שלנו אמנם קיבל פי כמה הזדמניות מ"הסחי ששחר אסף", אבל ה"סחי" כבר אחרי משחק אחד בהרכב היה אהוד על הקהל, משחק עם ביטחון, חזק, נלחם, נכנס לרחבה בכל הזדמנות (עדיין מחמיץ כמו טירון, אבל נניח לזה כרגע), רץ המון וזז נהדר על הדשא.
ג'עבר עטטא נראה לידו כמו שחקן ליגה ארצית. חלש, לא טכני, מאבד כדורים, לא יודע לשים גוף, לא תומך בהתקפה - ומבחינתי אפשר לשחרר אותו להפועל עכו במתנה. כל משחק שהוא יפתח בו, כנראה יסתיים בהפסד של הקבוצה.

גם שובל גוזלן מתחיל להתגלות כבלוף גדול, למרות שהוא קיבל כבר המון הזדמנויות. ולא במשחקים מול אריות הליגה.
"הסחי ששחר אסף", היום, במשחק השני שלו בסה"כ הרכב, הבקיע גול וגם בישל גול אחד לאלירן עטר בפעולת התעופפות יפה.

שחקן נוער צריך ללקט דקות משחק ולהוכיח את עצמו לקהל ולמאמן. ככה זה בכל קבוצה בעולם.
רק כאן האוהדים משכנעים את עצמם ששחקן נוער צריך לפתוח בהרכב, בלי קשר לרמת הכדורגל שלו או לתפוקה שהוא נותן, וכל זה רק בגלל שהוא גדל בנוער שלנו פעם.
 

Benedictus3

New member
שום ססמאות

חן עזריאל, עמיר תורג'מן, שמעון אבוחצירה, וויאם עמאשה, שלומי אזולאי, איציק כהן, אלעד גבאי, דלה ימפולסקי, רן אבוקרט, קובי מויאל -
זו רשימה חלקית של שחקנים שמכבי חיפה רכשה מקבוצות אחרות ונתנו כמעט 0 תפוקה, ישבו על הספסל או על כיסא מרווח ביציע או שנפצעו משום דבר.
כשאני מדבר על שחקני נוער אני מדבר על שחקנים שגדלו במחלקת הנוער שלנו והיו יכולים לחסוך למנהל המקצועי את הכספים שהוא הוציא על הכלום ושום דבר האלה.
&nbsp
הבעייה היא שאף מאמן לא העז לתת לשחקני הנוער צ'אנס. ודאי שמתוך עשרה, שמונה יגיעו לקבוצות בליגה השניה אבל בשביל השניים שיצליחו להשתלב בכל עונה הסגל המצומצם, שווה להחזיק מחלקת נוער. ואני לחלוטין לא מסכים אתך לגבי ג'עבר בדיוק מהסיבה הזו. לא מספיק הזדמנויות ולא מספיק סבלנות. אני חושב שהוא עולה על ידין בכל דבר, הוא עולה על מויאל ועל דרינצ'יץ' ועם אמון ואימון הוא יכול להיות שחקן מצוין. גם ריאן עם עבודה מנטלית יכול לתרום הרבה יותר ממה שחן עזרא תורם, אבל הוא יורד לספסל אחרי משחק אחד לא טוב.
אגב - לאלישע לוי שאני ממש לא מחזיק ממנו מאמן, הייתה הרבה יותר סבלנות לשחקני נוער מאשר לשאר המאמנים שבאו אחריו.
 

Benedictus3

New member
ומעבר לג'עבר

ולריאן, אני חושב שאם היו נותנים צ'אנס לדור חוגי, לערן ביטון, ליובל יוסיפוביץ', לאיאד חבשי- היה אפשר לראות מהם נחת.
כשנתנו לרפאלוב - אחרי כמה שנים זה תפס; כשנתנו לחמד - אחרי כמה שנים זה תפס; כשנתנו לכיאל - אחרי כמה שנים זה תפס; כשנתנו לבן בסט - אחרי כמה שנים זה תפס; למה שלא ילך עם עוד??
 
למעלה