מחצית אחת עברה

zubumafu

New member
מחצית אחת עברה

ואני שואל את רוני לוי - באמת? זאת שלישיית ההתקפה הכי טובה שמצאת? חן עזרא, יוסי בניון ושובל גוזלן? אנחנו נראים רע, וכל מתפרצת שלנו נגמרת באיבוד רשלני.
 

Cade Foster

New member
שוב הפסדנו

מצוין.
&nbsp
נקודה אחת מעל הקו האדום, זו צריכה להיות המטרה העונה.
 

Benedictus3

New member
יש לך טעות - נצחנו

רק במצב הזה המנהל המקצועי שלנו אולי יפנים את מידת הנזק שהוא גורם לכל אחד ואחד מאיתנו, ויניח לנו לנפשותינו. וכשהוא הולך הוא מוזמן לקחת אתו את כל 20 החיגרים והפיסחים שהוא אסף כאן מפחי הזבל של הכדורגל הישראלי, ויחד עם המאמן שאין לו שום השפעה על שום דבר בקבוצה - ללכת לאן שתישאם הרוח.
&nbsp
שחר הביתה ויפה שנה אחת קודם!!!
 

עמית123

New member
איך ציזיק ומאמן הכושר עדיין נמצאים אצלנו

שמעתי את הראיון של איתמר ב104 והוא פשוט לא מבין כדורגל
לא מבין מנטליות, לא יודע מה דרוש... איך הוא הגיע לתפקיד בכיר כזה?
הבנאדם חי באייטיז. אמוציונאלי כמו דודה, מתלהם, מתנשא ובעיקר מתכחש לקיומה של הקידמה

והמאמן כושר.... כמה מתיחות ופציעות צריך לספוג כדי להבין שצריך להחליף את הברנש הזה

לא שזה יוציא אותנו מהמשבר.
אבל חייבים צוות זר החל מציזיק ומטה. אם שחר רק ימשיך לתת כסף ולא יתערב בשאר הדברים - אין בעיה. כי חוץ מכיסים עמוקים - נכון להיום אין בו כלום. רק עבר מפואר שהוא נחוש לזהם
 

Cade Foster

New member
כי שחר עדיין מעסיק אותם

הדג תמיד מסריח מהראש.
&nbsp
מאז עונת האליפות האחרונה אימנו כאן שישה מאמנים ושיחקו כאן אלוהים יודע כמה שחקנים (רק משומר וטוואטחה עולים לי כשרידים של אלופת 2011). רק דבר אחד נשאר יציב כסלע - הבעלים.
&nbsp
אתה יכול להחליף עוד עשר מאמני כושר, 15 מנכ"לים, 30 מאמנים ו50 שחקנים. עם יעקב שחר לא יצמח דשא.
 

DRORIKO8

New member
אולי תפסיק כבר להגן על רוני?

בסדר הבנו כבר בקיץ שאתה חולה עליו, אלוהים יודע למה בהתחשב בזה שהוא נכשל באיזה 500 קבוצות.
אפשר להאשים את שחר בזה שלקבוצה כבר אין שאיפות על אליפות(ובהקשר הזה ריספקט לאלונה שלמרות שהסגל שלה פחות טוב ויקר משל מכבי היא לפחות מכוונת לשם) אבל עדיין על הנייר זה שחקנים ששוים לפחות טופ 4. בן והבה לא יותר טוב מאוראל דגני ורועי שוקרני לא יותר טוב מג'אבר עטאא ועם כמה שאני לא סובל את משומר אלעד גבאי לא יותר טוב ממנו,ומי כמונו אמורים לדעת את זה, ובכל זאת הם משחקים בקבוצות שנמצאות מעל חיפה בטבלה. לזה תוסיף שחקנים כמו עטר ופלט ואוברניאק(שחקן נהדר) ועזרא וריאן שברוב הליגה רק יכולים לחתום על שחקנים כאלה. נכון שזה הכי נוח לרדת על שחר אבל אני מצטער, עם שחקנים כאלה חיפה לא אמורה להיות מקום אחרון. רוני לוי זאת בלון שנופח על ידי העיתונאים(שעכשיו הם בעצמם תוקעים לו חורים)
 

Cade Foster

New member
לא מגן על אף אחד

בקיץ חשבתי שרוני לוי יכול לעשות פה סדר. לא לקחת אליפות, לא גביע ולא אירופה, אבל הוא יכול היה להעיף לקיבינימט את האגואים ששמים עצמם מעל המועדון ולצאת למלחמה עם חבר'ה בינוניים ומוגבלים שהרבה כדורגל לא תראה מהם, אבל משמעת, תנועה ורצון כן תראה. זו הייתה הציפיה היחידה שלי מרוני לוי וכרגע אין יותר מידי חדשות טובות בגזרה הזו.
&nbsp
אבל אדם חכם מאוד (כנראה החכם בהיסטוריה) אמר ששיגעון פירושו לעשות שוב ושוב את אותו הדבר ולצפות לתוצאה שונה. אז נגיד שרוני לוי נכשל (ודי עם השקר הזה שהוא נכשל בכל מקום שאימן בו, דיברנו על זה כבר והעמדתי אותך על טעותך), ונגיד שפיטרת אותו, את מי תביא? אתה חושב שיש מאמן שחזק מספיק ובעל סמכות מספיק כדי להכניס משמעת בקבוצה הזו? הקבוצה הזו בלתי ניתנת לאימון. יוסי בניון עושה מה שהוא רוצה (ולמה שלא בעצם? הרי בעוד פחות משנה הוא אמור להתמנות למנג'ר הקבוצה, מי ייצא נגדו למלחמה?), איתי שכטר עושה מה שהוא רוצה ומוציא את העצבים שלו על כל העולם ואשתו, פלט מכה שחקן בהופעת הבכורה שלו, חן עזרא לא ישחרר כדור בזמן גם אם חייו תלויים בזה ועוד ועוד. השחקנים בקבוצה הזו לא סופרים את המאמן. אף מאמן. לכן פיטורים של רוני לוי, גם אם יועילו לקבוצה בטווח הקצר, יזיקו לנו בטווח הארוך כי הם ישמשו (עוד) עלה תאנה לכישלון המפואר של כבוד הנשיא.
 

DRORIKO8

New member
לא העמדת אותי על שום טעות

רוני הוא כשלונר סדרתי,חוץ מהתקופה שחיפה היתה מונופול ואיזה הבלחה של חצי עונה בנתניה הוא לא עשה כלום.
&nbsp
להגיד שחן עזרא הוא הבעיה של הקבוצה זה בדיחה. אצל בלבול הוא היה נפלא, הקטע הזה של "לא יודע לשחרר כדור בזמן"זה סטיגמה. כשאתה רואה את כמות המצבים שהוא מסדר לחברים שלו אתה מתחרפן מהעוול שעושים לו ועוד יותר מתחרפן מהגלמים שלא יודעים לנצל את זה. נגד כפר סבא למשל הוא סידר לשכטר איזה 5 כדורים ברחבה ושכטר פקשש את כולם. שלא לדבר על כמת השערים שלו שהיא גבוהה בשביל קשר(ולפני שאתה קופץ,לא ערן זהבי לא קשר). פלט חלוץ מצויין וראו כשהוא נכנס אתמול שהקבוצה יותר דינמית,הוא גם סידר אחלה כדור לבניון שכהרגלו פקשש את זה. וואו אז הוא נתן פצצה לשחקן, גם בבאר שבע הוא קיבל על זה אדום,מישהו עשה מזה סיפור כמו היום? לא,למה? כי אז הוא כבש 11 שערים בעונה אז למי היה כח להתעסק בשטויות כאלה. אלירן עטר הוא השחקן הכי מוכשר בליגה, אצל בלבול כל נגיעה שלו היה תאווה לעיניים, ודווקא איתו רוני לוי החליט לעשות משחקים(ולא חלילה עם "היהלום")
&nbsp
 

Cade Foster

New member
לא נראה לי שוויכוח איכותי ייצא מזה, אז בוא נסכם במשפט

אם פיטורים של רוני לוי ומינוי מחודש של בלבול (או כל מאמן אחר שיהיה מקובל עליך) יגרום לאחרוני המאמינים בקרב הקהל שהמאמן הוא הבעיה להבין שזה לא משנה אם על הקווים עומד רוני לוי, מרקו בלבול, אלישע לוי או שוקי החתול - אז אני לגמרי בעד המהלך.
 

DRORIKO8

New member
אני אנסח את זה אחרת

אתה חושב שיש לנו את הסגל הכי גרוע בארץ?
 

DRORIKO8

New member
לא יודע אם שמת לב

אבל חצי מהשחקנים בליגה הם פליטים שלנו. כאילו שאני אבין-כשאזולאי ועמאשה מככבים בסכנין הם סבבה מבחינה מנטלית אבל כשהם לובשים ירוק הם לא?
ומה עם עזרא שכיכב בנתניה או עטר שעשה אליפות עם במכבי? רק כשהם לובשים ירוק אז הבעיות המנטליות צצות פתאום?
 

Cade Foster

New member
כן

חצי מהשחקנים בליגה לא זוכים לתשומת לב כזו מהתקשורת ואף אחד מהם לא משחק מול 30 אלף איש כל שבוע שני.
&nbsp
תלביש את שחקני מכבי פ"ת בחולצות ירוקות ותקרא להם "מכבי חיפה" תחת אותם התנאים כמו אצלנו - תוך 10-15 מחזורים אנחנו בתחתית.
תלביש את שחקני מכבי חיפה בחולצות לבנות, תקרא להם "מכבי פ"ת" תחת אותם התנאים כמו אצלם - תוך 10-15 מחזורים הם מבטיחים מקום בפלייאוף העליון.
 

DRORIKO8

New member
אוקי,ונניח ויענקלה ממנה אותך למנהל מקצועי

אתה צריך להביא 12-13 ישראלים לסגל. אתה מי אתה מביא? כי לפי מה שאתה אומר כל הישראלים בליגה הם עם בעיות מנטליות.
 

Cade Foster

New member
אין לי שום ידע ושום רצון להיות מנהל מקצועי

אני יכול לשחק פוטבול מנג'ר אם אתה רוצה. אפילו הגעתי פעם עם מכבי חיפה לרבע גמר ליגת האלופות, אחרי שעליתי מבית שכלל את ריאל, אינטר ושחטיור. בשמינית העפתי את בנפיקה, וברבע הפסדתי 2-1 לבאיירן בסיכום שני המשחקים. עדן בן בסט היה אז סגן מלך השערים של המפעל.

זה בדיוק מה שמבדיל אותי מהוד נשיאותו. אני מבין את המגבלות שלי. הוא בטוח שהוא תמיד צודק. ואני בניגוד אליו אוהד את הקבוצה ורוצה בהצלחתה ולא רואה בה מכרה זהב.

אני רוצה שיביא מישהו שמבין. זו הדרישה היחידה שלי. מישהו שמבין בניהול מקצועי של קבוצת כדורגל, לתת לו שנתיים-שלוש לעצב את הקבוצה לפי מה שהוא יודע. אם הוא מחליט שבניון הוא סרטן אז שיעיף. אם הוא מחליט שצריך לעלות למגרש עם פמפרס כדי שתרד כמות הספיגות אז שכך יהיה. יש תוצאות - אחלה, אין תוצאות - להביא מישהו אחר. זה הרכש היחידי שמכבי חיפה צריכה לעשות, לא מעניין אותי איך ייראה הסגל כרגע, כשהסגל יהיה הבעיה אנחנו נהיה במצב יחסית טוב.
 

DRORIKO8

New member
כמובן שזה יהיה הכי חכמה בדיעבד שיש

אבל הערב ראינו כמה פוטנציאל איכותי יש לקבוצה. יכול להיות שהיא לא שווה אליפות,ואולי אפילו לא אירופה,אבל לא תשכנע אותי בחיים שהשכנות שלה צריכות להיות נמושות כמו עכו וכפר סבא.
 

Cade Foster

New member
אין לי כוונה לשכנע אותך

כי זה לא מה שאני חושב. כבר אמרתי 100 פעם שהפוטנציאל האיכותי של הקבוצה הוא לא הבעיה. פשוט הוא יגיע לידי ביטוי רק כשהציפיות יהיו ברצפה, בדיוק כמו שהן עכשיו.

תשמור את הפוסט הזה למועדפים ותראה בעצמך איך זה מתקיים: ברגע שמכבי חיפה תפגוש ביריבה חזקה יחסית בגביע, היא תפסיד. בדיוק כמו שקרה בכל אחת מ17 העונות הקודמות. כי בגביע זה לא משנה אם אתה ראשון או אחרון, משנה כמה אתה טוב בערב נתון.

ואותו כנ"ל לגבי פתיחת העונה הבאה, שתלווה גם היא מן הסתם בציפיות גבוהות.
 

DRORIKO8

New member
קח את המשחק היום אוקי?

מי היו שלושת הכוכבים שלו? עטר פלט ואוברניאק כל אחד מהשלושה כבר הוכיח את עצמו בקבוצות עם ציפיות. כלומר מדובר בשלישיה שבנוסף לכשרון יש להם גם חוסן מנטלי. השלושה האלה צריכים להיות המנהיגים,להרים את שאר השחקנים ולהדביק אותם באנרגיות שלהם.
אליפות כבר לא ניקח(לא היינו לוקחים ממילא,בטח כשאין לנו את העומק של מכבי) אבל אירופה זה בהחלט יעד ריאלי, צריך פשוט לקום מהאשפתות ולהתחיל לדרוס.
כי מבחינת איכות אנחנו טופ 4, לזה באמת צריך לחבר את המנטליות כמו שאתה אומר.
 
למעלה