הפועל ב"ש - מכבי חיפה

Cade Foster

New member
הפועל ב"ש - מכבי חיפה

והערב תשמש קבוצתנו האהובה תפאורה לחנוכת האצטדיון החדש בב"ש.

שיהיה לנו בהצלחה, נזדקק לה!
 

Cade Foster

New member
ואם למישהו היה ספק שאנחנו לא יותר מתפאורה...

אז בא שמואלביץ' והסיר את הספק הזה.
 
אם התאחדות לא תשעה אותו מחמישה משחקי ליגה לפחות

או להוריד אותו לשפוט במשחקי ליגה א, באמת שאין תקווה לשיפוט בארץ , הרס את המשחק
 

vipra8

New member
והנה האמת על מה שהיה בבאר שבע

מה שראיתי הוא שתי קבוצות חסרות יסודות של כדורגל ברמה של ליגה שלישית
או רביעית באנגליה, מנסות להבקיע ולא מצליחות.
שליטה לאורך כל המשחק של באר שבע, עם כמה מתפרצות יפות של חיפה שיכלו
להסתיים בגניבת גול.
שתי קבוצות חלשות שלא ישיגו כלום השנה.
שחקן יותר טוב מהרמה הנמוכה: אלירן עטר בחיםה.
 
והנה מה שאני ראיתי

מכבי חיפה עמדה נכון על המגרש. שזה כשלעצמו נס ממה שראיתי בשנים האחרונות. הקישור האחורי הצטרף יפה להגנה, ההגנה לא שברה קו (למעט משומר ששום דבר לא יכול לעזור לו) הלחץ בחצי שלנו היה נכון. כדורגל גדול? לא. כדורגל שתראה בכל קבוצה נורמלית בעולם שמעיפים לה שחקן הגנה בדקה השניה? חיובי. אפילו מנצ'סטר יונייטד שיחקה ככה נגד סאות'המפטון ביום שבת אחרי השער השני של סאות'המפטון.

באר שבע - קריית שמונה עם מאור בוזגלו. שזה אומר קבוצה מאוד אפורה עם תוספת של שחקן תיאטרון.

לפעמים אני קורא תגובות ואני באמת חושב שאנשים רואים את ליגת העל הישראלית ומתעצבנים שהמשחקים לא ברמה של הלה ליגה... לא ברור לי העניין.

"שתי קבוצות חלשות שלא ישיגו כלום השנה." יותר נכון, שתי קבוצות לא יחודיות כמו שאר קבוצות הליגה שלנו שיש להן סיכוי שווה לזכות באליפות השנה וזה לא משנה כמה נקודות יש להן במחזור הרביעי.
 

DRORIKO8

New member
כן שמואלביץ' הוא אפס וצריך להוריד אותו ליגה והכל

ועדיין כמו שחשבתי עוד בהרחקה של טוואטחה, ההגנה של חיפה נראית הרבה יותר טוב בלעדיו. זה גם כי שחקני התקפה צריכים יותר להקריב בהגנה וזה גם סאן מנחם ואפילו קריאף עדיפים על טוואטחה באגף. לצערי הוא יחזור עוד שבועיים כי רוני הוא אפס נטול אישיות.
 
ת'כלס, המשחק הכי טוב שלנו העונה

ולא בגלל היכולת, שלא היתה רעה, אלא בגלל שהיה משהו שם בטרנר שלא ראיתי כבר שלוש שנים - אכפתיות. כן, אם יש משחק שיכול להוציא אותנו מהבוץ בו אנו שקועים, זה המשחק הזה. מבחינתי, זהו 0-0 שכולו ניצחון.

ועכשיו מילה על השחקנים:

סטויקו -
להחליף את הפסל באצטדיון לפסל בדמותו. שוער גדול (בטח יותר מהמחליף העתידי שלו בנבחרת...), שחבל שלא שתל את מאור בוזגלו באדמה בסוף המשחק.

משומר - יש למשומר בעיה מאוד מאוד מאוד קשה בהגנה. אני מניח שרוב המאמנים רואים את זה ואוהבים את הנחישות, אבל זאת בעיה ענקית. הוא המגן הימני שהכי אוהב לשרוץ במרכז הרחבה בזמן התקפות של היריבה. זה גם מבלבל את הבלמים וגם משאיר חור ענק בצד שלו, שלמזלנו לא נוצל. הגיע הזמ לעבוד על מחליף.

דגני - משחק טוב שלו. אבל לא בגלל יכולת עילאית. הוא פשוט עמד ליד בלם גדול שלא נתן לו לטעות.

וליאנטה - גדול, ענק, אדיר! בלם ענק. נראה כמו איזה צפלון קטן, אבל היה בכל מקום, קרא מהלכים וניצח בכל קרב אוירי. פשוט גדול.

טוואטחה - ההרחקה שלו זה הדבר הכי טוב שקרא לנו. שתי סיבות: זה אילץ את השחקנים להילחם על הכבוד שלהם והעלה את סאן מנחם במחצית השניה.

סאן מנחם - עלה לשחק כאילו רק אתמול היה במעמד כזה. קור רוח, ביצועים לא רעים. להרכב ומיד.

אביחי ידין - עשה עבודה הגנתית טובה היום.

קריאף - איש המשחק שלי. היה בכל מקום, נלחם כאילו הלב שלו ירוק מלידה. נכון, היה צריך לגמור את המשחק, אבל חוץ מזה, לקח פיקוד על האמצע.

אלירן עטר - שילוב טוב עם אוברניאק.

אוברניאק - היה בכל מקום. נלחם על כל כדור. לא היה לו אויר כמעט בהתקפות, אבל תענוג לראות שחקנים כמוהו בקבוצה. מזכיר ממש את בז'צק מבחינת משחק. לא מהיר, אבל חכם ונלחם.

שכטר - המצחיק הוא שבמחצית השניה אחרי שהוציאו את עזרא והקבוצה עברה למערך הגנתי ויתר, שכטר הישן יצא החוצה. זה לא רק כי הוא נלחם, הוא עשה תנועה מעולה כשבא עם הפנים כלפי השער. לא איים הרבה, אבל פינה שטחים כמו שצריך.

זה היה משחק לא רע ובהתחשב בנסיבות, אפילו טוב מאוד. באמת שאני מקווה שזה המשחק שיוציא את השחקנים לדרך חדשה.

מילה להמשך - קינן פצוע, טאלב מורחק, עזרא לא צריך לשחק יותר. רק צריך להכניס את דריניצ'יץ לכושר ולהעביר אותו קדימה יותר במגרש ואנחנו נצא לדרך חדשה. אבל הרעיון הוא כזה - קינן, טאלאב ועזרא לא צריכים יותר לשחק.
 

vipra8

New member
קבוצה עלובה שלא תגיע לכלום

ומה אם מכבי חיפה היתה מפסידה?
קבוצה חלשה עם שחקנים בינוניים שבמזל גדול הוציאו תיקו ולא יגיעו לכלום בליגה
 

Benedictus3

New member
המשפט האחרון שלך

הוא משפט המפתח (ולא שאני חולק חלילה על מה שכתבת לפניו...) וכאן יימדד רוני לוי מול שחר. אלה שטוענים שהבעיה של מכבי חיפה לאורך השנים האחרונות היא מאמנים לא איכותיים שבחרו שחקנים לא איכותיים, יוכלו לעמוד על טעותם אם שלושת השחקנים שצוינו לא ישחקו:
טאלב טואטחה - שחקן חסר נשמה והבנת משחק, עצלן וחסר מחוייבות קבוצתית. משחק רק בגלל שהמנהל המקצועי רוצה שהוא ישחק (אולי יש כאן גם עסק משפחתי, התחייבות של שחר לאביו של השחקן או השד יודע מה). בגלל המחויבות של המאמן להרכיב אותו, שיימן - שעולה עליו בכל דבר אפשרי - הלך להפועל תל-אביב. אני לא מחזיק מסאן מנחם, אבל גם הוא עולה על טוואטחה. נראה את לוי מעניק למנחם את התפקיד ולא מחזיר את טוואטחה להרכב, גם אם ההרחקה שלו תבוטל...
&nbsp
דקל קינן - כבד, איטי, סכנת נפשות באחד על אחד, עבירות מטופשות על סף הרחבה זה הלחם והחמאה שלו, והעליות שלו להתקפה בקרנות מעוררת אצלי גנים חבויים שלא ידעתי שקיימים אצלי... נראה אותו לא חוזר להרכב...
&nbsp
חן עזרא - עוד אחד מהמוצרים המופלאים של בית"ר טוברוק - פאר היצירה (וההכנסה השמנה בצידה...) של האדונים שרף ואיזיקוביץ'. כל מי שיוצא מהקבוצה הזאת בא אליה עם כשרון מולד ויצא ממנה עם אותו כשרון רק עם הרבה פחות יכולת לשחק כדורגל אמתי. לא מלמדים שם כדורגל, לא מחנכים שם ללמוד כדורגל וגם לא ממש מעצבים את האישיות של השחקן. עזרא הוא חסר יסודות משחק אלמנטריים וחסר הבנה בסיסית של המהות של משחק הכדורגל.
&nbsp
וברשותכם אני רוצה להוסיף לחגיגה הזאת גם את אוראל דגני, את אביחי ידין ואת איל משומר...
דגני לא צריך לשחק מאותן סיבות שחן עזרא לא צריך לשחק. גם הוא לא מבין את המשחק, גם הוא חזר יסודות וכמו קינן, הוא גם מסוכן מאד על מפתן הרחבה מאחר וכל תיקול שני שלו עם שחקן התקפה של היריב מסתיים בעבירה.
&nbsp
אביחי ידין - אתמול הוא אמנם התעלה על עצמו בכך שמסר כדור או שניים קדימה - פעולה שהוא לא עשה לדעתי מאז שעבר אלינו מהפועל תל-אביב - אבל אני לא סומך עליו שזה יקרה באופן עקבי.
&nbsp
איל משומר - אין צורך להרחיב את הדיבור...
&nbsp
ומי ישחק במקום השישה האלה??? אני חושב שריאן חייב לשחק לפני חן עזרא מכיוון שלהבדיל מעזרא, לריאן יש יסודות ויש הבנה של המשחק. צריך עוד לעבוד אתו על מנטליות אבל ככדורגלן הוא הרבה יותר שלם מחן עזרא...
את משומר צריך להחליף אתמול יוסיפוביץ', את דקל קינן צריך להחליף חבשי ואת ידין צריך להחליף ג'אבר (ואני בדעה שהוא וקריאף צריכים להיות קישור אחורי של קבוצה עם בטחון שרוצה לנצח כל משחק - שניהם משחקים קדימה, להבדיל מדרינצ'יץ' וידין).
ועכשיו השאלה היא האם רוני לוי הוא באמת מאמן, שיראה הדברים האלה או עוד נמושה ששחר הביא כדי שלא יפריע לו לעשות את המניפולציות הדווקאיות שלו...
&nbsp
 
בוקר טוב לרס"ר המשמעת הנפוח, אנא שלח זר פרחים ענק לשמואלביץ'

היות שבזכות מוח הציפור של השופט האומלל הזה, יצא וזכית סוף-סוף להכיר את הקבוצה שלך ולמדת את יכולת השחקנים שלך מקרוב.
דבר שלא הצלחת לעשות בכל ארבעת החודשים האחרונים בהם שהית איתם ונכחת באימונים יום אחרי יום.

אז הנה היום הבנת שאיתי שכטר יכול להיות אחלה שחקן באגף כשהוא מקבל מרחב ושטח, ושזו שטות לדמיין שמדובר בחלוץ מרכזי 9 שמשחק עם הגב לשער. הוא נופל, הוא חלש, אין לו משחק ראש - אבל זריזות ותבונת משחק יש לו. תן לו מרחבים והוא יפרח.
ואלירן עטר? ראית איזה יופי הוא החזיק בכדור וכמה חכמת משחק יש לבחור? מאט כשצריך, רץ לשטח פנוי בצורה חכמה, משחרר את המסירה עם העקב בדיוק ברגע הנכון שניה לפני הנבדל.
שזה מוביל לחן עזרא. האיש קיר, כלום ומאום. רץ ספרינטים לשטחים לא נכונים, נתקל בשחקנים, מתקשה לשחרר כדור בזמן, לא יודע להניח פס חכם. מתי תבין שמקומו בליגת חופי הים?

תפנים, זה הפעם לא איום חלול - זו באמת ההזדמנות האחרונה שלך, רוני.
אילו לא ימי 2008 שחירבנת לנו את העונה עם הפרצוף הנפוח שלך וההתקטננות המעצבנת עם השחקנים, ואמרת לעצמך בלב שעתידך לפניך.
כישלון כאן ואתה תכיר מקרוב להרבה שנים את כיסא הפרשן ביציע העיתונות בין אלי אוחנה לניר קלינגר.

וכן, אנחנו יודעים וזוכרים כמה אתה נפוח ועקשן, ולא מוכן להודות בטעויות שלך עצמך.
אבל זה הצ'אנס האחרון. הפעם באמת.

שובל גוזלן לשפיץ – היחידי שיודע בסגל לשחק 9 קלאסי אמיתי ועם משחק ראש - שכטר בימין, עטר בשמאל, מאחוריהם שלישיית קישור חזקה ועם אופי (לא בניון ולא עזרא!), קינן ביציע, תורג'מן לעכו, סאן מנחם בשמאל-

ואולי נמצא את האור בקצה המנהרה כבר בשבת.
 

עמית123

New member
עזבו אתכם מהכל!!! קלטתם שמשומר קפטן? אבוי לבושה

הקאתי קצת בפה כשראיתי אותו במעמד הקפטנים לפני שריקת הפתיחה.

ועכשיו למשחק:
מזל שיש לנו תירוצים מוכנים.. אבל בגדול ההרחקה עשתה לנו רק טוב.
ותודה לשחר שסירב למכור את טאלב לאיטליה.. ב2 דקות הפתיחה ראינו כמה טאלב חסר מושג בהגנה. אין לו מושג בלשים גוף או להרחיק כדור.

בשאר המשחק הם שיחקו כאילו העליבו אותם. הם מבינים שכולם מסתלבטים עליהם ואין יותר מקום לצחוקיה.
לגבי חן עזרא, הוא לא צריך לשחק אצלנו בכלל.. אף פעם. מספיק עם השכונה הזאת. זה נחשב כוכב?

ואליינטה, סטוייקוביץ וקריאף ראויים לכל מחמאה.. השאר לא.
שברנו שיא של עצמנו עם 4 משחקים ללא שער. בואו נקווה לשינוי מול מכבי תא.. ושזה לא יהיה שער עצמי (כי משומר מנסה ממש חזק בכל משחק)
 

zubumafu

New member
לרשימה שלך הייתי מוסיף גם את אוברניאק

הבחור פשוט גרסא משודרגת של ראיוס. טכניקה טובה, ראיית משחק, מנהיגות (שמתם לב איך כל המשחק הוא מכוון את כל השחקנים מסביבו?). שחקן שקט ומעולה. אז כנראה שפגענו לפחות ב-3 מתוך 5 זרים.. בקשר לפלט ודריניצ'יץ' - נחכה ונראה...
&nbsp
וכמו שאמרו כאן, שלישיית התקפה שכוללת את עטר, שכטר וגוזלן/ריאן יכולה במשחק הבא להמשיך את המגמה החיובית. נקווה לטוב
 
למעלה