גבירותיי ורבותיי, קבלו במחיאות כפיים סוערות את..........

Cade Foster

New member
גבירותיי ורבותיי, קבלו במחיאות כפיים סוערות את..........

גליינור פלט.
 

DRORIKO8

New member
הפעם לשם שינוי אני מפרגן ליענקלה ואפילו פעמיים

פעם אחת על פלט שהוא החלוץ 9 יעיל וטוב, וחלוץ 9 זה מה שהכי חסר לנו עכשיו.
פעם שניה על זה שהוא שמר על זה מתחת לרדאר,מה שלא אופייני לו. כנראה ניצל את זה שהללי ובן דור היו עסוקים באותו זמן בלנקות לגוטמן את האחוריים.
 

Benedictus3

New member
מעניין מי יכניס לו כדורים...

חן עזרא לא יודע, איל משומר לא יודע, טוואטחה לא יודע, דגני לא יודע, אלירן עטר אולי יודע אבל לא רוצה, שכטר אולי ידע פעם אבל כבר לא מסוגל, יוסי מנסה פה ושם, אבל רוב הזמן הוא עייף או פצוע, או מתוסכל, או כועס... היחיד במכבי חיפה שמסוגל להכניס כדור מדויק לרחבה (וגם זה קורה אחד לחמישה ניסיונות) זה איסמעיל ריאן, ולהערכתי הצנועה - אחרי ה"שולם" עם עטר ובניון, ריאן יראה הרבה פחות דשא...
 

עמית123

New member
גיילורד הוא שחקן של 1.94 מטר.. יצטרכו ללמוד להפעיל אותו

וכמו שאמרו פה.. אצלנו לא יודעים להרים בתנועה בכלל, ולמען האמת גם גולים בקרנות אנחנו לא עושים. גולים? לרב לא עוברים את הנוגח הראשון.

ברור שפלט זה לא מה שציפו לו אחרי 4 חודשים של פינצטה.. אבל מצד שני שמח שהסאגה הזו נגמרה והוא חתם.
הוא גמלוני למדי, מזכיר את ג'ואל דמאו למיטיבי הלכת שבינכם
משחק ראש טוב מאד שכנראה יבזבז אצלנו
יחסית טכני לגובה שלו, חזק ושומר טוב על הכדור אבל לא יודע לשחק עם הגב אל השער למשל. מהירות כמובן שאין שם.
בגדול הוא יכול להתאים העונה, אני לא פוסל מראש.
אבל מי שחושב שאוברניאק ופלט הם המענה לכל החולי שהצטבר אצלנו בעשור האחרון אז הוא אופטימי חסר תקנה (או יעקב שחר..)
 
שוב רס"ר המשמעת המהולל שלנו מוכיח שלחשוב זה לא הצד החזק שלו

ונראה שהאיש הנפוח שחד כתער ביכולותיו המאגיות להתקטנן עם שחקניו ולזהות בעיות משמעת מטופשות וממוצאות, אינו מסוגל לקבל החלטה מקצועית מושכלת אחת.
וזאת אחרי שהחזיר את משומר מחצי עונה ביציע, ואת קינן שלף מהבוידעם של סבתא, ואת החלוץ המבטיח אלון תורג'מן החתים לחוזה קבע במרכז הרחבה.

אם עוד אפשר לדון ולהתווכח עד כמה חלוץ גבוה וגמלוני כמו פלט מתאים לקבוצת פרימדנות שמשופעת במגנים תוקפים לא יוצלחים (באדיבות המאמן המהולל שהכתיר אותם למגנים הטובים בארץ) - לגבי סגל החלוצים העמוק שנבנה הדיון הוא פשוט מיותר.

שישה חלוצים בסגל? שישה?!?!!!
על מה ולמה מר מאמן? כמה חלוצים יש בסגל של ברצלונה הגדולה? או ריאל מדריד וצ'לסי?
רס"ר המשמעת המהולל שלנו לא למד שסגל יציב וקבוע זה המתכון להצלחה?
לאיזו עונה ארוכה אנחנו בדיוק הולכים שצריכים בסגל שישה חלוצים עקומים אחד-אחד?
ומה כל-כך קשה לקבל החלטה ולהיפטר משניים מתוך חמשת הלא-יוצלחים שהיו בחוד ולא הצליחו לכבוש גול בודד לרשת של בני-יהודה וכפר-סבא?

העיקר שעוד חמישה מחזורים רס"ר המשמעת המהולל יאשים בטון סמכותי וחריף בתקשורות את החלוצים בבעיות משמעת של הקבוצה ויתרץ בכך את כישלונותיו.
רק מה לגבי הכסיל שלא ידע לזהות את הבעיה הזו בזמן ושלח כל שבוע שלושה חלוצים לשבת ביצע???
 
אתה אשכרה גורם לי לסנגר על רוני לוי כל שבוע

וזה לא כיף. ולא כי אני לא חושב שהוא מאמן גדול ועילוי עולמי, פשוט אני מוצא את הפוסטים שלך נעים בין המשעשע להזוי...

אני אתייחס לשלוש נקודות:
1. מה ציפית שהוא יגיד על שחקני האגפים שלו? שיעלה בראיון ויגיד איך יש לו קוטל יונים ומרגרינה באגפים? שיקרע להם את הצורה שלא יוכלו לצאת מהבית מרוב בושה? שיגמור להם קריירה במחי ראיון ויעלה למשחק עם סאן מנחם וילד שרק עלה מהנוער? אתה באמת ובתמים חושב שיש הבדל בין משומר / טואווטחה / דילמוני / יואב זיו / סאן מנחם / גבאי / אלקיים / בן הרוש או כל שחקן הגנה ישראלי קיים? הוא מאמן, זה חומר השחקנים שיש לו - כדאי מאוד שינטע בהם בטחון.

2. כתבת בעצמך שיש 6 חלוצים עקומים אחד אחד. עכשיו הביאו חלוץ לא רע שחתם רק אתמול על חוזה. תן זמן לשחרר שחקנים. הם גם ככה עוזבים בהשאלה אז חלון העברות לא רלוונטי.

3. חייב להבין משהו אחת ולתמיד. בעולם בו אתה חי יש שחקנים ישראלים מצויינים, מאמנים ישראלים מצויינים ואף אחד מהם לא במכבי חיפה. אני באמת ובתמים רוצה לדעת מי אלו השחקנים והמאמנים הישראלים יוצאי הדופן האלו. כי וואלה, 23 שנים אני רואה כדורגל ישראלי ועדיין לא נתקלתי בפנומנים הללו...
 
רק תיקון לעצמי

השאלה כן תלויה בחלון העברות. הם לא עוזבים עד ינואר.

בכל מקרה, שיפסיקו לבכות וילחמו על מקום. בטח גם ככה הקבוצות רצו להשאיל אותם בחינם (אין סיבה בעולם שעם החוק הטיפשי שיש במדינת ישראל מכבי חיפה תשאיל שחקנים בחינם).
 
למעלה