איזו הפתעה, שוב הפסדנו

אם ברענון זכרון עסקינן...

לליאור רפאלוב היתה עונה טובה אחת. א-ח-ת, במכבי חיפה. הוא שיחק בבוגרים מאז שרוני לוי לא ספר אותו וכל מה שהוא עשה היתה התנועה שמאלה שלו על האגף. ואז בעונה האחרונה שלו, הוא קצת התבגר ועזב לברוז'. בברוז' לא היו לו אוהדים שליטפו אותו ורצו להתכרבל איתו בלילות קרים ככה שכל מה שנשאר לו זה אשכרה ללמוד איך לשחק כדורגל. אין מאושר ממני שהוא הוכיח שהוא באמת חזק מנטלית ועשה את זה בענק. זה לא משנה את העובדה שהוא נתן רק עונה אחת טובה אצלנו.

"נכון שחר משלם אבל רוני של 2006-7 היה כל יכול ורק הוא בחר שחקנים ונתן הסכמה. אם לא בהסכמה אז היה צריך ללכת לבד ולא אחרי שתי עונות מגעילות." אני לא יודע אם הוא היה כל יכול. אני יודע שקשה מאוד לקום ולעזוב את מכבי חיפה כשאתה המאמן רק בשביל הפרנציפ.

היחס של אלישע לקטן הניח את היסודות ליחס של קטן לעטר / בנאדו. אלישע עזב קבוצה עם חדר הלבשה רעיל ביותר. הרעל איתנו עד היום. היסודות האלו עדיין קיימים היום בקבוצה.

"מאמן רציני היה צריך לעמוד על שלו כדי שישאר בקבוצה ולא ילך בגלל 50000 דולר." באמת? אתה אשכרה מאמין בזה? אנחנו ל-א פיסגת השאיפות של שום שחקן ישראלי. פסגת השאיפות של שחקנים ישראלים (ושל כולם בעולם, חוץ מגיגס...) היא $$$

לגבי פאס - לא יודע מה השיקולים. אבל זה בהחלט לגיטימי לרצות להביא תמיד מישהו שנראה לך טוב יותר.
 

DRORIKO8

New member
אתה רומז בטח לחן עזרא

שזה מצחיק כי הוא סידר לחברים שלו איזה 10 מצבים טובים,אבל גם אם הוא יסיים משחק עם 4 בישולים אתם תמשיכו להגיד עליו שהוא אגואיסט. בסדר כבר התרגלתי.
&nbsp
איתי שכטר,אם תחזור לארכיון של הפורום תראה שכבר שהוא חתם אמרתי שזה פלופ,שאין שום היגיון להחתים שחקן שהמשחק האחרון הטוב שלו היה ב-2011 (אגב יש עוד אחד כזה אצלנו...)
&nbsp
&nbsp
רוני לוי יצא במשחק טריפל טמבל-שהוא פתח עם שכטר. שהוא לא החליף את שכטר. שהוא נתן לשכטר לבעוט פנדל למרות שכל ילד היה יודע שהוא הכי חסר ביטחון בעולם.
 
כמה מילים לגבי יעקב שחר

בניגוד להרבה אוהדים, אני לא חושב ששחר איבד מהרצון להתחרות על אליפות. אני חושב שהוא העביר את השנים האחרונות בנסיון לבנות מודל חדש לקבוצה שלנו שיחזיר אותנו לקדמת הבמה בעתיד באמצעות השקעה מאסיבית בנוער.

ושחר עשה המון טעויות בשנים האחרונות. הטעות העיקרית היא שהוא לא מינה מנג'ר שינהל לו את כל הפרויקט הזה מילדים א' עד כוסיות א'.

לשחר לא נמאס מהקבוצה, למרות השטויות שהוא אומר לפעמים. הבן אדם נמצא בכל משחק שלנו! אבל הנה הנקודה המרכזית - יעקב שחר לא יעזוב את מכבי חיפה בחיים. הקבוצה הזאת זה חלק ממנו. יתרה מכך, הקבוצה הזאת תעבור בסוף לאור שחר והוא אוהד שרוף מילדות. אז כל המחאה להוציא את שחר מהקבוצה טיפשית ונועדה לכישלון.

ושאף אחד לא יחשוב שאני בא לגונן עליו - הוא עשה המון טעויות בעשור האחרון, ביחוד בכל הדרך בה הוא מתמודד עם האוהדים. אבל בכל הנוגע למחאה להוציא אותו מהמועדון - זה נועד לכישלון. רוצים מחאה - תתמקדו בבעיה המרכזית - צ'יזיק.
 

Cade Foster

New member
הדג תמיד, אבל תמיד מסריח מהראש

הייתה מחאה גם נגד צ'יזיק שהייתה חריפה בהרבה עוד ב2008. לא שאני חושב שצ'יזיק הוא המקור לכל הצרות במועדון אבל איך שהמחאה טופלה אז היא עוד ראיה לכך שיש אדם אחד במועדון הזה שמקבל החלטות.
&nbsp
אני זוכר בזמנו את יעקב שחר לאחר הפיטורין של אלי כהן באלה המילים ובהבעה הכי קרה שאפשר לדמיין: "מאמן שלא מביא תוצאות, צריך לפנות את המקום שלו". אני חושב שגם בעלים שלא מביא תוצאות, צריך לפנות את המקום שלו. כי מספיק מאמנים פינו את המקום שלהם בשנים האחרונות ואף אחד לא הביא תוצאות לאורך יותר מחצי עונה נטולת לחץ. אבל שחר לא יפנה את המקום שלו, כי שחר לא מכיר באפשרות שגם הוא מסוגל לטעות.
&nbsp
מי שמנסה לנצח ב2015 עם שיטות ניהול של 2005 יגמור כמו מכבי חיפה.
 

בוביץ

New member
אפשר לחשוב כמה משקיעים ממתינים בתור

בינתיים לא שמעתי על אף משקיע שרוצה לרכוש את מכבי חיפה ..
בהתחשב שזה תחום לא מניב, בטח שלא בארץ. והתקשורת והביקורות ווהתנהגויות הקהל מעטים יגיעו
ראה דוגמת ירושלים והפועל תל אביב מחפשים משקיעים כבר מעל לעשור.
 

Benedictus3

New member
זו לא הכחשה אלא שקרים

מי ישחק במכבי חיפה קובע שחר בכך שהוא ורק הוא קונה, מוכר, משאיל ושואל שחקנים. ברוב המקרים הוא עושה זאת מטעמים של חישובים עסקיים עלומים, לפעמים כי הוא - מומחה לכדורגל - חושב שהם איכותיים ובכל מקרה אנחנו נשארים עם עשרות צילייגערים שאין לנו אחר כך מושג איך להפטר מהם. מה שאני מתקשה להבין - וזה הופך את שחר למשהו אחר לגמרי מבחינה מנטאלית (בלי להעליב...) זה שהוא חוזר שוב ושוב, כמו מנטרה, על אותן טעויות, קונה שחקנים עלובים מאותם סוכנים ולוקח איתו את הקבוצה שלנו ביגון שאולה.
 
למעלה